Kea Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Etter det utsagnet må hun nok forberede seg på å fjerne enda flere. Ironisk nok fikk det innlegget 15 likes og 11 kommentarer. Folk spurte om de fremdeles var på listen hennes (tydeligvis ikke de mest intelligente vennene), hvor hun svarte "ja, du er en god venn" på de fleste. Så hennes definisjon på en god venn, er tydeligvis en som liker alt hun poster på facebook. Jeg er glad i min mor, men det irriterer meg at hun er så overfladisk og vel, mindre intelligent enn de fleste. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Dynetrekk med åpningen på siden. Fy i helvete så mye det irriterer meg. Jeg får lyst til å bare rive det opp i små biter, dynke det i bensin og tenne på det. Jeg antar det er fordi det skal se penere og mer sømløst ut eller noe, men faen. Det er slikt et satans helvete å få det inn sidelengs og få det til å ligge ordentlig uten klumper. Hvorfor kan ikke dynetrekkmakere bare gå inn for en standard med åpning i den korte enden? Gjerne med sløyfer eller knapper for å sørge for å holde dyna inne, om det er det som er "problemet" Problemet er at stuffingen i mange dyner ender opp i fotenden, og da er det kjekt å kunne snu dyna. Endret 3. oktober 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det faktum at eg har råd til hodetelefon forsterker. Men klarer ikke bestemme meg... Bah i dette tempoet blir det år før eg får kjøpt noe som helst... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Problemet er at stuffingen i mange dyner ender opp i fotenden, og da er det kjekt å kunne snu dyna. Hvordan i all verden får man det til? Jeg har aldri opplevd at fyllet ender opp i fotenden … Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hvordan i all verden får man det til? Jeg har aldri opplevd at fyllet ender opp i fotenden … Jeg vet ikke hvordan, men jeg opplever det samme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Huh. Ja ja, ikke vet jeg. Jeg bruker kun dyne på kaldeste vinteren, og ellers bruker jeg vatteppe eller kun dynetrekk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Åååååeeeeaaaargh! Hater når jeg får gode idéer, men ikke kan gjøre noe med dem fordi jeg ikke har midler til det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg vet ikke hvordan, men jeg opplever det samme. Løper du i søvne? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Løper du i søvne? Det tviler jeg på, sover veldig rolig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg irriterer meg over lokalavisa. De hadde et "breaking news"-oppslag, med en mann som fant en agurkbit som lignet på Skrik i maten sin. Det som var virkelig fantastisk, var at han jobber på et Munch-museum. Er det mulig?! 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) HAHAHAHAHAHA! Endret 3. oktober 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg irriterer meg over lokalavisa. De hadde et "breaking news"-oppslag, med en mann som fant en agurkbit som lignet på Skrik i maten sin. Det som var virkelig fantastisk, var at han jobber på et Munch-museum. Er det mulig?! Ja, du snakker om agurknytt altså Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Min tante var så redd vevarkjerringer, at hun skeik høyt hver gang når hun så en. Det betyr ulykke å ta livet av dem. Tar den forsiktig bort jeg og slipper dem fri. Det gjør jeg forsåvidt helst med alle insekter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Jeg lar bare spiderbro leve i fred her i taket på datarommet. Fanger fluer for meg Endret 4. oktober 2013 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Folk som strør rundt seg med engelske ord i setningene sine, når det finnes tilsvarende norske ord som det ikke er noe i veien for å bruke. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nei, det maker jo ikkje sense 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nei, det maker jo ikkje senseVerre med den som sier "lager (ikke) mening" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå