Skurupu Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Kjøpesentere generelt irriterer meg. Det der høres ut som helvete på jord. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Geir Off topic spørsmål: hvorfor legger du egentlig "Geir" til i hvert eneste innlegg du skriver? Jeg irriterer meg over et mareritt jeg haddei natt. Endret 21. september 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Off topic spørsmål: hvorfor legger du egentlig "Geir" til i hvert eneste innlegg du skriver? Fordi jeg er så gammel at jeg lærte at det var høflig å si hvem man er når man henvender seg til noen. Og jeg er Geir. Det er akkurat som å undertegne et brev. Geir 5 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Oregano er ganske vanlig på hjemmelaget pizza. Men har overhodet igen ting å gjøre i italiensk matlaging. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Høres ut som en flott vane du har lagt deg. Kanskje flere burde gjøre det samme. En kopp te Ja. Husker da vi diskuterte på SOL for 12 -15 år siden, var det helt alminnelig skikk å skrive "Med Vennlig Hilsen" og nicket under. Nesten alle gjorde det da. Etterhvert var det enkelte anførende skribenter som kuttet det ut for de likte ikke se snille og høflige ut. Og da følgte den ene etter den andre etter og ville ikke være bedre. Tilslutt var det bare et fåtall som fortsatte bruke det. Det går oftest den veien tydeligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Martin Skrtel. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 VG... http://www.vgtv.no/#!/video/70648/direkte-foelg-reven-og-reve-vgtv-fra-klokken-14-00 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) At de ikke selger 17-tommers skjermer med en oppløsning på 2732*1536 piksler. Endret 21. september 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Fordi jeg er så gammel at jeg lærte at det var høflig å si hvem man er når man henvender seg til noen. Og jeg er Geir. Det er akkurat som å undertegne et brev. Geir 1) De fleste putter signaturen sin i .... drumroll .... signaturen. Altså det som er under posten. 2) Det blir mye jobb å rette opp alle de gamle innleggene hvis du plutselig skulle bestemme deg for å bytte navn. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) 1) De fleste putter signaturen sin i .... drumroll .... signaturen. Altså det som er under posten. Det kunne vært et alternativ. Men jeg bruker den som man kan se til andre ting. Og det gjør faktisk de fleste, det er bare et fåtall brukere her på forumet som har navnet sitt i signaturen. Og om vi nå holder oss til sammenligningen med brev, det som står nederst er gjerne fotnoter eller adresser. Underskriften kommer rett etter teksten. 2) Det blir mye jobb å rette opp alle de gamle innleggene hvis du plutselig skulle bestemme deg for å bytte navn. Nei. Det ville jeg ikke gjort, rettet dem opp, fordi jeg het Geir da jeg skrev dem. Jeg ville begynt å bruke det nye på nye innlegg. Nå var det mine foreldre som ga meg navnet for 56 år siden, og har jeg ikke byttet hittil så er det vel rimelig å anta at jeg beholder det. Så problemstillingen er antagelig nokså hypotetisk. Jeg har ikke engang byttet brukernavn på de 9 årene jeg har vært medlem her. Geir Endret 21. september 2013 av tom waits for alice 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvorfor har vi negler? To operasjoner, og 5 inngrodde negler samt en halvløs negl. Begyn er å bli lei. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det irriterer meg at Amazon EU sender elektronikk til nesten hele verden, utenom Norge. 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det irriterer meg at Amazon EU sender elektronikk til nesten hele verden, utenom Norge. Hva er egentlig årsaken til det? Kan spørre Frp jeg, om de vil gjøre noe med de tingene der i regjering. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvorfor har vi negler? To operasjoner, og 5 inngrodde negler samt en halvløs negl. Begyn er å bli lei. LiveScience - Why do we have fingernails 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 LiveScience - Why do we have fingernailsF det. Hater negler atm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Slutte å misbruke kroppen din sånn. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ha litt medfølelse da, inngrodde negler er helt forjævlig. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ja det er vel ikke noe man forårsaker selv det antar jeg? Det er vel sikkert sånn at noen er skapte med mer anlegg for det enn andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå