Reconzile Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 13 Åringer i diverse spill... "faggot noob omg i fucked your mom last night #YOLO!" 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 VGTV, for en drittspiller de benytter. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvordan i helvete får jeg vekk den: "Vi ser at nettleseren din er satt til å blokkere annonser. Du kan deaktivere blokkeringen, eller prøve Hardware Ekstra gratis i én måned."-greiene her på Hardware når jeg ikke engang bruker Adblock eller andre blokkeringsgreier? Kan jo ikke lese artikler lengre! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bruk adblock og legg til dette som custom filter: www.hardware.no##DIV[class=subscription-popup clearfix] www.hardware.no##DIV[class=tek-black-overlay subscription-popup-overlay] Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kastet nettopp bort 2 timer av mitt liv på World War Z. Makan til drittfilm skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Irriterer meg at når jeg først sitter på nettet uten å ha noe å gjøre på, så husker jeg aldri alle de tingene jeg tenker jeg skal undersøke i løpet av dagen. 3 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Ap(ene), SV(ina) og SP(unka). Aldri mer den regjeringen forhåpentligvis. Endelig reduseres forumskatten, avgifter og skatter. Mer penger til å bruke og mindre deling til navere Endret 13. september 2013 av Laffe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ap(ene), SV(ina) og SP(unka). Aldri mer den regjeringen forhåpentligvis. Endelig reduseres forumskatten, avgifter og skatter. Mer penger til å bruke! Irriterer det deg? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ja. Har irritert meg over den rødgrønne-regjeringen i 8 år. Gi penger til staten for at de skal gi penger til random personer som jeg ikke kjenner Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det er jo ikke bare det skattepengene går til, men whatever. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Vet det, men nå som det har blitt blått, så blir det nok bedre tider Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tviler sterkt på det, du. Den nye regjeringen irriterer meg. Nesten så jeg får lyst å flytte til Sverige eller noe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ja. Har irritert meg over den rødgrønne-regjeringen i 8 år. Gi penger til staten for at de skal gi penger til random personer som jeg ikke kjenner Men da må du skrive det da, og ikke skrive at du er glad over at de er borte i en irriteringstråd. Det er en gladtråd her inne! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Men da må du skrive det da, og ikke skrive at du er glad over at de er borte i en irriteringstråd. Det er en gladtråd her inne! Hvor står det at jg er glad? Skrev ap, sv og SP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Før jeg spiser grøt spiser jeg et par knekkebrød........det kan hjelpe for å unngå løs mage , er vel pga fiber kanskje. Endret 13. september 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 At en ikke kan ha noe enklere enn en seng å sove i. Masse med laken dyner og styr. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Enig. Du kan jo alltids sove på sofaen. Det har jeg gjort en del i det siste. Ikke bare pga. det med laken og dyner og shit, men det er én av grunnene. Er så mye styr med å skifte på senga, synes jeg. Endret 13. september 2013 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dere vet om trikset med å vrenge dynetrekk ikke sant? Går fort da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå