Saapa Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Irriterer vettet av meg når sikker fjerning ikke kan utføres fordi "et program bruker enheten". Si hvilket program for svingende Endret 6. september 2013 av Saapa 4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Akkurat samme med filer man prøver å slette eller flytte, windowns nekter meg å gjøre det samtidig som jeg ikke blir fortalt HVILKET JÆVLA program som bruker filen(e). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Google "take ownership". 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Så fordi jeg ikke er "eier" av minnepennen så skal Windows nekte meg å fjerne den p.g.a et eller annet program? Windows fortsetter å irritere: En helt ny laptop jeg skal ha inn Windows 7 på, står fast på "Starting Windows" etter at den har "lastet" filene. Edit: Håper at å slå på "legacy boot" fikser det. Edit 2: Selvsagt gjorde det det. Faen ta alt unødvendig drit de legger til Endret 6. september 2013 av Saapa Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Føler meg litt shitty for at jeg sover med eksen til min bestevenn. De har ikke vært fra hverandre i mer enn 2 uker. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Trengen min bader en vask. Hæ? Edit: badet ditt trenger en vask? Endret 6. september 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Han tufsen her på VG reklamene går meg på nervene. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Murphy's law! I dag er det det. Har blitt sperret ute fra nettbanken og kan ikke kontakte dem før på mandag. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Han tufsen her på VG reklamene går meg på nervene. tusse.jpg Bruker faktisk vg.no uten ad-block? WTF?! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Bruker faktisk vg.no uten ad-block? WTF?! Kan du se videoer der uten de snuttene først altså? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kan du se videoer der uten de snuttene først altså? Jepp. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 At jeg har prompet ukontrolert i to dager. Ikke mer melk denne måneden altså.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er singel, ensom og kjeder meg til helvete. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 bytte? Kjenner hvertfall 4-5 babes som jeg bare venter på å bestige.. Gidder liksom ikke ofre forholdet for litt gøy, men om du bytter med meg så er det jo null problem! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Og jeg bare "Wish you were here" mens jeg hoster et massivt influensahost. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hver gang Norge eller noe annet lag gjør noe bra så kommer de alltid med "Vi kunne ha gjort det bedre" og "Vi er litt skuffet over prestasjonene". Om de taper så er det fuckings "Vi var veldig nære i andre omgang" eller "Det er litt synd da vi nesten hadde det". Fuck off med de jævla forsøkene på selv ydmykelse når dere vinner og unnskyldning helvette helvete når dere taper. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Vannblemme på tommelen etter gitarspilling. Synes det er en litt for hard straff for å ikke ha med plekter Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Vannblemme på tommelen etter gitarspilling. Synes det er en litt for hard straff for å ikke ha med plekter Ha det i lomma/kortlomma/lommeboken. Det har jeg. Kjekt å ha. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ha det i lomma/kortlomma/lommeboken. Det har jeg. Kjekt å ha. Pleier det, men når jeg vasker klær så tar jeg de ut, men ikke inn igjen. Har sikkert mista 50 plekter på et halvt år, jeg må begynne å få en ordning. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jepp. Takk. Har inntsalleret Adblock plus, det hjalp visst bra jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå