Sexylubb1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Gjenbruksposer. Det er digg det. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Eg må rydde, men har egentlig ikkje lyst. Burde vere meir eller mindre strøkent til kl 16. Sitter på forumet istadenfor... sukk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvorfor er det så få som bruker de miljønettene man får gratis i butikkene? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fordi man ikke får de gratis. 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Gjenbruksposer. Det er digg det. Hvorfor er det så få som bruker de miljønettene man får gratis i butikkene? Jeg synes de er veldig praktiske, derfor har jeg vel rundt 10 stykker (et par svarte Coop-poser, en liten haug med de blå fra Rema, to grønne fra Kiwi og et par grå fra Spar). Problemet er bare at jeg hele tiden glemmer å ta de med meg, så da er jeg like langt. I Tyskland bruker de nesten bare sånne. Få matbutikker som selger plastposer. Burde kuttet de ut her også. Stoffposer er mye bedre. Endret 15. oktober 2013 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Posediskusjon..... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 folk som tror at vinterdekk er overflødig på en bil med firehjulstrekk.. ja, for det hjelper jo jævlig mye når man må bremse eller begynner å skli, sant? logikk.. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Har en massiv hodepine som følge av at jeg er anspent i nakken. Aauu. Hadde vært deilig med massasje for å få løsnet opp. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 folk som tror at vinterdekk er overflødig på en bil med firehjulstrekk.. ja, for det hjelper jo jævlig mye når man må bremse eller begynner å skli, sant? logikk.. Fins det faktisk folk som trur det? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Våkna 15 i dag, ER DET muuuulig. Hater posten også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Fins det faktisk folk som trur det? Tvilsomt, men det er nok en del folk som driter i dekkene og tror sine personlige kjøreegenskaper fikser biffen. Endret 15. oktober 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Når det gjelder trafikkirritasjoner, så må jeg nok en gang si folk som ikke bruker blinklys. Ble nesten påkjørt i dag pga. en slik idiot. En annen ting som irriterer meg er at folk tror at så lenge de er flinke til å kjøre (noe det virker som de fleste tror om seg selv) trenger de ikke være forsiktige i trafikken. De glemmer at uansett hvor flink DU er, er det ingen garanti for at andre er det. Vær forsiktig i trafikken, uansett hvor gode kjørekunnskapene dine er. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Innkjøring av dekk. Kjedelig og tar lang tid. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Folk som kliner seg oppi ræva på deg, og skal presse deg til å enten kjøre over fartsgrensa eller kjøre til side og slippe dem forbi. En gang jeg slapp en sånn bil forbi, snudde dama i sidesetet seg og pekte på hodet til meg som at jeg var idiot liksom. Og da holdt jeg altså akkurat fartsgrensa. Irriterer meg forsatt. Og at jeg ikke skrev opp nummeret deres den gang. Ville gjenre tatt en prat med de der. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Når det gjelder trafikkirritasjoner, så må jeg nok en gang si folk som ikke bruker blinklys. Ble nesten påkjørt i dag pga. en slik idiot. En annen ting som irriterer meg er at folk tror at så lenge de er flinke til å kjøre (noe det virker som de fleste tror om seg selv) trenger de ikke være forsiktige i trafikken. De glemmer at uansett hvor flink DU er, er det ingen garanti for at andre er det. Vær forsiktig i trafikken, uansett hvor gode kjørekunnskapene dine er. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Når det gjelder trafikkirritasjoner, så må jeg nok en gang si folk som ikke bruker blinklys. Veldig vanskelig å dra i den hendelen hver gang man skal svinge av/bytte felt ja. Har sagt det før, og sier det igjen: Prøv å stå i ro i ei rundkjøring og komme dere ut når ingen på flere minutter av de som kjører ned til høyre til venstre for deg ikke bruker blinklys. Forøvrig var det i dag en fyr som ville inn foran meg på en strekning med to kjørefelt i samme retning. Han la seg liksom sakte over to-tre ganger og dro over hvitlinja. Jeg er egentlig blitt ganske vant til at folk ikke klarer å holde seg innenfor disse hvite strekene så jeg tenkte egentlig ikke noe over det da. Regna med han skrev SMS eller satt i telefonen eller noe. Så slår han på blinklyset, jeg slakker av litt og han legger seg over... 1. Hva med å bruke blinklyset om du har tenkt å bytte felt? 2. Det var plass til bilen din mellom meg og han foran i utgangspunktet. Noe som igjen tar meg over til et veldig vanlig problem i jobben min. Mennesker som er sure fordi jeg parkerer slik at de ikke kommer forbi når jeg arbeider. Jeg har stor bil, tar stor plass men jeg parkerer i nesten alle situasjoner slik at det går an å kjøre forbi. Det er bare litt liten plass. Og seriøst, om en lastebil klarer å passere meg, og gjør det rett før deg, så ER det faktisk plass til toyotaen din og... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Folk som kliner seg oppi ræva på deg, og skal presse deg til å enten kjøre over fartsgrensa eller kjøre til side og slippe dem forbi. En gang jeg slapp en sånn bil forbi, snudde dama i sidesetet seg og pekte på hodet til meg som at jeg var idiot liksom. Og da holdt jeg altså akkurat fartsgrensa. Irriterer meg forsatt. Og at jeg ikke skrev opp nummeret deres den gang. Ville gjenre tatt en prat med de der. Hadde noen pekt på hodet sånn til meg, så hadde jeg blitt idiot Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Irriterer meg jævlig når jeg setter fast juice i nesa. Faen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) At media er så bestatt opptatt av lekkasjer om hvem som blir statsråder i regjeringen, og ikke kan vente til det kommer ut offisielt. Endret 15. oktober 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 At media er så bestatt opptatt av lekkasjer om hvem som blir statsråder i regjeringen, og ikke kan vente til det kommer ut offisielt. Etter firepartidiskusjonene klarte de ikke vente et par timer på pressekonferansen engang, så tvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå