Gavekort Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Gidder ikke å bla opp kilder! Du får ta ordet på det, med en klype salt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tror det får bli en neve inntil videre. Skolen gjør nok mest trolig ikke noe ulovlig Roffenn, til tross for at de er litt klomsete, så kan de som regel jobben sin. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tror det får bli en neve inntil videre. Skolen gjør nok mest trolig ikke noe ulovlig Gavekort, til tross for at de er litt klomsete, så kan de som regel jobben sin. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 10 dager ffs?! Dette irriterer meg akkurat nå. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 At avateren din ikke har ramme og bare er 80x80. Tok meg dermed friheten til å finne samme bildet i bedre kvalitet og i 100x100. Hadde ikke gjort noe om du døtta på en ramme også http://pics.livejournal.com/im_my_own/pic/000x9t5x Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) At avateren din ikke har ramme og bare er 80x80. Tok meg dermed friheten til å finne samme bildet i bedre kvalitet og i 100x100. Hadde ikke gjort noe om du døtta på en ramme også http://pics.livejournal.com/im_my_own/pic/000x9t5x Har ikke rørt avataren min siden grensen var på 80x80, derfor den størrelsen. Siden det er snart jul, så har jeg byttet avatar så du slipper å sitte å irritere deg. EDIT: Og jeg liker ikke ramme, så det får du ikke. Endret 15. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Faen at det er mulig å skrive så fabelaktig dårlig. Er det mulig å være mer talentløs? Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Folk som går inn på toget før jeg har gått ut. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det finnes ikke noe legemiddel som kan simulere eller stimulere den deilige følelsen når du tenker tilbake på et veldig godt minne ( person,tid,sted,lukt,følelse,en film,musikk ) og får følelsen av å være tilbake Noen som vet hva jeg snakker om? Klarer ikke forklare den følelsen eller hva det egentlig er bedre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Musikkprøve i morgen Vi har musikk annenhver uke, jeg var der ikke sist gang fordi jeg var på utplassering. Dermed har jeg tydligvis gått glipp av en viktig time. Hjelper ikke at klassen vår ikke har fått bøker. arargghghghg Endret 15. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Faen at det er mulig å skrive så fabelaktig dårlig. Er det mulig å være mer talentløs? Trøst deg med at du er ikke alene om dette. Jeg har flere sånne selv... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 http://grab.by/grabs/4d6545d2eb85f62004124634280ea0dd.png 10 dager ffs?! Dette irriterer meg akkurat nå. Ellos bruker 3-6 måneder. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ellos bruker 3-6 måneder. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) 1. Han Bernhoft- typen sin reklame på spotify.. Hva er det for noe? Høres ut som en pervo som titter på småjenter i dusjen eller noe. 2. Musikkprøven nevnt tildligere. Musikkprøve i morgen Vi har musikk annenhver uke, jeg var der ikke sist gang fordi jeg var på utplassering. Dermed har jeg tydligvis gått glipp av en viktig time. Hjelper ikke at klassen vår ikke har fått bøker. 3. Facebook-spam. Er folk virkelig så dumme at de tror på disse OMG! Look What happens when FATHER catches DAUGHTER on her WEBCAM! linkene? 4. Hvorfor ble firetallet BOLD? jeg får ikke fjerna det 5. Når folk blander engelsk og norsk i samme setning. Det er så annoying. Endret 15. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Faen at det er mulig å skrive så fabelaktig dårlig. Er det mulig å være mer talentløs? Wow. Jeg finner ti feil. Imponerende. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 "Kjæresten min, du betyr alt for meg <3" "Kjæresten min <3" "Skal være med gutten min idag <3" "Elsker deg, gutten min <3" Får da faen være grenser når de har vært ilag i to uker. Nei helvete, vekk med hun fra newsfeeden på facebook. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) mens vi snakker om facebookgreier Endret 15. desember 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 S/C/A/R/E/C/R/O/W. I.still.can't.get.over.this.song. Like for serious. It's... wow. And I'm all *w* Everytime I hear it and it's just all...a felkfklaemfae. Bah. En jente i klassen min, fjerna ho fra newsfeed'en for en god stund siden Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 En zombieapokalypse hadde virkelig vært kos akkurat nå 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Musikkprøve i morgen Vi har musikk annenhver uke, jeg var der ikke sist gang fordi jeg var på utplassering. Dermed har jeg tydligvis gått glipp av en viktig time. Hjelper ikke at klassen vår ikke har fått bøker. arargghghghg Vi har hatt 3 "skikkelige" musikk timer(dobbel timer) i høst. 1 prøve, 1 framføring og 1 musikk video. Har hatt også 2 musikk timer med vikar, men de gikk bare til helsiken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå