Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som bryter avtaler i siste liten og man ikke finner erstatning. Ser ut som det bare blir meg i kveld og 1060 kr rett i dass. Selvsagt jævla dumt og optimistisk av meg å kjøpe mange billetter i sin tid.

Viss nokon har sagt at dei først skal, burde dei vel egentlig betale billetten sin uansett? Syns det er urimelig at en person står igjen med utgiftene når det er andre som er dårlige å planlegge

Lenke til kommentar

Nope, er nok ikke så gjennomtenkt heller. Jeg bare kjøpte 3 stk i god tro at jeg hadde noen å dra sammen med, så kunne de gjøre opp for seg når vi møttes. Må nok innrømme også at jeg har hele skylden da jeg også trodde at forestillingen var helt i november. Kom som et sjokk noen uker sida at den faktisk var i dag.

Men men, nå har jeg heldigvis fått solgt dem til noen andre par timer sida, så er den saken løst.

Lenke til kommentar

Normalt? Ja. Idiotisk? Ja.

Det synes jeg er sykt teit. Når hu selv blir sur på meg når jeg bare snakker vanlig med en av de få venninnene jeg har. Jeg sender aldri snap sammen med andre jenter, siden jeg ikke er med noen heller.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det synes jeg er sykt teit. Når hu selv blir sur på meg når jeg bare snakker vanlig med en av de få venninnene jeg har. Jeg sender aldri snap sammen med andre jenter, siden jeg ikke er med noen heller.

Så fordi hun er sjalu, så skal du også være sjalu? Du oppfører deg som en unge, dere er begge usikre, og dere kommer til å gjøre det slutt veldig snart. End of story.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...