Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som en flott vane du har lagt deg. Kanskje flere burde gjøre det samme.

En kopp te :)

Ja. Husker da vi diskuterte på SOL for 12 -15 år siden, var det helt alminnelig skikk å skrive "Med Vennlig Hilsen" og nicket under. Nesten alle gjorde det da.

Etterhvert var det enkelte anførende skribenter som kuttet det ut for de likte ikke se snille og høflige ut. Og da følgte den ene etter den andre etter og ville ikke være bedre. Tilslutt var det bare et fåtall som fortsatte bruke det.

Det går oftest den veien tydeligvis. :shrug:

Lenke til kommentar

Fordi jeg er så gammel at jeg lærte at det var høflig å si hvem man er når man henvender seg til noen. Og jeg er Geir. Det er akkurat som å undertegne et brev.

Geir :)

1) De fleste putter signaturen sin i .... drumroll .... signaturen. Altså det som er under posten.

2) Det blir mye jobb å rette opp alle de gamle innleggene hvis du plutselig skulle bestemme deg for å bytte navn.

• Liker 3
Lenke til kommentar

1) De fleste putter signaturen sin i .... drumroll .... signaturen. Altså det som er under posten.

Det kunne vært et alternativ. Men jeg bruker den som man kan se til andre ting. Og det gjør faktisk de fleste, det er bare et fåtall brukere her på forumet som har navnet sitt i signaturen.

Og om vi nå holder oss til sammenligningen med brev, det som står nederst er gjerne fotnoter eller adresser. Underskriften kommer rett etter teksten.

2) Det blir mye jobb å rette opp alle de gamle innleggene hvis du plutselig skulle bestemme deg for å bytte navn.

Nei. Det ville jeg ikke gjort, rettet dem opp, fordi jeg het Geir da jeg skrev dem. Jeg ville begynt å bruke det nye på nye innlegg. Nå var det mine foreldre som ga meg navnet for 56 år siden, og har jeg ikke byttet hittil så er det vel rimelig å anta at jeg beholder det. Så problemstillingen er antagelig nokså hypotetisk. Jeg har ikke engang byttet brukernavn på de 9 årene jeg har vært medlem her.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...