Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Dama : Skal du lage mat nå!? Er ikke det litt sent?
Jeg: Neida, er sulten.

10 min senere er maten klar.

Dama : Lagde du til meg også eller?
Jeg: Nei, jeg lagde ikke så mye.. Skulle du ha?!
Dama: Du kunne jo spurt om jeg også ville ha! NATTA!

Når du først mener at det er for sent med mat, så kan du ikke komme å være sur fordi jeg ikke lagde til deg i ettertid! Women logic..
Hater å alltid måtte være tankeleser, voks opp for faen!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama : Skal du lage mat nå!? Er ikke det litt sent?

Jeg: Neida, er sulten.

10 min senere er maten klar.

Dama : Lagde du til meg også eller?

Jeg: Nei, jeg lagde ikke så mye.. Skulle du ha?!

Dama: Du kunne jo spurt om jeg også ville ha! NATTA!

Når du først mener at det er for sent med mat, så kan du ikke komme å være sur fordi jeg ikke lagde til deg i ettertid! Women logic..

Hater å alltid måtte være tankeleser, voks opp for faen!

Og det kunne du ikke si til henne da? Da har du litt for mye respekt for henne. Vær berengt på at det kan bli et problem. Hun driver og tester deg ut skjønner du.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Personer som begynner med at de har et sunt kosthold ... men fortsetter med at de er veganer. Jesus, lærte de ingenting på skolen???

Hva skulle de ha lært på skolen? Du kan ha et helt fint og sunt kosthold som veganer. Verdens helseorganisasjon (WHO) har vel også godkjent vegansk diett som passende for alle livets stadier.

Lenke til kommentar

At Windows Backup er så utter shit som det går an. Setter på automatisk backup, så den skal fikse det av dei vanligste filene (dokumenter, bilder, musikk) osv, men den finner ikkje filen. Filen, uten at det står en dritt om kass fil det er, eller kor den ikkje finner ditt og datt. EG VIL BERRE HA EN ENKEL BACKUPaaaaaaaarhghhhhhhhhhhhhh. Koffor skal ting vere så vanskelige :realmad: Jesus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...