dysfunctional Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 "Folk som blindt tror på "klarsynte" 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 At det viktigste unge politisk aktive fikk utav gårsdagen tydeligvis er at RLE bytter navn til KRLE Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jobben sliter meg helt ut om dagen. Null respekt for helsa til ansatte, og det er til å bli forbanna av. Kan leger skrive ut sykemelding på utbrenthet alene, eller må det ligge noe mer under? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 En må selv sette bremsene på, og ikke jobbe mer enn en har kapasitet til. Ingen arbeidsgiver kan tvinge deg til mer enn det. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Teknofil mangler noe grunnlegende?(!!) Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det irriterer meg at dette dukker opp når jeg skal bruke google til noe, etter at jeg har restarta maskinen(Chrome ble oppdatert og restartet for noen dager siden). Hverken adressebar søk eller google.com funker >_< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jobben sliter meg helt ut om dagen. Null respekt for helsa til ansatte, og det er til å bli forbanna av. Kan leger skrive ut sykemelding på utbrenthet alene, eller må det ligge noe mer under? Tror man må innom psykolog for å få stempelet som utbrent, men er ikke sikker. Har vært noen kolleger som har trett ut i flere måneders "ferie" grunnet at de er utbrente. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jobben sliter meg helt ut om dagen. Null respekt for helsa til ansatte, og det er til å bli forbanna av. Kan leger skrive ut sykemelding på utbrenthet alene, eller må det ligge noe mer under? Null respekt for helsa, hva mener du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Irriterer at det er så lang ventetid før søknadr på lån og stipend blir godkjent og utbetalt. Skal man leve på luft og vann i mellomtiden? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Null respekt for helsa, hva mener du? Han mener arbeidsgiver. Og det er ikke noe nytt, sånn har det egentlig alltid vært. Man må nok først og fremst passe på seg selv i arbeidslivet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 At programmer ikke husker at jeg vil ha vinduet maksimert. At programmer bruker nymotens snarveier som er mindre enkle å nå enn de gamle. Før var Ctrl+Shift+Z standard for redo, nå må man ofte strekke hånda opp på Ctrl+Y. Hva er logikken i det? Ingenting. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Irriterer at det renner blod ut av venstre nesebor i utide, dvs kveld/natt. Skjedd tre ganger i løpet av det siste året, i alle fall 2 ganger på noen måneder. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 ^^Det der burde du seriøst få sjekket ut, det er IKKE normalt å blø neseblod sånn uten videre. Om ikke du peller deg hardt i nesa på jakt etter skatter da.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 ^^Det der burde du seriøst få sjekket ut, det er IKKE normalt å blø neseblod sånn uten videre. Om ikke du peller deg hardt i nesa på jakt etter skatter da.. viss det skjer så sjelden trenger det absolutt ikke være farlig... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Nei, kanskje ikke, men likevel greit å få det sjekket ut, så er man sikker. On-T. Edit: Skulle ønske det fantes psykolog-chatterom så man kunne få pratet ut og få hjelp her og nå, ikke vente i mange uker og komme over (les:glemme) det man egentlig ville prate om. Kunne trengt noen å prate med nå, men ingen bruker Messenger lenger. Endret 2. oktober 2013 av Myst Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dama sender alltid snap med en annen i løpet av skoletiden. Irriterende, han er alltid med jo wtf. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Prøver vel å få deg litt sjalu. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Prøver vel å få deg litt sjalu. Skal si hun greier det og. Ser ikke vitsen med det, ender bare opp med at jeg blir i dårlig humør også spør hu hva det er og prøver ikke på det osv osv, samt drar frem et bilde jeg lagret før vi ble sammen som gjorde hu sjalu osv. Endret 2. oktober 2013 av Lami Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dama sender alltid snap med en annen i løpet av skoletiden. Irriterende, han er alltid med jo wtf. Snap..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå