Populært innlegg Laughing Madcap Skrevet 8. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2013 Nå har jeg bare skumlest et par av de nyeste sidene i denne tråden, men får inntrykk av at dama di irriterer deg gang på gang. Hvorfor er du sammen med henne? 15 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Dama skal alltid skjekke mobilen min. Blar gjennom bildene mine, åpner snapchatsene jeg har fått, ser på kik melding hvis jeg har fått osv. Hun skal alltid låne iphonen min selv om hun har egen. Lurer på om jeg får gjøre det samme med hennes men synes det blir teit å si "du kan jeg få låne mobilen din litt skal bare snoke" Sett skjermlås på den? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nå har jeg bare skumlest et par av de nyeste sidene i denne tråden, men får inntrykk av at dama di irriterer deg gang på gang. Hvorfor er du sammen med henne? På grunn av garantert sex tipper jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Når man har det sånn er man blitt slave. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Lami, slutt å være slik en tøffel og slå opp med henne. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Dama skal alltid skjekke mobilen min. Blar gjennom bildene mine, åpner snapchatsene jeg har fått, ser på kik melding hvis jeg har fått osv. Hun skal alltid låne iphonen min selv om hun har egen. Lurer på om jeg får gjøre det samme med hennes men synes det blir teit å si "du kan jeg få låne mobilen din litt skal bare snoke" Vet du hva? Jeg tror at istedenfor å poste her annenhver dag om alt det hun gjør som irriterer deg, så er det faktisk bedre å snakke med HENNE om de tingene, ikke med oss. Hvis du har noen håp for at forholdet skal fungere i lengden, så er KOMMUNIKASJON første steg til å løse problemene dere har. Etter det du skriver her å dømme, høres det ut som om dere ikke er så flink på det området. Det må endre seg, uansett hvor ubehagelig du synes det er. Om det er slik at det ikke går an å snakke med henne om slike ting av en eller annen grunn, ville jeg spurt meg selv om det forholdet virkelig er noe å investere i. 6 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Sikkert fint med litt innspill og greier, men til syvende og sist er dette "Ting som irriterer deg grenseløst"-tråden. Av og til er det greit å få blåst ut litt. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Tja, på meg virker det som om han er litt fortvilet over henne. Jeg må si at jeg liker desktop forumet mer nå enn jeg gjorde før, men mobilforumet syns jeg fremdeles mangler mange viktige funksjoner (tenker hovedsaklig på posting). Må til stadighet skifte mellom mobilversjon og desktop pga. det. Selv om jeg har en ganske stor telefon, så er det ikke så veldig praktisk å navigere på desktopversjonen på mobilen. En smule irriterende. 1 Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 At det gikk 2 uker før jeg fant ut at jeg måtte være pålogget på hardware.no for å kunne lese ekstra innlegg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Irriterer meg at det ikke finnes noen ignoreringsfunksjon i hodet mitt. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Tja, på meg virker det som om han er litt fortvilet over henne. Jeg må si at jeg liker desktop forumet mer nå enn jeg gjorde før, men mobilforumet syns jeg fremdeles mangler mange viktige funksjoner (tenker hovedsaklig på posting). Må til stadighet skifte mellom mobilversjon og desktop pga. det. Selv om jeg har en ganske stor telefon, så er det ikke så veldig praktisk å navigere på desktopversjonen på mobilen. En smule irriterende. Lami, slutt å være slik en tøffel og slå opp med henne. Nå har jeg bare skumlest et par av de nyeste sidene i denne tråden, men får inntrykk av at dama di irriterer deg gang på gang. Hvorfor er du sammen med henne? Åh, herre. La han få klage så mye han vil, de blir faktisk for dumt å legge seg opp i andres kjærlighetsforhold og samliv. Det har dere ingenting med. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jfr den siste setningen i innlegget hans, kan jeg forstå at det oppfattes som han vil ha råd fra andre. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nå har jeg bare skumlest et par av de nyeste sidene i denne tråden, men får inntrykk av at dama di irriterer deg gang på gang. Hvorfor er du sammen med henne? Penisfutteral? 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 gamle gubber som lukter en blanding mellom avføring og røyk på treningssentre.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 For den som ikke vet hva det er Det så skikkelig digg ut å poppe den! Jeg hadde gjort det selv om det står at man ikke bør. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Min er på innsiden av øyelokket, så det er lite hjelp i. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg hadde en sånn en for noen uker siden. Lite kjekt. Spesielt siden alle vikarene mine hadde fri, så jeg var på jobb (alternativet var at en eller annen fyr som ikke kan jobben min "jobber" for meg). Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det kjipe er om de utvikler seg videre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jobbskoene mine irriterer meg. De vondeste skoene jeg har hatt på meg noensinne, og de skal jeg gå med åtte timer daglig. Føttene mine blir bare vondere og vondere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå