Sexylubb1 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Slutt å snakk om det da. Og jeg kondolerer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg siterer meg selv. Ok unnskyld Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 twitter er nede. satan da jeg som kom på noe jeg ville skrive Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Elsker å gjøre oppgaver som øker alt for mye i vanskelighetsgrad etter de første få oppgavene. Undervisninga og eksemplene i boka tilsvarer ikke noe mer en de lette oppgavene, og med nytt stoff er det et ork å drive å lære seg ting og finne ut hvordan man skal løse vanskeligere oppgaver selv. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det irriterer meg noe jævlig at folk skal drive å drepe hverandre uten grunn! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det irriterer meg noe jævlig at folk skal drive å drepe hverandre uten grunn!Velkommen til dyret Homo Sapiens. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dyr tar ikke liv uten grunn. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Selvfølgelig er det ikke rart. Men om man beskylder innvandrere for å være høyest på voldtektslistene, så tar man feil. -- For all del, det er horribelt at innvandrere topper overfallsvoldtektsstatistikken. Kjenner noen som ble voldtatt av en kraftig utlending, og hun er forsåvidt ødelagt resten av livet. Får skylde på vikingene.Dyr tar ikke liv uten grunn.Å joda. 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dyr tar ikke liv uten grunn. Jo. Jeg så en gang (på tv) at 3 sjimpanser gikk sammen for å drepe en annen sjimpanse. Kun på faen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jo. Jeg så en gang (på tv) at 3 sjimpanser gikk sammen for å drepe en annen sjimpanse. Kun på faen. Dette synes jeg er uheldig. Slikt skjer dessverre i alle dyreliv. Det er i virkeligheten umulig å kunne unngås. Likevel kan ikke sånt aksepteres i noen som helst sammenheng. Derfor må vi mennesker ta grep og straffe slike psykopatsjimpanser som utfører slike handlinger mot uskyldige medsjimpanser. Rettferdighet er nøkkelen. Man skal heller ikke utelukke at en lekse er lært for det dyret det er snakk om. Det dem trenger er et rettssystem i likhet til det vi har for oss mennesker, og med et velfungerende et vil urettferdigheten avta kraftig. Dog vil jeg benytte muligheten til å kondolere til de pårørende angående det brutale drapet på sjimpansen du skrev om. Jeg gremmes mens tårene triller... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Elsker å gjøre oppgaver som øker alt for mye i vanskelighetsgrad etter de første få oppgavene. Undervisninga og eksemplene i boka tilsvarer ikke noe mer en de lette oppgavene, og med nytt stoff er det et ork å drive å lære seg ting og finne ut hvordan man skal løse vanskeligere oppgaver selv. Oppgave 1. a) 3+3 = b) 3*3 = c) 6*8 = d) (45/2)x^-7 y^8 7 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Oppgave 1. a) 3+3 = b) 3*3 = c) 6*8 = d) (45/2)x^-7 y^8 Akkurat slik det er. Irriterer meg også. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dyr tar ikke liv uten grunn. Jo. Jerv er lystmorder. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har så mye energi at jeg holder på å fly på veggen. Har trent, jogget, vasket badet, vasket hybelen, vasket klær, laget mat og allikevel er jeg så rastløs at jeg ikke klarer å sitte stille. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har så mye energi at jeg holder på å fly på veggen. Har trent, jogget, vasket badet, vasket hybelen, vasket klær, laget mat og allikevel er jeg så rastløs at jeg ikke klarer å sitte stille. Badet mitt trenger en vask... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Vasken min trenger et bad. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Trengen min bader en vask. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jo. Jerv er lystmorder. Jeg har hørt at den kan være farlig for mennesker den. Men dyr er nå dyr. De har vel alltid en slags naturlig medfødt grunn for alt de gjør. Hos menneskene er det jo det der veldig forskjellig fra individ til individ. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Mennesker er fremdeles dyr. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg forsov meg til legetimen min! Ikke bare må jeg betale for noe jeg gikk glipp av, men det var en viktig time også, som nå må vente til over helgen. Faen! Jeg er så idiot noen ganger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå