Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 http://cdimage.debian.org/debian-cd/current-live/amd64/bt-hybrid/ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 http://cdimage.debian.org/debian-cd/current-live/amd64/bt-hybrid/ ?? Torrentfiler, jeg forstår ikke.. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Unge jenter som faktisk tror fullt og fast på at ekte kjærlighet er akkurat som fra Disney eller Twillight-filmene. Dessuten erklærer dem høylydt til alle som gidder å høre på hvor uendelig høyt dem elsker «kjæresten sin» etter å ha vært sammen med dem i bare noen dager. Når paret har slått opp etter bare å ha vært sammen i noen få uker, så griner jentene sammenhengende i fleire måneder, fordi dem «aldri kommer til å elske noen andre igjen». Dette er litt patetisk og irriterende. Det han sa (leste ikke alt) Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 ?? Torrentfiler, jeg forstår ikke.. Torrentfiler betyr nedlastingsfiler Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 ?? Torrentfiler, jeg forstår ikke..Det var et tips til Banksy. http://www.debian.org/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det var et tips til Banksy. http://www.debian.org/ Åja sånn ja. Ja selvfølgelig, det burde jeg sett. Beklager. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Når du har et problem, og folk foreslår å bruke Linux. Ja, det løste kanskje problemet ditt, men du fikk femten nye på kjøpet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Irriterer meg over at det er mandag i morgen. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Kvinner som skal barske seg. 2 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Kvinner som skal barske seg. Noen grunn for at dette irriterer deg? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Når du har et problem, og folk foreslår å bruke Linux. Ja, det løste kanskje problemet ditt, men du fikk femten nye på kjøpet. Det spørs hvor invalid du er. Linux har en høyere bestemors-faktor enn Windows. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Noen grunn for at dette irriterer deg? han mente nok bare at det ikke er spesielt tiltrekkende 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Parkeringsvakter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Det spørs hvor invalid du er. Linux har en høyere bestemors-faktor enn Windows.Han er så invalid at han bruker Mac. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Satans hjerne, kunne du ikke ha fått MC på hjernen mye lenger før. Jeg har ikke råd til noe som helst av de tingene du viser meg. Og selvsagt finner man drømmetingen akkurat da man ikke har mulighet til det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Satans hjerne, kunne du ikke ha fått MC på hjernen mye lenger før. Jeg har ikke råd til noe som helst av de tingene du viser meg. Og selvsagt finner man drømmetingen akkurat da man ikke har mulighet til det. Om du hadde tatt mc før hadde du hatt enda mindre penger nå. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Nope, hadde nok fått orden på økonomien etter hvert. Gjelder å være sparsommelig det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vi har fått en ekstern videoavspiller i avisa jeg jobber i for å laste opp filmer til (samme system som Adresseavisen bruker for TV-Adressa), i stedet for å bruke YouTube. Nå viser det seg at over halvparten av filmene jeg har lastet opp, uavhengig av lengde, antall lydspor og filtype, mister lyden etter 30 sekunder, og slik skal det ikke være. Ikke finner jeg ut hvorfor det er sånn, og ikke får jeg fatt i noen andre som bruker systemet som sliter med problemet. Alle filmene fungerer lokalt og om jeg laster dem opp andre steder, men ikke der vi skal bruke dem. Veldig irriterende. >< Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Prøv med et annet format? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det er det samme uansett format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå