Delvis Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Obosreklamen på Spotify. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Folk som ikke tar seg råd til Spotify 7 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Folk som ikke tar seg råd til Spotify Det var så mange sanger som ikke var der, derfor bruker jeg ikke Spotify. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det var så mange sanger som ikke var der, derfor bruker jeg ikke Spotify. han mente sikkert de som har spotify men ikke betaler for det. Ikke de som bare ikke har spotify. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ser ikke grunnen til å betale for Spotify. Bruker opp tiden på random sanger og beveger meg over til andre kanaler isteden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Folk som ikke tar seg råd til SpotifyJa, for det er ingen andre grunner til å ikke ha Spotify enn at man ikke har råd... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 For en gangs skyld irriterer det meg grenseløst at jeg ikke er i Oslo. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Folk som ikke tar seg råd til SpotifyDette innlegget irriterte meg. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 oh, come on! Leave me alone 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Når man gang på gang prøver å starte en samtale, men aldri får noe tilbake. Aaaah. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Å ikke ha kodebrikken når man trenger den! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Når man gang på gang prøver å starte en samtale, men aldri får noe tilbake. Aaaah. Hei Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Å ikke ha kodebrikken når man trenger den! Eller at den er søkk vekk og uansett hvor mye man leter finner man den ikke... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Å ikke ha kodebrikken når man trenger den! BankID på mobil Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Eller at den er søkk vekk og uansett hvor mye man leter finner man den ikke... Let etter noe annet, så finner du den helt sikkert. Funker alltid for meg (dog, ikke frivillig). Endret 5. oktober 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 At de har tatt bort softisen på shell select. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 BankID på mobil Når BankID på mobil henger seg eller kræsjer mobilen (noe som skjer skremmende ofte) når jeg bruker det slik at jeg er nødt til å være avhengig av kodebrikken. >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå