djgudleif Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Mars Attacks og Independence Day. Drittfilmer som sendes på TV hele tida. DET FINNES JO 10030037 filmer å velge mellom for faen, hvorfor la noen gå igjen år etter år? Dritt! DRITT! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fordi det koster 10030037kr å sende en film. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fordi det er favorittfilmene til nerden som velger ut filmer som skal vises på TV. Det er den eneste lille makten han har. Han elsker også å vise "Hjelp vi er på ferie" i tide og utide. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (jeg vil bare ha post 4444 ) 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (jeg vil bare ha post 4444 ) OMG! Kan jeg ta på deg? Nesten like meningsløst som alle disse "first"-postene som vanker rundt på Youtube og forum. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Rep er jo kult da. Vær litt mer åpen for nye ting istedenfor å være sånn derre "omg xD elsker metallica" hiptserfaggot. Metallica er hipster? Wow, den var ny. Men er enig i at man skal være åpen for alt. På ungdomsskolen var jeg i en rockeperiode og digget bare det, men nå går det i begge deler. Ikke kommersiell shit, selvsagt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (jeg vil bare ha post 4444 ) OMG! Kan jeg ta på deg? Nesten like meningsløst som alle disse "first"-postene som vanker rundt på Youtube og forum. det er så gøy å se folk som har skrevet først og er 20. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Rep er jo kult da. Vær litt mer åpen for nye ting istedenfor å være sånn derre "omg xD elsker metallica" hiptserfaggot. Metallica er hipster? Wow, den var ny. var det jeg reagerte på og Endret 15. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (jeg vil bare ha post 4444 ) You annoy me. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (jeg ga posten over meg +1) irriterer meg litt at jeg gjorde det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvorfor ikke like det du liker, uavhengig av sjanger. Om jeg skulle nevnt alle sjangere jeg liker, så hadde det blitt en lang liste. nå skjønte jeg hva du mente ja Det er ganske vanlig at sanger innenfor en sjanger ligner på hverandre. Og jeg liker ikke rap i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 jeg liker alt fra heavy metal---(tja, hva er verst?) men det verste er ikke akkurat det jeg hører mest på Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Poenget mitt er å si at man ikke liker rap! Man liker kanskje ikke den enkelte artist, men selv jeg snubler over noen kule rapsanger, uansett hvor gangster den måtte være. Jeg liker hovedsaklig ikke pop, men det betyr ikke at jeg unngår å høre alle popsanger som finnes. Liker man ikke sanger så trenger man ikke å skrike det ut til alle, man bare lar være å høre på den. Edit: Trykker dere "music" i signaturen min så kan dere se alt det jeg hører på. Endret 15. desember 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 verste? Mener du som i dårligste? Hvorfor hører du på noe du selv synes er dårlig? Dette er tråden for ting som irriterer! ___________ btw Your musical compatibility with Blomsterbob is Very High Music you have in common includes Mark Knopfler, Blue Öyster Cult, Ratatat, Rick Astley and Creedence Clearwater Revival. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 verste? Mener du som i dårligste? Hvorfor hører du på noe du selv synes er dårlig? verste som i black-death metal http://www.youtube.com/watch?v=S-x95Q0SJfY 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) skjønte det, ville bare være pirkete kanskje ikke pirkete som passer å si her.. :/ Endret 15. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 pirkete folk irriterer meg Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Poenget mitt er å si at man ikke liker rap! Man liker kanskje ikke den enkelte artist, men selv jeg snubler over noen kule rapsanger, uansett hvor gangster den måtte være. Jeg liker hovedsaklig ikke pop, men det betyr ikke at jeg unngår å høre alle popsanger som finnes. Liker man ikke sanger så trenger man ikke å skrike det ut til alle, man bare lar være å høre på den. Edit: Trykker dere "music" i signaturen min så kan dere se alt det jeg hører på. Jeg finner ikke en eneste rappelåt som jeg liker, så da kan jeg si at jeg ikke liker rap. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg liker ikke en sjanger: Noise. Er visst noen folk i china som liker det. Er bare skurring, så skjønner ikke hvordan man kan like slikt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Poenget mitt er å si at man ikke liker rap! Man liker kanskje ikke den enkelte artist, men selv jeg snubler over noen kule rapsanger, uansett hvor gangster den måtte være. Jeg liker hovedsaklig ikke pop, men det betyr ikke at jeg unngår å høre alle popsanger som finnes. Liker man ikke sanger så trenger man ikke å skrike det ut til alle, man bare lar være å høre på den. Edit: Trykker dere "music" i signaturen min så kan dere se alt det jeg hører på. Jeg finner ikke en eneste rappelåt som jeg liker, så da kan jeg si at jeg ikke liker rap. Definer rap! Jeg liker ikke gangsterrap, men fant denne sangen veldig kul! http://www.youtube.com/watch?v=yoN6XfyQsr4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå