Skosåle Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Dama : Skal du lage mat nå!? Er ikke det litt sent? Jeg: Neida, er sulten.10 min senere er maten klar. Dama : Lagde du til meg også eller? Jeg: Nei, jeg lagde ikke så mye.. Skulle du ha?! Dama: Du kunne jo spurt om jeg også ville ha! NATTA!Når du først mener at det er for sent med mat, så kan du ikke komme å være sur fordi jeg ikke lagde til deg i ettertid! Women logic.. Hater å alltid måtte være tankeleser, voks opp for faen! 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Dama : Skal du lage mat nå!? Er ikke det litt sent? Jeg: Neida, er sulten. 10 min senere er maten klar. Dama : Lagde du til meg også eller? Jeg: Nei, jeg lagde ikke så mye.. Skulle du ha?! Dama: Du kunne jo spurt om jeg også ville ha! NATTA! Når du først mener at det er for sent med mat, så kan du ikke komme å være sur fordi jeg ikke lagde til deg i ettertid! Women logic.. Hater å alltid måtte være tankeleser, voks opp for faen! Og det kunne du ikke si til henne da? Da har du litt for mye respekt for henne. Vær berengt på at det kan bli et problem. Hun driver og tester deg ut skjønner du. Endret 29. september 2013 av Delvis Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hvis det tar kun 10 min kan du vel ta en runde til på kjøkkenet? Det var sent å lage mat, men det var ok dersom du lagde til henne også. Du lagde ikke mat til henne og da var det ikke ok at du lagde mat så sent. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Såklart spør om hun og vil ha! Er ikke kvinnlogokk men en fin ting og gjøre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Såklart spør om hun og vil ha! Er ikke kvinnlogokk men en fin ting og gjøre. Ja normalt ville det være det. Men når hun markerer på den måten at hun syns det er for sent, blir det naturlig å tolke det som at hun ikke vil ha. 6 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Moren til samboeren min. Freaker totalt ut over ingenting. Dama skulle vært tvangsinnlagt og nei, jeg tuller ikke. Hun er mentalt ustabil til tusen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Personer som begynner med at de har et sunt kosthold ... men fortsetter med at de er veganer. Jesus, lærte de ingenting på skolen??? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 folk som knipser på andre når de ber dem om noe eller klapper når noen skal skynde seg og folk som ikke tar hensyn til andre Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Blir så frustrert når det bare står enten [Deleted Video] eller [Private Video] på spillelisten min. Jeg husker jo ikke hvilke video det var, slik at jeg kunne f.eks funnet en ny en... Youtube.. Endret 29. september 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Personer som begynner med at de har et sunt kosthold ... men fortsetter med at de er veganer. Jesus, lærte de ingenting på skolen??? Hva skulle de ha lært på skolen? Du kan ha et helt fint og sunt kosthold som veganer. Verdens helseorganisasjon (WHO) har vel også godkjent vegansk diett som passende for alle livets stadier. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) - Endret 29. september 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 At Windows Backup er så utter shit som det går an. Setter på automatisk backup, så den skal fikse det av dei vanligste filene (dokumenter, bilder, musikk) osv, men den finner ikkje filen. Filen, uten at det står en dritt om kass fil det er, eller kor den ikkje finner ditt og datt. EG VIL BERRE HA EN ENKEL BACKUPaaaaaaaarhghhhhhhhhhhhhh. Koffor skal ting vere så vanskelige Jesus. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Å cave i en time i minecraft, få masse ting, og så dø av en creeper. World problem #1. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Bytt ut Minecraft med noe kulere. F.eks Terraria. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Terraria er jo bare en rip-off. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Bytt ut Minecraft med noe kulere. F.eks Terraria. sjekka ut starbound? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Terraria er jo bare en rip-off. GTFO Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Looks like my job is done. *floats away* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Terraria er jo bare en rip-off.Minecraft er jo også er rip-off. Hørt om InfinityMiner? Ja. sjekka ut starbound?Selvfølgelig. Sjekka ut Edge of Space? Sjekka ut den nye oppdateringen til Terraria som kommer om ca 2 dager? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 InfinityMiner er jo rip-off av Minecraft da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå