Mchansern Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvis ironisk ment: finnes det ingen mellomting? Jeg koser meg ofte med store mengder populærkultur; kan jeg ikke mislike Ylvislåta? Tss, du liker ikke Masterchef, Charterfeber eller Paradise Hotel en gang din jævla elitistfaen. KOM DEG NED TIL OSS GUTTA PÅ GØLVET. 6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 ja, han er en av oss gutta liker power electronics, harsh noise, tibetansk strupesang, industriell neofolk, japansk psykedelisk ambientrock og gamgman style ollø... Har alltid hatt lyst til å sjekke ut PE og Harsh Noise. Kan ikke du komme med noen forslag til meg, siden det virker som du har en del peil. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Blergh, pakke ned alt som fulgte med høytalere i originalembalasje, og fylle opp med avispapir for å sikre resten.. Synes litt synd på de som skal motta pakka. Endret 9. september 2013 av chokke Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 At det ser ut som høyre/ap kommer til å få flertall. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 At det ser ut som H/AP kommer til å få flertall. Hadde du forventet noe annet? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 At det ser ut som høyre/ap kommer til å få flertall. Hvem håpte du på? MDG? Rødt? FrP? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Var vel egentlig ikke så mye annet jeg kunne forventet. Hadde et håp for Venstre/SV, men var jo aldri aktuelt. Vel... Kan jo egentlig leve med hva som helst så lenge vi slipper FRP flertall. Endret 9. september 2013 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg håper høyre vinner, for da skal jeg henge på nettaviser dagen lang og skylde alle verdens problemer på Erna. 3 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg håper høyre vinner, for da skal jeg henge på nettaviser dagen lang og skylde alle verdens problemer på Erna. Jeg håper AP vinner, for da kan jeg le av alle i kommentarfeltene som var så sikre på at Høyre ville vinne. Jeg er triviell Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Dere tenker vel sånn når dere stemmer også. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Folk som røyker rett før de går inn på bussen. Jeg hater kollektivtransport så intenst. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Folk på facebook skriver "da har jeg stemt!" Interessant 4 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Æsj, håpte litt på at SV skulle dø dette valget, men ser dessverre ikke slik ut. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Du foretrekker vel å stirre på en grå vegg. Det var morsomt fram til det første refrenget, etter det var det veldig repeterende og slitsomt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hvorfor skriver ikke folk som skal selge møbler på finn.no målene på møblene!?!?!?!111 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hvorfor skriver ikke folk som skal selge møbler på finn.no målene på møblene!?!?!?!111 Salgstriks. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 På hvilken måte da? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 På hvilken måte da? De gjør jo bare møblene mindre attraktive da folk må gjøre mer arbeid for å vite om de passer inn der de skal. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 For å få folk til å ringe å spør, og håper det gir større sjans å få solgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå