hugRmunR Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Har operert for det noen ganger selv. Ikke kos. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Man kan forårsake inngrodde tånegler selv. Klipper man med en liten bit igjen som gnager i kjøttet f.eks. Har gjort dette selv noen ganger, men ikke behov for operasjon. For det meste dør bare huden rundt slik at man kan rive den vekk og bli kvitt pusset under uten smerter. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Registrerer meg hos Bokkilden.no. Ikke noe mulighet til å skrive inn leilighets Nummer, bortsett fra "Oppgang", som man egentlig ikke kan være helt sikker på om blir riktig, og uansett er det kun plass til 3 siffere, Er det mulig.... Fuckings Great Endte med å bestille fra Amazon. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 gatenavn: <leilighetens nummer>, <gatenavn> | HA403, Preben Snurrebartsgt. 43 slik skal det formateres da. Jeg dropper alltid rutene for gatenummer, oppgang, husnummer, osv. da det er bedre å formatere det slik jeg viste ovenfor. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Skriver alltid <gatenavn>, <leilighetsnummer>. Har jeg gjort det feil i alle år? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Det er "feil", men ikke krise. I følge posten skal man skrive "<nr>, <gatenavn>", men heldigvis er de ikke helt idioter hos posten så de skjønner det motsatte også. Det er en haug med forskjellige "regler" anngående adressering i Norge. Ser ikke noe anngående det jeg nevnte der. http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/adressering-til-postmottakere-i-norge Endret 23. september 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Trenger jo bare fylle ut det som er merket med en stjerne ved registrering. Mer detlajert adresse kan man bare skrive når en vare bestilles. Ingen problem. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Det er "feil", men ikke krise. I følge posten skal man skrive "<nr>, <gatenavn>", men heldigvis er de ikke helt idioter hos posten så de skjønner det motsatte også. Hah! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Hva er egentlig årsaken til det? Kan spørre Frp jeg, om de vil gjøre noe med de tingene der i regjering. Ifølge Amazon har det med garanti å gjøre, men det gir liten mening siden de likevel sender elektronikk fra England til Romania, f.eks. Never mind, det har visst med Norges importlover ift. elektronikk å gjøre. Det irriterer meg at jeg må betale over 300 kroner for å få tak i den deodoranten (6 pk) jeg vil ha. Endret 23. september 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Swlabr Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 http://heidialexandra.no/bort-med-bjorken/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det funker veldig bra som satire. Håper det er ment sånn. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 At jeg gikk på jobb med kraftig forkjølelse og kom til masse tungt fysisk arbeid.. -.- yay me Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article8331179.ece Hva i helvete.. Først har vi samlet opp penger til bussholdeplasser, også tetter de dem igjen!? Det blir jo bare mer kø, som betyr mer utslipp fra bilene.. Han kaller seg sivilingeniør, men jeg synes han er en hjernedød fjott. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hva faen er det de tenker med? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 wow. noe så idiotisk.. 15-20 sek blir fort til mye mye mer om det er mye trafikk, da det bare forplanter seg bakover i køen. suppegjøk.. er de som er for sånne forslag i det heletatt en del av det vanlige samfunnet? det virker ikke som om de har evne til å sette seg inn i hverdagen til ola nordmann.. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 wow. noe så idiotisk.. 15-20 sek blir fort til mye mye mer om det er mye trafikk, da det bare forplanter seg bakover i køen. suppegjøk.. er de som er for sånne forslag i det heletatt en del av det vanlige samfunnet? det virker ikke som om de har evne til å sette seg inn i hverdagen til ola nordmann.. Hvis det er mindre forurensning vi vil ha, da bør de ikke la mange biler stå på tomgang bak en buss i over 1 min. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 gatenavn: <leilighetens nummer>, <gatenavn> | HA403, Preben Snurrebartsgt. 43 Bare rakettforskere og hjernekirurger forstår seg på de greiene der. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hvorfor er det så mange jenter som bruker Facebook til å fortelle venninnene deres hvor fine de er på profilbildet? WRAAAAAAAARGH Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Ååå det er ikke noe mer irriterende å miste mynter mellom bilsetet. Kommer jo ikke til med mine pølsefingre Bilen sluker jo myntene mine. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg er syk og har prøve om to dager. Vil gjøre alt annet enn å pugge. Heldigvis skal en kompis være modell for en frisør i morgen, og han hørte ordene "lilla" og "trekant" når hun skulle sjekke håret hans i dag. Det gjør meg glad at han lider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå