Datasmurf Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jo jo, men da mister jeg Core Hound Pup-en min! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har kodebrikkene batteri..? Trodde de bare gikk på sånn solcelle greier likt som kalkulatorer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Og hvor er denne solcellen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Og hvor er denne solcellen? Nei det regnet jeg med var bare noe sånn bittelille greier i samme displayvindu som talla kommer. På små calkulatorer er det jo sånn. Ser ikke cella, den bare er der. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Mandagsdeprimert. Vil slå noe eller noen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Som skjer ca. en gang på 5-10 år. Er ikke akkurat ingeniørkunst å bytte heller. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Fant dem igjen. Nå er jeg bare halvveis irritert fordi den ene ikke gikk an å registrere på nytt. Oh well, bruker omtrent ikke den nettbanken likevel så er ikke krise at jeg ikke får ny før på onsdag. Men likevel irriterende at jeg må betale 100 kroner for ingenting. Du vet du kan bruke BankID brikke fra en bank til å logge inn på nettbanken hos alle bankene du har? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Du vet du kan bruke BankID brikke fra en bank til å logge inn på nettbanken hos alle bankene du har? Husker jeg måtte ha en egen til postbanken. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Måtte bytte nettleser fra Chrome til Safari, så nå har jeg ikke AdBlock, og jeg kan ikke google i adresselinjen. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Skulle ønske det fantes en pille som kurerte forkjølelse på et par timer. 3 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Skulle ønske det fantes en pille som kurerte forkjølelse på et par timer. http://www.youtube.com/watch?v=hSVnlWPHQ54 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Solhatt. Men det må tas med en gang man kjenner forkjølelse er på gang. Har hvertfall virket perfect for meg. Kan ikke huske sist jeg var forkjølet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Du vet du kan bruke BankID brikke fra en bank til å logge inn på nettbanken hos alle bankene du har? Det glemte jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vel supporten til Dustinhome tok et nesedykk ned til bunns.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 At jeg ikke klarer å lage hvitsaus irriterer meg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Skulle ønske det fantes en pille som kurerte forkjølelse på et par timer. Det finnes. Eller, en utsettelses- og lindrepille iallfall. Konstant Curamed fra jeg kjenner kribling i halsen til jeg ikke merker noe lenger er min kur. Merker ikke at jeg er forkjølt, og blir ikke skikkelig forkjølt heller. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Endå ein kveld gått med til lekser og mållaus surfing på nettet... Må finne noko konstruktivt å gjere på snart Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har vært en idiot. Jenter. Får bare lyst til å hoppe utfor en bro, faen dårlig humør. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Blitt forkjølet. Snørr renner og jeg nyser som en pumpehagle. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Herregud, øver til båtførereksamen og så må jeg sette navn på diverse deler på en fuckings seilbåt. Jeg SKAL IKKE under NOEN omstendigheter manøvrere en seilbåt, og alle de fornorskede uttrykkene kan de dra langt til helvete med. Jeg vet da faen hva "fokkeskjøte" eller "rorkult" er, kunne ikke brydd meg mindre. Alt er om seilbåt, seilbåt, seilbåt, og all slags avansert navigasjonsdritt. Jeg skal bare ta småturer ut på fjorden. Folk som skal føre seilbåt kunne hatt sin egen forbanna test. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå