Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Etter det utsagnet må hun nok forberede seg på å fjerne enda flere.

Ironisk nok fikk det innlegget 15 likes og 11 kommentarer. Folk spurte om de fremdeles var på listen hennes (tydeligvis ikke de mest intelligente vennene), hvor hun svarte "ja, du er en god venn" på de fleste. Så hennes definisjon på en god venn, er tydeligvis en som liker alt hun poster på facebook.

Jeg er glad i min mor, men det irriterer meg at hun er så overfladisk og vel, mindre intelligent enn de fleste. :hm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dynetrekk med åpningen på siden. Fy i helvete så mye det irriterer meg. Jeg får lyst til å bare rive det opp i små biter, dynke det i bensin og tenne på det.

Jeg antar det er fordi det skal se penere og mer sømløst ut eller noe, men faen. Det er slikt et satans helvete å få det inn sidelengs og få det til å ligge ordentlig uten klumper.

Hvorfor kan ikke dynetrekkmakere bare gå inn for en standard med åpning i den korte enden? Gjerne med sløyfer eller knapper for å sørge for å holde dyna inne, om det er det som er "problemet"

Problemet er at stuffingen i mange dyner ender opp i fotenden, og da er det kjekt å kunne snu dyna. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...