Slimda Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Lite gøy å være på besøk hos min brors familie, når jeg blir syk. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Mennesker som ikke takler stress, men som likeve fortsetter å jobbe i en stilling hvor kan være meget stressende perioder. >< Går utover alle som er nødt til å dele landskap med den personen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Folk som bryter avtaler i siste liten og man ikke finner erstatning. Ser ut som det bare blir meg i kveld og 1060 kr rett i dass. Selvsagt jævla dumt og optimistisk av meg å kjøpe mange billetter i sin tid. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Åååooooaaaoooaaaaaooooaaa! Lei av mangel på motivasjon. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Folk som bryter avtaler i siste liten og man ikke finner erstatning. Ser ut som det bare blir meg i kveld og 1060 kr rett i dass. Selvsagt jævla dumt og optimistisk av meg å kjøpe mange billetter i sin tid. Viss nokon har sagt at dei først skal, burde dei vel egentlig betale billetten sin uansett? Syns det er urimelig at en person står igjen med utgiftene når det er andre som er dårlige å planlegge Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Det er jo de som har kjøpt billetten om de har spurt en anen person om å kjøpe en for de. Ergo er det de som må betale for den billetten. Rett og rimelig. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Nope, er nok ikke så gjennomtenkt heller. Jeg bare kjøpte 3 stk i god tro at jeg hadde noen å dra sammen med, så kunne de gjøre opp for seg når vi møttes. Må nok innrømme også at jeg har hele skylden da jeg også trodde at forestillingen var helt i november. Kom som et sjokk noen uker sida at den faktisk var i dag. Men men, nå har jeg heldigvis fått solgt dem til noen andre par timer sida, så er den saken løst. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Utrolig sent tiden skulle gå i dag, vill ha helg! Har og vondt i hode på grun av den jævla sola. Blæ! Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Sovne på sofaen når jeg har bedre ting å gjøre... Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jævla hytta tar jo et år å varme opp! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ååå det er ikke noe mer irriterende å miste mynter mellom bilsetet. I dag mistet jeg den ene puten på headphones'ene mine nedi der. Dritt. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 At alle vennene mine ikke klar å slutt å krangel.. Det e blitt så utrivelig at eg veit ikke ka eg ska gjør med det. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 "Vis at dere er menn og avgjør det som menn, eller drit i det. Ikke oppfør dere som kvinnfolk!" Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Normalt å bli sur og sjalu når dama er med andre gutter? Liksom legge ut bilde på Insta også? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Normalt? Ja. Idiotisk? Ja. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Normalt? Ja. Idiotisk? Ja. Det synes jeg er sykt teit. Når hu selv blir sur på meg når jeg bare snakker vanlig med en av de få venninnene jeg har. Jeg sender aldri snap sammen med andre jenter, siden jeg ikke er med noen heller. Endret 27. september 2013 av Lami 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Normalt å bli sur og sjalu når dama er med andre gutter? Liksom legge ut bilde på Insta også?Selvsagt. Rovdyr hjernen din tolker det som at hu får andre folks barn. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 At når eg svarer noen i en tråd så må de spørre andre om det eg sa er rett.. Skjønner ikke at eg gidder å hjelpe folk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det synes jeg er sykt teit. Når hu selv blir sur på meg når jeg bare snakker vanlig med en av de få venninnene jeg har. Jeg sender aldri snap sammen med andre jenter, siden jeg ikke er med noen heller. Så fordi hun er sjalu, så skal du også være sjalu? Du oppfører deg som en unge, dere er begge usikre, og dere kommer til å gjøre det slutt veldig snart. End of story. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 At tannkremen jeg bruker (Clinomyn) har skifta både smak og utseende, samt at jeg aldri finner Aquafresh lenger, irriterer meg veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå