Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og noen i klassen ville finne på noe. Først ble det poker så ble det drikking, og deretter gikk to til søvn. De to som faktisk bodde der vi var, var de som sovna med et brak. Det ble ikke så mye gåing utenfor huset.

Og om noen føler andre er dårlige på ord deling. Dette må jeg holde opp med; "nei,,du er tydervis hjerne skada og til bake støende"

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Problemet med å bruke mye kort, er at det lett kan bli utslitt så du må ha nytt før utløpsdatoen. Da koster det en 100 lapp eller noe sånt.

Og jeg kan ikke fordra kontakte banker og forsikring. Standaren er at du da møter på et trehode som avbryter deg, misforstår, og må ha deg

til å forklare og gjenta ting opp igjen og opp igjen.

Sånt noe kan jeg være frustrert over i årevis etterpå, og vil derfor ha minst mulig med dem å gjøre. :roll:

Lenke til kommentar

Problemet med å bruke mye kort, er at det lett kan bli utslitt så du må ha nytt før utløpsdatoen. Da koster det en 100 lapp eller noe sånt.

Og jeg kan ikke fordra kontakte banker og forsikring. Standaren er at du da møter på et trehode som avbryter deg, misforstår, og må ha deg

til å forklare og gjenta ting opp igjen og opp igjen.

Sånt noe kan jeg være frustrert over i årevis etterpå, og vil derfor ha minst mulig med dem å gjøre. :roll:

Hvordan klarer du å slite ut et bankkort? Chippen blir jo ikke slitt.
Lenke til kommentar

Hvordan klarer du å slite ut et bankkort? Chippen blir jo ikke slitt.

Det trenger ikke bli ubrukelig, men det kan begynne å flerre opp i kantene. Da ser det stygt ut og det kan bli bretter som kommer i veien for sprekken.

Trenger ikke betale for nytt kort. Bare å velge at du skal erstatte tapt kort i nettbanken så er det gratis.

Måtte betale for et nytt for to-tre år siden. Men det jeg har er sånt personkort da. Sånn med både ID, visa og minibankkort i ett.

Men hvis det skjer igjen skal jeg prøve det neste gang. Takk for tipset.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med kortbetaling. Putter kortet i, pin kode, vente maks 3 sekunder og voila, du har betalt. Kontanter, spesielt mynter, er et rent helvete å drasse med seg.

Er ikke sånn det fungerer her. Hadde ikke vært noe problem da. Men null kontroll med kort i banken min. Og nei, Lyc, jeg har to kolleger som bruker den banken og de hadde opplevd det samme. For MEG personlig fungerer det bedre å bruke kontanter. For andre er gjerne kort best. Er ikke noe fasit-svar.

Edit: destruktive drittunger utenfor som kaster stein på vinduene til folk. Faen altså.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånne som skal fortsette å holde i noe de gir etter at mottakeren har trodd det er overakt.

Så det nettopp i Dagsrevyen der hun rakte en blomsterbukett til værmannen, men skulle absoultt ikke slippe før hun hadde sagt en masse piss. Tussehøne.

Var ute for det en gang på jobben, da en som rakte meg fram stemmelapper for valg av tillitsmann. Men da jeg tok dem holdt han igjen.

Jeg drog i de og sa "slipp da mann" og han svarte "Vi må skrive deg opp først vet du". Fordømte kødd. Trodde han jeg skulle stikke av med dem kanskje?

Hvis han ikke ville gi de før etterpå kunne han vel ventet med å rekke de fram. Blir så irritert på sånne idioter. Pokkern altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er så sinnsykt stressa om dagen. Alt for mye som skjer på jobben hver eneste dag, pluss alt for mye ansvar og ting som må passes på, ting som må klaffe osv. Ikke nok med det, prosjektlederen har nå startet og sende all mail han får fra kundene direkte til meg, noe som gir meg en haug med administrativt arbeid PLUSS alt det jeg hadde å gjøre fra før.
Svarte faen da!

Ikke rart jeg har høyt blodtrykk og høy puls 24/7.. Er bare 23 år, men føler meg som en på 70.. yey!

Nå er jeg så jævla lei! Ved første ledige stund i morgen så er det rett ned på sjefens kontor, jeg SKAL ha mer lønn, eller så nekter jeg å ha noe med de mailene og kundene å gjøre. Jeg er i hovedsak RIGGMANN og jeg kjører truck hele dagen, hvordan i all verden skal jeg rekke alt da jeg allerede har 100% SPRENGTE dager fra 06.30 til 15.00-17.00?? (korte dager sier du, jada, men tenkt deg godt om, holder DU 100% fokus og tempo oppe i 8-10timer hver eneste dag i DIN jobb?) Pause har jeg sjelden før kl 14.00, og ved pause så mener jeg 5minutter og/eller matpause.. Soooo mad!

Det som også irriterer meg er alle idiotene som tror at jeg har så forbanna slack jobb fordi jeg kjører truck. Det er så mye mye mye mer enn det.
I praksis så er jeg materialforvalter, håndtlanger, trucksjåfør, han som bestiller ALT av verktøy, skruer og festemateriel, isolasjon, panel, listverk, vindtett, søppelsekker, jeg leverer og henter verktøy som skal/har blitt reparert, jeg må ordne tømming av konteinere (blandet, treverk, glass, blekk og impregnert), jeg må smøre trucken og en lift, jeg må organisere et par innleide folk fra Latvia, jeg må også plukke søppel bak blokkene hvor de skifter vinduer. Dette hadde vært rimelig lett å holde styr på, men da vi skifter ut ca 24 vinduer/dører fordelt på 5-6 leiligheter hver dag så blir det mye jobb.

Har garantert mange skrivefeil, kommafeil, lange setninger osv.. Men, er på randen av hjerteinnfarkt her, så jeg måtte bare få det ut! :):):)

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja! Har sprunget ræva av meg på jobb hver eneste ettermidag/kveld rekker knapt og drikke en kopp vann. I tillegg til skole hver dag. Fyfader dør snart så sliten blir jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...