djgudleif Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det var morsomt fram til det første refrenget, etter det var det veldig repeterende og slitsomt. Typisk for humor i form av sang. I løpet av en uke eller to har man sikkert hørt låta 5-10 ganger på tilfeldige plasser, som vil si at man har hørt refrenget, altså det som skal være det mest morsomme, 40 GANGER allerede. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 For å få folk til å ringe å spør, og håper det gir større sjans å få solgt. Gidder da ikke ringe å spør. Er ikke målene der er jeg ikke interessert. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hvor er det dere ferdes når dere blir plaget av populærkultur? Jeg har ikke hørt låta og vil heller ikke høre den. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 At dette skal representere Norge internasjonalt i de neste fire åra 8 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Syns du dette var noe bedre? 6 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Valgsendingen irriterer meg. Det er jo bare 3-4 timer med synsing, krangling og tomprat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Valgsendingen irriterer meg. Det er jo bare 3-4 timer med synsing, krangling og tomprat.Én eneste dag hvert fjerde år. Hadde vært noe annet om det var som Paradise Hotel ellerno, med episoder hver dag uten et eneste vettugt ord i løpet av alle sesongene. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Én eneste dag hvert fjerde år. Hadde vært noe annet om det var som Paradise Hotel ellerno, med episoder hver dag uten et eneste vettugt ord i løpet av alle sesongene. Ja, men jeg liker ikke å se på at moren til Siv Jensen sier at hun er spent, såkalte "eksperter" uttaler seg om partiene og psyken til lederne, FrP blir i rai-rai stemning, krangling og taler når valget er ferdig, og disse prognosene som ikke er nøyaktige. Endret 9. september 2013 av iFire Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Gjør det enkelt. Ha Valgresultatene oppe i ett vindu, og surf på andre nettsider imens. Eller gå og legg deg, for dette vil fortsette resten av kvelden. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Når jeg vil høre en sang på Spotify, også har de bare ræva cover-versjoner. 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Folk på facebook skriver "da har jeg stemt!" Interessant Det er viktig å fortelle om vettu, nesten like viktig som at man har trent eller bilder av maten man skal spise. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 "Da har jeg stemt på årets treningsmat." Kan det bli den nye slageren? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Trangen til å dele alt man gjør er en epidemi som er altfor utbredt nå til dags. Jeg lager gjerne mat i en time og danderer alt slik at det ser helt perfekt ut, men jeg setter meg straks ned i sofaen og nyter hver bit uten å tenke på at jeg må ta bilde og dele det med verden. Det gjør utrolig godt å kunne nyte og ta innover seg slike inntrykk uten å søke bekreftelser fra andre. Nå er jeg ikke helt fri fra sykdommen ettersom det er mange ting jeg bare MÅ dele med verdenen, mye som sikkert er like dumt som bilder av mat osv Endret 9. september 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg ser ingen problemer med at noen velger å dele bilde av noe de har jobbet med i flere timer (f.eks en litt større middag). Men å poste bilder av hver eneste middag og sånt... Nei takk. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ei jeg vet om posta TRE bilder av sånn amerikansk gryte som man får kjøpt i pose. What the fuck Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 AP-velgere, Ord delings feil og lag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ei jeg vet om posta TRE bilder av sånn amerikansk gryte som man får kjøpt i pose. What the fuck Det er jo bare bakvendt. Bruker å ta bilde av julemiddagen da. Så har jeg noe å sikle på om sommeren. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har aldri delt et bilde. Så tøff er jeg. Har ikke engang kamera på mobilen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ord delings feilEr du seriøs? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Man kan ikke ha adblock på hardware.no lenger. Hvis reklamene hadde passet med designet til hardware, og ikke rørt seg, hadde det vært ok, men reklamene er sprakende og røde. Takk for meg, Hardware.no. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå