Emancipate Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 At Frp kommer i regjering og fikk en landbruksministeren som ikke vil ha landbruk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Den satans ubrukelige html5 avspilleren til Youtube. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Den satans ubrukelige html5 avspilleren til Youtube.Hva er det som er ubrukelig med den? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hva er det som er ubrukelig med den?Nå lo jeg godt. Ha! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 At Frp kommer i regjering og fikk en landbruksministeren som ikke vil ha landbruk. Hva skal vi med landbruk da? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 VGTVs videoavspiller er værre. 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Minst tre ting med den nye regjeringa som er ræva og det er kristendom, landbruk og miljø. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Hva skal vi med landbruk da? Bevare norsk kultur og kulturlandskap. FRP påstår vel å være opptatte av det, så da må de jo støtte videre drift av små ulønnsomme gårder? Endret 16. oktober 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hva skal vi med landbruk da? Drive matproduksjon Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Bevare norsk kultur Kultur endrer seg. Drive matproduksjon Import. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Drive matproduksjon Har du noen kilde for å bevise dette? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Kultur endrer seg. Import. Spørsmålet blir om man også skal tvinge kulturen til å endre seg. Norsk matproduksjon gir kortreist mat, som er en fordel. Landskapet blir bevart i den grad at utmarka ikke gror igjen. Landbruk er viktig for distriktene, som ellers har mistet mange jobber til fordel for de større byene. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har du noen kilde for å bevise dette? er du seriøs nå? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Er kanskje viktig å presisere allerede nå at jeg kverulerer av prinsipp. Jeg er ikke imot landbruk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Kultur endrer seg. Nei, endring er farlig det. Impulser utenfra er fy fy. I alle fall om de som impulserer (Hvorfor er ikke dette et ord? Er det et ord?) snakker urdu eller swahili. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Nå lo jeg godt. Ha!Seriøst, hva er problemet med den? Du kan vel si hva du irriterer deg over. Hvis ikke tror jeg problemet er hos deg. Har du noen kilde for å bevise dette?Du mener han skal ha en kilde på at landbruket er viktig for å drive matproduksjon? Landbruk ER matproduksjon! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Folk som drar frem en flaske powerade, heller den i to glass og serverer. Det er noe av det mest fucka jeg vet. En gang jeg spilte konsert hadde jeg tømt en flaske med spylervæske jeg kjøpte på essoen og vasket den godt. Så fylte jeg den med blå Powerade og drakk av den på scenen. Folk hadde de sykeste ansiktsuttrykk. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Norsk landbruk er ineffektivt, oversubsidiert og kostbart. En landbruksminister som ønsker å reformere måten norsk landbruk drives på er det beste som hittil har kommet ut av den nye regjeringen. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Seriøst, hva er problemet med den? Du kan vel si hva du irriterer deg over. Hvis ikke tror jeg problemet er hos deg. Du mener han skal ha en kilde på at landbruket er viktig for å drive matproduksjon? Landbruk ER matproduksjon! Han trodde nok at dyrene og potetspirene bare var til pynt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå