Slimda Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) InfinityMiner er jo rip-off av Minecraft da.Vet du troller, men... Infiniminer heavily influenced the style of gameplay, including the first-person aspect of the game, the "blocky" visual style and the block-building fundamentals Minecraft Endret 29. september 2013 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Dette her: "Velykkede mennesker" Meget treffende og har irritert meg mye i det siste. Den ene søskenfamilien min er akkurat sånn. Og der er det da kona (svigerinden min) som aldri blir fonøyd. Må innrømme at jeg hater henne og har gjort det alltid. Ikke bare at hun er vanvittig frekk og idiotisk, men også så helt stormannsgal at hun skal ha absolutt alt finere og bedre enn alle andre. Drittkjerring. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 At ikke digitale læremidler er gratis. Tar meg ikke råd til og betale for det så da må jeg være uten. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Som jeg hater å gjøre andres ærender. Forøvrig dette også: Hvorfor kan de ikke bare ha en vanlig konkurranse istedenfor dette nymotens søplet? Kul premie, men gidder ikke gjøre meg til Instagram-zombie. Og hvorfor i huleste må man laste opp bilde av seg selv når det er trekning uansett? Mulig det er trekning av beste bilde, men det sier de ikke noe om, så. Endret 30. september 2013 av Myst Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Programmering uten musikk. Vet ikke hvordan enkelte får det til. 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Feite jenter og damer som må gå i tights. Tenker de ikke på oss andre som ser det? Egoister.. 5 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Guttungen er syk. Har ikke tid til sånt nå... :l Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Feite jenter og damer som må gå i tights. Tenker de ikke på oss andre som ser det? Egoister.. Syns det er mye verre med tynne spinkle damer. Feite tåler jeg fint. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Syns det er mye verre med tynne spinkle damer. Feite tåler jeg fint. Det går selvsagt en grense. Synes heller ikke at veldig tynne jenter er pent, men er verre når fettet nesten tyter ut av tightsen. Tights holder ikke tilbake så det dingler overalt, der har dongeribukse en klar fordel for de større. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Skulle møte en kompis. Fikk melding: "Møtes der 19:30. Nei, mente 20". Antok at han mente 19.20 og sto og ventet i et kvarter. Så skjønte jeg at han mente 20:30.. Endret 30. september 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 AHahsAD BHAHF F P fittHEEE. Det at GTA ikke får med seg at jeg "Quick Saver" er forbanna irriterende. Har skjedd flere ganger nå, og blir derfor nødt til å gjøre flere oppdrag opptil tre ganger. Knuser snart xboxen. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Sleit med å komme på en formel for å konverte "bilder per sekund (x)"->"bilder per millisekund (m)". Prøvde dette først:m=(1/x)*1000Men tenkte; "Dette kan da ikke være riktig, dette er promille." Prøvde meg på noen andre, som ikke fungerte i det heletatt.Jeg googlet det for sikkerhetsskyld. Og tenkte dette etter at jeg hadde lest løsninga: "Det var det jeg prøvde først! Er det virkelig SÅ enkelt!?"Skreiv inn formelen inn i Unity3D, testa med noen bildefiler i sekvens. Og jaggu funka det også! Skulle ha prøvd formelen med en gang, istedet for å tvile på den. Kom til slutt på at millisekunder ER promille av sekunder. Irriterende.. Endret 30. september 2013 av Gnalern Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 KRLE føles ut som et steg tilbake. Et samfunn som holder likestilling og rettferdighet så kjært burde da prioritere religionsfrihet og en nøytral, om ikke en religions-fri stat, og et nøytralt utdanningssystem. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Så lenge faget ikke innebærer at man skal læres opp i at andre livssyn er slemme/stygge/feil så overlever sikkert unga nå og. Vi gamlinger overlevde jo tross at indoktrineringen som var når faget bestod av så og si kun kristendom og underviserne var gamle fromme kjerringer osv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg gikk gjennom KRL selv, men poenget er at dette ikke er riktig. Myndighetene skal ikke ha noe med kristendom å gjøre, det skal være et nøytralt organ, og skal lære oss livssyn og religion. Jeg er veldig spent på om regjeringen faktisk har argumenter for denne potensielle forandringen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Jeg burde ha lagt meg nå. Endret 30. september 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) At alt av plutselige og uforutsette utgifter dukker opp det øyeblikket jeg ikke lenger har faste inntekter. Endret 1. oktober 2013 av Coa Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Folk som blindt tror på "klarsynte" og "helere" og what-not og så prøver å overbevise andre om at det eksisterer slike evner. Folk skal få lov å tro det de vil, men hvis jeg sier at jeg mener det er tull, så mener jeg det! Gå vekk. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Folk som blindt tror på "klarsynte" og "helere" og what-not og så prøver å overbevise andre om at det eksisterer slike evner. Folk skal få lov å tro det de vil, men hvis jeg sier at jeg mener det er tull, så mener jeg det! Gå vekk. Værste er når disse hater på de etablerte religionene. For vondt i hjernen av alle tankefeilene og "special pleading"en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå