Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri hørt om oregano før nå, og har ikke pipling hva det er for noe.

Visste ikke at jeg hadde toast-jern jeg, før jeg fant et nå innerst i stekeovnen. Men det var så gammelt og skrukkete at jeg kastet det. Lurer på å kjøpe meg et nytt. Det hørtes litt godt ut med sånne.

Har brødrister da, men det er vel noe ganske annet? Er helt dum når det gjelder matgreier :blush:

Lenke til kommentar

Det står pasta på den. Er det det da?

Vet egentlig ikke hva pasta er heller, men så forleden at han verdens eldste mann (123 år) aldri hadde spist pasta og sukker. Så da tror jeg ikke jeg begynner spise det nå. Når man sier pasta tenkte jeg det var noe i tuber. Men jeg er nesten aldri borti pizza heller da så har ikke peiling.

Lenke til kommentar

Det står pasta på den. Er det det da?

Vet egentlig ikke hva pasta er heller, men så forleden at han verdens eldste mann (123 år) aldri hadde spist pasta og sukker. Så da tror jeg ikke jeg begynner spise det nå. Når man sier pasta tenkte jeg det var noe i tuber. Men jeg er nesten aldri borti pizza heller da så har ikke peiling.

det betyr at den er anbefalt som pizza og pasta-krydder.
Lenke til kommentar

Fuck you, guys! Nå fikk jeg lyst på pizza. Det er irriterende. :hrm:

21qg som om ikke det åtghf var nok, så driver katten og går, står, sitter, ligger og gnir hodet sitt på tastaturet mens jeg holder på 1wdfvb med ting.

For å understreke poenget lar jeg det pus skrev stå i innlegget.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri hørt om oregano før nå, og har ikke pipling hva det er for noe.

Visste ikke at jeg hadde toast-jern jeg, før jeg fant et nå innerst i stekeovnen. Men det var så gammelt og skrukkete at jeg kastet det. Lurer på å kjøpe meg et nytt. Det hørtes litt godt ut med sånne.

Har brødrister da, men det er vel noe ganske annet? Er helt dum når det gjelder matgreier :blush:

Da må du legge fyllet på etter at brødene er ristet, ikke lett å få smeltet ost da med mindre du slenger det i mikroen etterpå.

Edit: Forresten lite nytt som irriterer for tiden. Windows blir jeg irritert på hver dag på jobb, men må nok leve med det en stund til :)

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Norge er et av verdens rikeste land med stort grunnlag for å hjelpe andre mennesker i nød, som lever i krigsherjede land med korrupte ledere, matmangel og ekstrem fattigdom. Dette kalles solidaritet.

I Norge har vi kvote på flyktninger som flytter inn i landet. Den er ikke særlig høy. I desember 2012 satt Utlendingsdirektoratet opp skjema for kvotene for 2013, og det ble satt til 1200 mennesker, forbeholdt afghanske, eritreiske, iranske, somaliske og kongolesiske flyktninger.

Nå, til poenget. Christian Tybring-Gjedde mener at disse kommer til landet for å «islamisere», eller «snikislamisere». Det siste er et uttrykk som FrP nestleder Ketil Solvik-Olsen trakk tilbake og vurderte som et dårlig ordvalg (særlig grunnet The Independent og andre internasjonale mediers kobling mellom Siv Jensen og Breivik etter stortingsvalget), men Tybring-Gjedde kom ut i media senest i går og mente at dette ordet fortsatt var gjeldende.

Asiatiske flyktninger er ca 4,3% av befolkningen mens afrikanske flyktninger er ca. 1,5% av befolkningen. Er disse en trussel ifølge Tybring-Gjedde? Ja, de er visst det.

I Januar 2012 proklamerte islamisten Arfan Bhatti at han skulle holde en appell, demonstrasjon foran stortinget for å vise Islams motforestilling mot Norges deltakelse i Afghanistan og bombingen av Libya, og for sterkere innflytelse av Islam i Norge. Under 40 mennesker møtte opp her.

Hvor stor er egentlig trusselen som Tybring-Gjedde selv provoserer frem?

hippie

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...