Kea Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Gravid.Ha-ha. Nei. Og kan ikke folk være så snill å slutte med å anta at bare fordi en kvinne blir kvalm er hun gravid? En annen ting som irriterer. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fyllesjuk?Lenge siden jeg sluttet å drikke alkohol. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ha-ha. Nei. Og kan ikke folk være så snill å slutte med å anta at bare fordi en kvinne blir kvalm er hun gravid? En annen ting som irriterer. Men kanskje du er gravid'? 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Spydd to ganger i dag uten at jeg har gjort noe forå fortjene det (kanskje med unntak av å ha spist veldig lite i går, men det er da ikke noe nytt). Tror jeg snart må igjen. Faen så irriterende. Jeg skulle jo bruke dagen i dag på å vaske ned, men neeeeeida. Må jo selvfølgelig få hodepine fra helvete og bli kvalm slik at jeg må henge over doen istedenfor. Tipper du er gravid. 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det lukter graviditet her. 5 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 gravid. period. hehe 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 "Venner" på nettsteder som tror de kan kjøpe seg personlig inngang over hodet på deg. Nå er det en musikkvenn på RYM som har kjøpt en CD til meg i gave og ber om navn og adresse å sende til. Det er jeg overhodet ikke intressert i. Men hva gjør man? Har jo helst ikke lyst å skuffe heller. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fyfaen så fæle dere er mot Therawyn. 8 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Fyfaen så fæle dere er mot Therawyn.Hey! Er ikke vi som har slurvet med prevensjonen! Endret 1. september 2013 av Barista Bob 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg er rimelig sikker på at hun ikke er gravid. Det er nok bare farrangen. Den kommer når man minst venter den. For øvrig irriterer det meg grenseløst at jeg ikke våkna før nå. Vondt over alt. >< Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg er rimelig sikker på at hun ikke er gravid. Det er nok bare farrangen. Den kommer når man minst venter den. For øvrig irriterer det meg grenseløst at jeg ikke våkna før nå. Vondt over alt. >< Når la du deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 3? Så sto jeg opp 6 for å ta medisin og la meg igjen. Skulle opp til 12, tenkte ikke at det var noe problem. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 La meg 10, stod opp halv fire. Er ikke mann til å få fiksa sykkel'n en gang. Nesa renner som en Foss. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 am/pm? Nå opererer jeg på 24-timersskalaen, som de fleste andre nordmenn, men om du kjører på 12-timersskalaen, så blir det AM. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Det lukter graviditet her.Da er det vel heller du som er gravid da, siden du kan lukte det. Endret 1. september 2013 av Therawyn 8 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nå opererer jeg på 24-timersskalaen, som de fleste andre nordmenn, men om du kjører på 12-timersskalaen, så blir det AM. Du sover sykt lenge, hvor mye sover du normalt? Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Delvis sin post på forrige side. Combobreaker! Endret 1. september 2013 av Camorack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå