Gjest medlem-1432 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Takk for at du delte det med oss. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Takk for at du delte det med oss. Takk for sarkasmen, bitch. Jeg ble glad da jeg fant den sangen, og nå ødela du litt av gleden. Og så på fødselsdagen min og greier. Tusen føkkings takk. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Mistet favorittskoene mine. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Satte alarm på 6.30, våknet kl 4 av meg selv og får ikke sove igjen. Mindre enn 2 timer søvn i natt, da... Endret 18. oktober 2013 av Banksy Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Heidu. Har ikke hørt på Tom Waits før for en uke siden. Jeg fant en veldig fin sang - "Take It With Me". Måtte nesten bare nevne det nå når jeg så deg. Det går ikke an å høre på "Take it with me" og være irritert. Så det må jo være off topic her... Hør på den en gang til du, så slipper du å være irritert på Gypsy. Geir Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 har teksta og oversatt 6 min med youtubevideo nøye så blir jeg logga ut når jeg skal lagre og må starte helt på nytt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det er jo faktisk dønn umulig å lese noen aviser i dag. Burde hatt en knapp som gjemte alt som har med skattelister å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Opitel( eller Opifaenskap) Program jeg bruker hele dagen på jobb, større dritt skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det er jo faktisk dønn umulig å lese noen aviser i dag. Burde hatt en knapp som gjemte alt som har med skattelister å gjøre. Aftenposten holder seg bra unna det der etter min mening. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Enig der, fikk ikke kreft av aftenposten, de andre derimot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 TV2 : "Nøkkelhullprodukter er ikke så sunne som vi hadde trodd !" No shit liksom , du sier ikke det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fy, det var ikke fint. Det var barnslig. http://www.youtube.com/watch?v=L-JaxfvGvXI&list=UUQgTBzPWxPCWwETUw4ystDQ Å trolle litt er bare sunt Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Telte totalt 69 artikler i Dagbladets framside på nettet nå. 22 av dem handlet om hvor mye folk tjente utifra skattelistene... Kjenner at jeg mister mer og mer troen på menneskeheten... Alle er helt besatt av hva naboen tjener... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Nettbutikker som ikke sender varene raskt. Seriøst, når jeg får en ordrebekreftelse forventer jeg at de sendes innen to dager. Ikke at jeg får en mail etter 4 dager om at nå skal vi snart sende varene dine. Hvis vi ikke. Må. Ha. En. Kopp. Kaffe. Til. Først. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Alt dette plynderet matbutikkene driver med. medlemskorter, kuponger, lapper med avslag på neste brød osv. Forslag: Hvis alle butikkene satt seg sammen og avtalte at ingen skulle ha sånt medlemsopplegg mer, så hadde det blitt likt for alle likevel. Butikker hade spart penger, og alle hadde sluppet bryderiet med de greiene. Hvordan kan Rema overleve så godt, som hverken har medlemsprogram eller riktige bæreposer? 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det er jo faktisk dønn umulig å lese noen aviser i dag. Burde hatt en knapp som gjemte alt som har med skattelister å gjøre. Det skal angivelig finnes en funksjon som tillater at man kan fjerne alle "nyheter" om et emne som dem overhodet ikke er interesserte i. Du kan lese hvordan du går frem HER.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Alt dette plynderet matbutikkene driver med. medlemskorter, kuponger, lapper med avslag på neste brød osv. Forslag: Hvis alle butikkene satt seg sammen og avtalte at ingen skulle ha sånt medlemsopplegg mer, så hadde det blitt likt for alle likevel. Butikker hade spart penger, og alle hadde sluppet bryderiet med de greiene. Hvordan kan Rema overleve så godt, som hverken har medlemsprogram eller riktige bæreposer? Hva da hvis én butikk/butikkkjede ikke ville være med på avtalen? De driver med medlemsrabatter fordi folk vil ha det. Selv handler vi det vi kan på Rema fordi de i sum er billigst for vårt husholdningsbudsjett. Det Rema ikke har handler vi gjerne hos Meny, og der har vi Trumf-kort. Så får vi den lille fordelen, det blir noen hundrelapper det også, uten at vi binder oss til å handle hos noen av dem. Geir Endret 18. oktober 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bunnpris er vel billigst, handler en del der. Men Rema er grei butikk. Men alle måtte selvsagt avtalt å være med på å avskaffe medlemsprogram. Det var det som var poenget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå