Slimda Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 En advokat fremmer ikke sine egne meninger til media. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg ser ikke helt den dobbeltmoralen. Selvsagt vil hun ha strengere straff for Breivik, når hun representerer pårørende og etterlatte. Og selvsagt vil hun ha mildere straff når hun representerer Øygard. Jeg trudde det var jobben til en advokat. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Handlet for 800 kroner hos CDON også så jeg at jeg fikk et gavekort på 200 når jeg handlet for 600 eller mer. Etter å ha betalt fant jeg ut at gavekortet kun gjaldt for sport og utendørs utstyr. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Kjøpte med 40% sprit til ei 19 år gammel jente på jobben, hun drakk seg snydens på lønningspilsen og påstår nå at jeg skal ha gitt henne fuckings heimbrent fordi hun ikke husker noe som helst. Og at jeg skal visstnok ha gitt henne to joints som hun fant i lomma. Hva faen, jeg røyker ikke lenger engang. Jeg passa på henne og sørga bare for at hun kom seg hjem trygt til foreldrene sine. Er vel helten som fortjenes men ikke den som trengs akkurat nå Endret 16. september 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) "derfor kjøper man ikke sprit til mindreårige" neia Endret 16. september 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er vel helten som fortjenes men ikke den som trengs akkurat nåHøres heller ut som helten som trengs, men ikke fortjenes. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 har en svak mistanke om at det kan komme poltihunder til skolen vår, teit opplegg. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 har en svak mistanke om at det kan komme poltihunder til skolen vår, teit opplegg. De kommer på vår også. Hvorfor synes du det er teit opplegg? Om du bruker narkotika og blir tatt er det din feil, du som er dum. Jeg ser uansett ikke problemet med å forhindre narko-bruk på skoler. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 De går vel bare etter hasjbruk uansett. ser ikke helt poenget med å bruke ressurser på noen kids som har et par gram på seg. Så klart er man idiot også om man drar med seg greiene på skola. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 har en svak mistanke om at det kan komme poltihunder til skolen vår, teit opplegg. Du får droppe å ta med narkotikaen din på skolen da, vet du. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) du trenger ikke røyke på skolen for å bli markert engang da. om du låner jakka til noen som har hatt noe på seg kan du bli markert trenger ikke ha noe å skjule for å være imot det opplegget. Endret 16. september 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 ser ikke helt poenget med å bruke ressurser på noen kids som har et par gram på seg. Forebyggende arbeid. Politiet vil vise ungdom at de er tilstede, at de følger med og tar narkotika på alvor. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Forebyggende arbeid. Politiet vil vise ungdom at de er tilstede, at de følger med og tar narkotika på alvor. Så klart, men de kan prøve å gjøre litt mer forebyggende arbeid mot de som selger det til ungene også. Er vel ikke for lite tilgjengelighet av cannabis i Norge akkurat. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 heldigvis ikke, hehehe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg husker hvor latterlig det var da politiet var på skolen min for å fortelle om narkotika. Løgner og skremselspropaganda hele veien. Det gjør bare vondt verre. Dette er riktignok 10 år siden, men jeg tviler på at politiet har fornyet seg siden den gang. Endret 16. september 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) har en svak mistanke om at det kan komme poltihunder til skolen vår, teit opplegg. Det er ikke lov, og det vet de selv. Om de prøver seg på deg så sier du bare at du nekter og ber de om å skaffe tillatelse. Tro meg, det er ikke noe Hollywood-greier. Om du nekter så har de ikke lov å ransake deg. http://www.osloby.no/nyheter/Over-1000-osloelever-narkosjekket-6701492.html Endret 16. september 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det er ikke lov, og det vet de selv. Kommer vel ann på. På skolen vår er det sånn at de kommer uansett, men må skrive under på at det er greit at man er tilstede når de kommer. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 På vei til jobb plukket jeg opp en kollega. På tidspunktet var temperaturen i bilen behagelig der jeg satt i shorts og genser. Det går knappe 5 minutter før kollegaen begynner å styre med varmen, som jo endte opp på full guffe. Begynte ganske raskt å synes det var ubehagelig varmt. Så jeg tok av meg genseren og skrudde ned et par grader for å symbolisere at dette var ALT for varmt. Gikk ikke lenge før varmen var skrudd opp på max igjen. Han begynte til og med å ta av seg et par plagg selv. Så i stede for å skru ned varmen til noe som var levanes for meg skulle han ha det så varmt i bilen at han kunne sitte der i t skjorte i stede for å beholde et par plagg på. Ende opp med at jeg satt opp vinduet i regnværet... 2 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Ikke la han styre med varmen i din bil, si ifra. Blir ett mindre irritasjonsmoment i hverdagen. Endret 16. september 2013 av hugRmunR 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Altså, føreren styrer alltid temperatur. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå