deeponiony Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Denne smileyen irriterer meg grenseløst: :3 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 et tips: ha alltid ørepropper på soverommet, da er det bare å plugge igjen om det er mye bråk om natten. funker fantastisk bra for min det hvertfall!Hmm, kanskje ingen din idé. Antar du ikke har noen problemer med å høre vekkerklokka? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Skolenett Vi har over 100mbit <3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Mindre oppegående folk som ikke kjenner sine begrensninger i sosiale medier, og deler massive mengder med uinteressant informasjon. Ugh. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 At Sandra Borch har trukket seg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det er jo den beste nyheten i dag! 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hmm, kanskje ingen din idé. Antar du ikke har noen problemer med å høre vekkerklokka?våkner ved første tone av klokken, null problemer for meg hvertfall:) irriterer meg forresten over at det renner over av gta5 på sosiale medier.. hvorfor er det slik at casual spill som gta, cod og fifa er sosialt akseptert og "kult" imens f.eks wow, diablo og andre rpg's er for "tapere"? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 GTA V lå ikke i posten i dag. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Skal teste Diablo 3 imorgen, med en kompis. Sikkert nye GTA og, ettersom han pratet om å kjøpe det og. Gleder meg! Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 La oss irritere oss over folk som poster i feil tråder! :@ Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 At moral er relativt, for enkelte av oss blir så utrolig hemmet Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 hvorfor er det slik at casual spill som gta, cod og fifa er sosialt akseptert og "kult" imens f.eks wow, diablo og andre rpg's er for "tapere"? Fordi det er langt mindre å sette seg inn i enn de andre du nevnte, også spiller jo alle de "kule" den typen casual spill. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 taper eraen er vel mer eller mindre over nå er den ikke det? Ganske mange som ikke spiller til vanlig har prøvd wow, ihvertfall mange av de jeg kjenner. eller, hjemme i lokalbygda blir det fortsatt sett skjevt på. Grunnen til det er at det eneste som er printet i hodet på folk der er drekka drekka råne. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det er jo den beste nyheten i dag! Hvem skal nå sørge for at alle ulvene til lands blir drept? NSB? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 http://youtu.be/7b9TWXYUYZo?t=4m44s Er en trøtt type jeg og (men ikke pga drugs , mere natterangling) Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Var sabla fornøyd med arbeidet mitt på et gruppearbeid, men dessverre er gruppen min en gjeng idioter. HELVETE! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Forbanna bankoverføring til utlandet som skal ta hele kvelden. Hver jævla gang jeg prøver og opprette ny mottaker får jeg bare denne meldingen: Feil format på Kontonr/IBAN Og neida, man kan ikke bare endre og prøve på nytt, man må starte helt på nytt og taste in hele jævla suppa hver gang, Bankfaenskap! Her går kvelden..... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har du møtt en nigeriansk prins? PS: Det er ikke legit. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har du møtt en nigeriansk prins? PS: Det er ikke legit. Ikke? Å faen.... Nei, ingen negre jeg prøver og sende til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå