Delvis Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Høyre ville heve tollgrensa: http://www.dinside.no/903689/disse-partiene-vil-oke-200-kronersgrensen Høyre vil heve grensen, til 1.000 kroner. Nå, etter de har vunnet valget: http://www.dinside.no/922566/hoyre-snudd-om-200-kronersgrensen Veldig bra, Erna Solberg! For noe rot. Men hvis jeg forsto rett vil den ikke bli hevet. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 No shit. Du overbeviser meg fortsatt ikke. Jeg vet egentlig ikke hva du trengs overbevisning over. Jeg slo opp med henne fordi jeg ikke så en framtid med henne. Hun hadde mye sterkere følelser for meg enn det jeg hadde for henne. Mens hun tenkte hvor vi skulle bo i framtiden, hva vi skulle gjøre til neste sommer året senere, så tenkte jeg at jeg hadde utsatt bruddet våres med 5 måneder allerede. Dessverre ble hun så trist av bruddet, og klarte såvidt å spise. Hadde ingen apetitt og gikk ned 10-15 kilo. Jeg ble mer attraktiv til henne, men det forandret ikke følelsene mine. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 For noe rot. Men hvis jeg forsto rett vil den ikke bli hevet. FRP vil vel fortsatt heve den, og enkelte Høyre-politikere har jo sagt at de fortsatt egentlig ønsker å heve den men ikke så mye som 1000kr. Så det kan jo hende at de øker den litt, men mest sannsynlig er ikke dette noe som er viktig for noen partier ettersom jeg tviler på veldig mange egentlig velger hvilket parti de skal stemme på ut i fra denne enkeltsaken. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Arbeiderpartiet sa akuratt det samme for noen år siden. men de gjorde ingen forandringer de heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Litt morsomt at AP-gjengen har blitt den nye Frp-gjengen på ulike kommentarfelt og facebook. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 avgiftspartiet* Lenke til kommentar
JGNotla Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Irriterer meg over at ferjo eg skulle ha vert på rett og slett blei full, og for! Gje meg ferje fri e39 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Litt morsomt at AP-gjengen har blitt den nye Frp-gjengen på ulike kommentarfelt og facebook. Det som er enda morsommere er at disse gjengene som driver politiske hatkampanjer fra kommentarfelter, faktisk har reel makt til å avgjøre noe som helst. Endret 12. september 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Irriterer meg over at ferjo eg skulle ha vert på rett og slett blei full, og for! Gje meg ferje fri e39 Det blir lenge til det. er strekningen Sandvikvåg - Hallhjem du skal. Er der noen planer på gang der i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Det som er enda morsommere er at disse gjengene som driver politiske hatkampanjer fra kommentarfelter, faktisk har reel makt til å avgjøre noe som helst. Tror verken Jens, Erna, Halvorsen eller Jensen(vel kanskje hun) er de som lager slike hatbilder. Er nok snakk om dimmlinger som følger de. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er der noen planer på gang der i det hele tatt? Ja. De krangler om hvor broa skal gå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 "Regler satt av Det internasjonale skiforbundet (FIS) hindrer Planica i å bygge større enn Vikersund. Inntil videre kommer begge de to bakkene til å ligge på maksmålene av hva som er tillatt - en høydeforskjell på 135 meter fra hoppkanten til overgangen mellom unnarennet og sletta." Jeg vil se ordentlig skiFLYGING for svarte svingende. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Tror verken Jens, Erna, Halvorsen eller Jensen(vel kanskje hun) er de som lager slike hatbilder. Er nok snakk om dimmlinger som følger de. Det var nå de jeg snakket om. Enhver idiot har stemmerett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Det er typisk. Det er derfor du skal smi mens jernet er varmt, og så la andre overta kritikk etter du har blitt lei av sangen eller fått et ødelagt forhold til sangen. source: Jeg lager musikk selv, og snakker om erfaringer. Riktig, men problemet ligger i tekstene. Har så mange uferdige låter som kunne blitt noe bra hvis jeg bare kunne skrive en fuckings tekst som ikke virker latterlig i etterkant. Er litt smått lei av å lage instrumentaler, noe jeg mekker i hop hele tida. Kan hende at jeg skriver en inspirert tekst og tenker "this is it", men dagen etterpå er jeg ikke i den samme "mooden" og meningen som egentlig skulle ligge bak ordene blekner helt. Men du sier noe, jeg burde egentlig bare sende av gårde en tekst til folk og få høre hva de tenker om den. Endret 12. september 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Helvetes Jutube, enda en ny versjon er ute. Endret 13. september 2013 av -Léon- 3 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jepp, Auto HD plugin-en jeg har til Chrome virker ikke nå Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 All denne skrålingen av "The Fox" i en hver anledning. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Du skrålet nettopp om det. Negativ publisitet er også publisitet. Det er derfor Rebecca Black ble stor. 4 Lenke til kommentar
JGNotla Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det blir lenge til det. er strekningen Sandvikvåg - Hallhjem du skal. Er der noen planer på gang der i det hele tatt? Ja, planane er ein del år fram i tid. Det var Arsvågen - Mortavika på meg i går. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Trenger å bestille time hos legen, men får ikke ringt av en eller annen dustegrunn. Internettbestillinga funker heller ikke. Edit: Alltid lurt å sjekke telefonen først og se at man har tjeneste... Endret 13. september 2013 av Myst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå