Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rep er jo kult da. Vær litt mer åpen for nye ting istedenfor å være sånn derre "omg xD elsker metallica" hiptserfaggot.

Metallica er hipster? Wow, den var ny.

Men er enig i at man skal være åpen for alt. På ungdomsskolen var jeg i en rockeperiode og digget bare det, men nå går det i begge deler. Ikke kommersiell shit, selvsagt.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er å si at man ikke liker rap! Man liker kanskje ikke den enkelte artist, men selv jeg snubler over noen kule rapsanger, uansett hvor gangster den måtte være.

Jeg liker hovedsaklig ikke pop, men det betyr ikke at jeg unngår å høre alle popsanger som finnes. Liker man ikke sanger så trenger man ikke å skrike det ut til alle, man bare lar være å høre på den.

Edit: Trykker dere "music" i signaturen min så kan dere se alt det jeg hører på.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Poenget mitt er å si at man ikke liker rap! Man liker kanskje ikke den enkelte artist, men selv jeg snubler over noen kule rapsanger, uansett hvor gangster den måtte være.

Jeg liker hovedsaklig ikke pop, men det betyr ikke at jeg unngår å høre alle popsanger som finnes. Liker man ikke sanger så trenger man ikke å skrike det ut til alle, man bare lar være å høre på den.

Edit: Trykker dere "music" i signaturen min så kan dere se alt det jeg hører på.

Jeg finner ikke en eneste rappelåt som jeg liker, så da kan jeg si at jeg ikke liker rap.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg finner ikke en eneste rappelåt som jeg liker, så da kan jeg si at jeg ikke liker rap.

Definer rap! Jeg liker ikke gangsterrap, men fant denne sangen veldig kul!

http://www.youtube.com/watch?v=yoN6XfyQsr4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...