FrankBjarne Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 At ikke GTA V kommer på PC før April 2014... Vil spille NÅ! Nekter dog å kjøpe det til konsoll. Jeg kjøpte meg PS3 kun for å spille GTAV. Worf. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Samme her. Kjøpte Xbox kun for anledningen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Dramakjerring som sier hu skal ta livet av seg fordi jeg avslørte HENNE i å fortelle private ting til andre.. Jesus Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg kjøpte meg PS3 kun for å spille GTAV. Worf. Hoho. Vurderer nok og selge min med spill. Men da har jeg ikke noe BD spiller. Dilemmaer irriterer... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Væridioter som melder regn, men istedenfor blir det sol. Fuck you. Skjedd såååååååå mange ganger denne uken nå! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Væridioter som melder regn, men istedenfor blir det sol. Fuck you. Skjedd såååååååå mange ganger denne uken nå! Yr.no er temmelig pålitelig. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Alt GTA snakket irriterer meg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 gta synes du er irriterende også Det har jeg lagt merke til selv også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Herregud. REMA har funnet en fyr som har like irriterende stemme som Erling Sundal, og har tatt han med i en laaang reklame sammen med Erling Sundal. AAAAAAAHHHH! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Hun dama på TV2 reklamene som etter brifinger av programmer sier; "..i kveld, på Tv2 kl.." Og nå har pigede NRK funnet seg ei med omtrent nøyaktig samme stemme som sier akkurat det samme på NRK. Endret 20. september 2013 av Delvis Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 At jeg har en sekk med en halv kubikk med singel stående utenfor som må flyttes for å få plass til et stillas, og for to dager hadde vi en bil med kran utenfor som leverte trelast som kunne ha flyttet den for meg på sekunder om jeg hadde tenkt på det. Geir Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Minner meg på en rundt 10 år gammel historie om naboen som brukte oppkjørselen vår som lagringplass for singel mens vi var på ferie. Frekt eller? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Klarer ikke 2-3 mann flytte en sånn sekk da? Hvis det er vanlig sekk altså, men singel er vel tungt ja. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Klarer ikke 2-3 mann flytte en sånn sekk da? Hvis det er vanlig sekk altså, men singel er vel tungt ja. En halv kubikkmeter med tørr grus tilsvarer omtrent 760kg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 En halv kubikkmeter med tørr grus tilsvarer omtrent 760kg. Ok. Men går så mye oppi en sekk? Det er kanskje en stor sekk og ikke en vanlig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ok. Men går så mye oppi en sekk? Det er kanskje en stor sekk og ikke en vanlig. Ja, det kalles en storsekk og de tar vel fullt lastet et tonn. Men vi har tatt litt ut av etterhvert, så den er ikke full lenger. Geir Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ja, det kalles en storsekk og de tar vel fullt lastet et tonn. Men vi har tatt litt ut av etterhvert, så den er ikke full lenger. Geir Ok, da ble jo bildet tydelig. Hvis du har trillebår kan du jo kanskje kjøre det med litt om gangen vekk og tømme det i en haug et annet sted. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ja, jeg trengte strengt tatt bare å flytte det et par meter, og nå er jobben gjort. En bra treningsøkt. Geir Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Senteret her driver en konkurranse fra 11:30 til 16:00, så de spiller høy musikk med to, TO sanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå