Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her: "Velykkede mennesker"

Meget treffende og har irritert meg mye i det siste. Den ene søskenfamilien min er akkurat sånn. Og der er det da kona (svigerinden min) som aldri blir fonøyd. Må innrømme at jeg hater henne og har gjort det alltid. Ikke bare at hun er vanvittig frekk og idiotisk, men også så helt stormannsgal at hun skal ha absolutt alt finere og bedre enn alle andre. Drittkjerring.

Lenke til kommentar

Som jeg hater å gjøre andres ærender.

Forøvrig dette også:

post-88220-0-34623400-1380546332_thumb.jpg

Hvorfor kan de ikke bare ha en vanlig konkurranse istedenfor dette nymotens søplet? Kul premie, men gidder ikke gjøre meg til Instagram-zombie. Og hvorfor i huleste må man laste opp bilde av seg selv når det er trekning uansett? Mulig det er trekning av beste bilde, men det sier de ikke noe om, så.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Sleit med å komme på en formel for å konverte "bilder per sekund (x)"->"bilder per millisekund (m)".
Prøvde dette først:
m=(1/x)*1000

Men tenkte; "Dette kan da ikke være riktig, dette er promille." Prøvde meg på noen andre, som ikke fungerte i det heletatt.

Jeg googlet det for sikkerhetsskyld. Og tenkte dette etter at jeg hadde lest løsninga: "Det var det jeg prøvde først! Er det virkelig SÅ enkelt!?"
Skreiv inn formelen inn i Unity3D, testa med noen bildefiler i sekvens. Og jaggu funka det også! Skulle ha prøvd formelen med en gang, istedet for å tvile på den.

Kom til slutt på at millisekunder ER promille av sekunder. Irriterende.. :blush:

Endret av Gnalern
Lenke til kommentar

Jeg gikk gjennom KRL selv, men poenget er at dette ikke er riktig. Myndighetene skal ikke ha noe med kristendom å gjøre, det skal være et nøytralt organ, og skal lære oss livssyn og religion.

Jeg er veldig spent på om regjeringen faktisk har argumenter for denne potensielle forandringen.

Lenke til kommentar

Folk som blindt tror på "klarsynte" og "helere" og what-not og så prøver å overbevise andre om at det eksisterer slike evner. Folk skal få lov å tro det de vil, men hvis jeg sier at jeg mener det er tull, så mener jeg det! Gå vekk.

Lenke til kommentar

Folk som blindt tror på "klarsynte" og "helere" og what-not og så prøver å overbevise andre om at det eksisterer slike evner. Folk skal få lov å tro det de vil, men hvis jeg sier at jeg mener det er tull, så mener jeg det! Gå vekk.

Værste er når disse hater på de etablerte religionene. For vondt i hjernen av alle tankefeilene og "special pleading"en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...