1814_ Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ingenting som irriterer egentlig, men skulle gjerne hatt skatteoppgjøret snart. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Skulle bestille en vare fra USA, men så kommer den på akkurat 220 kroner, så da får jeg ikke bestilt uten å måtte betale for fortolling. Hadde dollar vært litt billigere, så kunne jeg fått den for under 200. Dritt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 At når jeg endelig har blitt edru og kommet meg etter nattens eskapader, så starter ikke scooteren når jeg skal ut for å kjøpe mat og finne igjen genseren til tusen spenn som jeg klarte å legge fra meg i et busskur i natt. >< Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Skulle bestille en vare fra USA, men så kommer den på akkurat 220 kroner, så da får jeg ikke bestilt uten å måtte betale for fortolling. Hadde dollar vært litt billigere, så kunne jeg fått den for under 200. Dritt. Er det ikke 300 som er grensa? Men frakt gjelder jo vel og. Hvis de er noe sånt eBy greier har jeg av og til spurt om de ikke kan skrive litt mindre beløp enn det som er. De pleier være helt med på den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 200. Hadde det bare vært 300 … Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 200. Hadde det bare vært 300 … Javel, da må det være ganske nytt. Har vært 300 inntil kort tid siden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Nei, du er på jordet her. 8 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Syk igjen. Min egen feil denne gangen, men irriterende er det uansett. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Javel, da må det være ganske nytt. Har vært 300 inntil kort tid siden. Det har vært 200kr i evigheter, og burde vært oppdatert. Men det skjer ikke med dagens regjering i alle fall fordi de hater internasjonal handel (satt litt på spissen). 1975-grense provoserer netthandlere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det har vært 200kr i evigheter, og burde vært oppdatert. Men det skjer ikke med dagens regjering i alle fall fordi de hater internasjonal handel (satt litt på spissen). 1975-grense provoserer netthandlere Hmm. Jo jeg så også det når jeg sjekket. Rare greier. Da må jeg ha vært heldig, for jeg har bestilt mange ting over kr 200 uten å kommet i tollen. Det sto også at klær ikke kan kjøpes tollfritt. Har jo kjøpt flere wranglerbukser på eBay siste åra, og de har kommet rett i postkassen. De har vel også alltid kostet over 200 men under 300.( I Norge koster de vel nærmere 1000) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Hmm. Jo jeg så også det når jeg sjekket. Rare greier. Da må jeg ha vært heldig, for jeg har bestilt mange ting over kr 200 uten å kommet i tollen. Det er nok bare at pakken ikke er blitt oppdaget i kontrollen som noe som trenger å tolles, dvs. prisen er faket av avsender, skrevet at det er gave, reperasjon eller annet som gjør at du slipper å betale. Det er ganske vanlig prosedyre, hvertfall fra eBay. Man trenger ikke engang spørre om det fra alle selgere. Det er og har aldri vært 300kr. Endret 7. september 2013 av Occi Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Sendt en lang og sint melding til mamma fordi hun maser så sinnsykt mye om noe. Hun svarte: "Sorry. Glad i deg" faeeeeen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 At man trenger kniv for å åpne en pakke som inneholder en kniv... 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Gad. Blitt totalt utesperret fra nettbanken nå. Kan ikke bruke SMS-bank engang. SSF suger eselræv. Endret 8. september 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 At man trenger kniv for å åpne en pakke som inneholder en kniv... Du kunne jo bare brettet emballasjen der knivbladet inni pakken er så den kunne kuttet seg selv ut. Husk på det til neste gang. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du kunne jo bare brettet emballasjen der knivbladet inni pakken er så den kunne kuttet seg selv ut. Husk på det til neste gang. Knivbladet inni emballasjen var beskyttet av en plasthette-ting så nei Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Gad. Blitt totalt utesperret fra nettbanken nå. Kan ikke bruke SMS-bank engang. SSF suger eselræv. Blitt offer for en trojaner eller lignende? Det er for din egen del/banken er lovpålagt å sperre kunders kontoer hvis de vet at kontoen er kompromittert. Er ikke fordi de "suger". Endret 8. september 2013 av Occi Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Har så mye energi at jeg holder på å fly på veggen. Har trent, jogget, vasket badet, vasket hybelen, vasket klær, laget mat og allikevel er jeg så rastløs at jeg ikke klarer å sitte stille. Manisk fase. Deilig. Bare fortsett å bruk energien konstruktivt. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Blitt offer for en trojaner eller lignende? Det er for din egen del/banken er lovpålagt å sperre kunders kontoer hvis de vet at kontoen er kompromittert. Er ikke fordi de "suger".Nei, det hele begynte med at koden til kodebrikken ikke var riktig (selv om jeg skrev inn nøyaktig det sin sto der). Og da jeg ikke kunne logge inn med den ble jeg utestengt fra alle andre påloggingsalternativer. Og banken suger, ikke bare pga. dette. Jeg har hatt andre, dummere problemer tidligere som jeg ikke har hatt i andre banker. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 At man trenger kniv for å åpne en pakke som inneholder en kniv... Bruk en boksåpner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå