Takkformeg Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Bruk en boksåpner.Jeg har ikke boksåpner i verkstedet Endret 8. september 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg har ikke boksåpner i verkstedet Avbiter? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 At jeg klarte å drepe en orkidé, og jeg aner ikke hvordan. Jeg har sørget for å gi den vann når den har trengt det, og vært veldig påpasselig på den, siden den er en sart plante, men likevel … At dekoderen nå har holdt på å oppdatert firmwaren i 20 timer. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Orkideer skal ikke vannes mer enn én gang i uken, visstnok. Vet ikke hvor ofte eller mye du har gitt den, men det skal lite til for å drukne dem. Hvis du liker blomster, men ikke har grønne fingre, kjøp en plast-plante. De er like fine. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Plastplante ... ... De er like fine. Mnjaa.. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Nei, det hele begynte med at koden til kodebrikken ikke var riktig (selv om jeg skrev inn nøyaktig det sin sto der). Og da jeg ikke kunne logge inn med den ble jeg utestengt fra alle andre påloggingsalternativer. Og banken suger, ikke bare pga. dette. Jeg har hatt andre, dummere problemer tidligere som jeg ikke har hatt i andre banker.Lurer på hva fellesnevneren er. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Mnjaa..Jeg fikk hvertfall en veldig fin plastplante av min mor i presang for ikke lenge siden. Det skal jo naturligvis litt til for å overgå naturens skjønnhet, men om ikke like fine kan de bli ganske fine. Edit: litt irriterende når folk endrer navn til helt ulogiske ting på Steam. Har man mange der inne og ikke kan sjekke navnehistorikk (mobil) kan det fort gå i surr om hvem som er hvem. Endret 8. september 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Lurer på hva fellesnevneren er.Oh you. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Oh you. No, you 5 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Greit nok at folk har sine eigne meiningar om valet, og kva synspunkt dei har om dei forskjellige partia. Er likevel grenselaust irriterande at folk skal poste statusar om at akkurat deira parti er best, linke til alle artiklane som vinkler parti x positivt, 10 grunner til at parti y er bedre enn z osv. Flott, du stemmer på parti x. Bra for deg! Respekterer at du støtter det og det partiet, men vær så snill, ikkje trykk det opp i fjeset mitt, for eg kjem ikkje til å endre mi meining uansett kor mange Facebook-statusar og tweets du linker til. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Den "nye" posteboksen irriterer meg noe helt vanvittig. Hvis du feks kopierer noe tekst fra en side skifter innlegget ditt automatisk til den skrifttypen som blir brukt i kopien. Pluss at det nesten er umulig å håndtere bilder siden selve bilde kommer i tekstboksen, i stede for bare koden. Jævlig tungvint. Typisk eksempel på at man absolutt skal gjøre alt så sinnssykt fancy og polert fremfor brukervennlig. Endret 8. september 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Innvandrere fra 16 land koster Norge 900 milliarder kroner: http://m.hegnar.no/okonomi/article740682.ece Omfg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Innvandrere fra 16 land koster Norge 900 milliarder kroner: http://m.hegnar.no/okonomi/article740682.ece Omfg. Lenke som fungerer for oss andre 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Biler med skiboks på taket. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Avbiter? Irriterer meg at folk ikke kan la meg irritere meg over verdens mest idiotiske emballasje noen sinne i fred..! Tenk om jeg hadde kjøpt avbiter også i samme fuckings innpakningen ? 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Folk som skal kjøre med tåkelys og annet unødvendig lys på 24/7 uansett forhold. 8 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Tullinger som lar alle ute-lampene sine stå på heile døgnet, og som likevel klager over at strøm-regningene blir alt for store... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ringnes som kaller Tou lokalt øl. Nå får de faen meg gi seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå