Battaman Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Folk som tror Bunnpris er billig. (Unntatt tilbudene deres) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bunnpris er vel billigst, handler en del der. Men Rema er grei butikk. Men alle måtte selvsagt avtalt å være med på å avskaffe medlemsprogram. Det var det som var poenget mitt. Vil du ha et samfunn der alle må være med? Hvis ikke, tror du at alle vil? Det er spørsmålet mitt.. Geir Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Vil du ha et samfunn der alle må være med? Hvis ikke, tror du at alle vil? Det er spørsmålet mitt.. Geir Ehh.. alle "må"? . Altså alle måtte villet det blitt enige om å avtale det. Det er ikke vanskelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg hadde ikke handlet på Bunnpris om livet sto på spill. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ehh.. alle "må"? . Altså alle måtte villet det blitt enige om å avtale det. Det er ikke vanskelig Jo, det er heldigvis vanskelig. (Å få alle til å bli enige om det.) Det skyldes at ikke alle kunder er enige med deg. Så du får bare fortsette å irritere deg. Og nei, Bunnpris er langt fra bunnen på prissammenligningene. Nå er de ikke så ofte med på disse testene, men sist jeg så for et par år siden var de nest dyrest, etter Ica... Geir Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Kundene bestemmer nok ikke det, butikkene gjør som de vil. Men hvis de (og kundene for den del) ikke skjønner at alt da blir likt for dem alle, hvis de alle blir enige om å kutte det ut, så får de bare fortsette med tullet sitt. Bunnpris er billigere enn andre her hvertfall. Det er mulig å se selv uten briller. Og man får VG med brødet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg er særdeles deprimert fordi jeg aldri får tid for meg selv. Skulle slått av telefonen i hele helga men da klikker jo folk helt. Verste er at alle kommer til å tro at jeg er sitter inne og depper bare fordi jeg vil være alene en stund. Det er virkelig kun når jeg er alene at jeg får ladet opp batteriene. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 For ikke å snakke om at den idiotiske plasseringen av håndtakene gjør at man ikke får pizza-esker og andre vide ting nedi uten å måtte drepe fingrene når man skal bære dem. Så tåler de heller ingenting. Lykke til om du skal kjøpe en pakke kjøttdeig eller noe i samme type pakning. Ender sannsynligvis med en rift langs egne siden av posen. Det eneste positive med de posene et at håndtakene er litt sterkere enn vanlige poser MEN DE ER PLASSERT PÅ FEIL SIDE! Coop Ops Hypermarked har de desidert beste plastposene. Større enn Rema sine er de og. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bunnpris er vel billigst, handler en del der. Men Rema er grei butikk. Men alle måtte selvsagt avtalt å være med på å avskaffe medlemsprogram. Det var det som var poenget mitt. Hadde ikke kyllingen hos Bunnpris smakt satan så hadde jeg handlet der. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bunnpris er vel billigst, handler en del der. Men Rema er grei butikk. Men alle måtte selvsagt avtalt å være med på å avskaffe medlemsprogram. Det var det som var poenget mitt. Bunnpris er en av norges dyreste matbutikker. Om ikke en av verdens! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 OMG skaff dere gjenbruksposer! De er kjempestore og kjempesterke og dere kan velge akkurat hvilke dere liker best og ha dem i hvilken som helst butikk! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ja, ta med dere egne poser. Da sparer dere miljøet, og dere slipper å gå rundt å reklamere for en matvarekjede. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Men på en annen side, så må du også gå og bære på den på vei til butikken. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Men på en annen side, så må du også gå og bære på den på vei til butikken. Putt den i trillebåra Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ja, ta med dere egne poser. Da sparer dere miljøet, og dere slipper å gå rundt å reklamere for en matvarekjede. Jo fortere oljen blir brukt opp, jo fortere slipper vi biler som går på oljebasert drivstoff. Jeg hjelper bare naturen ved å kjøpe plastposer. Reklame argumentet er latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Men på en annen side, så må du også gå og bære på den på vei til butikken. Du har vel lommer. Evt bare ta med deg flaskepanter. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 "var det i dag?" er så bullshit as Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du har vel lommer. Evt bare ta med deg flaskepanter. Du kan ikke bevise at jeg har lommer! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du kan ikke bevise at jeg har lommer! Er det du som er Lommemannen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Han er Anti-lommemannen. Lommemannens erkefiende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå