Skogslik Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Folk som ikke klarer og kjøre i fartsgrensene, men må ligge 10-20km UNDER.... 9 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg trodde jeg var på bedringens vei, så har faen meg feberen min steget. >< Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Folk som ikke klarer og kjøre i fartsgrensene, men må ligge 10-20km UNDER....Irriterer meg nesten mer med folk som ikke klarer å kjøre i fartsgrensene, men må ligge 10-20km OVER.... Endret 29. august 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 At de klistremerkene som er på toppen av Burn-bokser er klistret absolutt overalt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Å kom igjen, jeg sier at jeg ikke får logget meg på pga nytt simkort og bankID ikke kommer overens med den nye mobilen(simkort).Da svarer du ikke at jeg må logge meg på nettbanken og velge bankid...Det er jo helt åpenbart at jeg IKKE får logget meg på nettbanken pga bankid'n.... Premiedust.Hvorfor i hesteærven har de fjernet den dynamiske menybaren i Youtube. Den som følgte deg overalt når du gikk opp og ned på spillelisten.Det at jeg må scrolle helt til toppen for å gjøre noen handlinger er faen-ete-meg idiotisk!Og OM det skulle være pga addblock så kan de ryke og reise, jeg slår ikke den av for å så måtte se alle de jævla reklamensnuttene som svært ofte varer lengre enn videoen jeg vil se!!!")=?# Endret 29. august 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Å kom igjen, jeg sier at jeg ikke får logget meg på pga nytt simkort og bankID ikke kommer overens med den nye mobilen(simkort). Da svarer du ikke at jeg må logge meg på nettbanken og velge bankid... Det er jo helt åpenbart at jeg IKKE får logget meg på nettbanken pga bankid'n.... Premiedust. Hvorfor i hesteærven har de fjernet den dynamiske menybaren i Youtube. Den som følgte deg overalt når du gikk opp og ned på spillelisten. Det at jeg må scrolle helt til toppen for å gjøre noen handlinger er faen-ete-meg idiotisk! Og OM det skulle være pga addblock så kan de ryke og reise, jeg slår ikke den av for å så måtte se alle de jævla reklamensnuttene som svært ofte varer lengre enn videoen jeg vil se!!!")=?# Google har sitt mål å fjerne alt det gode med youtube og erstatte det med møkk Endret 30. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 at youtube skal fjerne video response knappen grrr Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Redigert. Hadde drukket. Sorry Endret 30. august 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Alt fra Hong Kong/Kina blir sendt som rekkomandert brev. Tror faktisk det er billigere for dem å sende det slik. Fikk nettopp en kameralader i posten, ble sendt med vanlig post fra Kina. Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Headsetet mitt har brukket av på ene siden. Går fint nok. Men at andre siden virker å være nær å følge etter derimot... Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nettsider som bruker et script eller noe drit for å forhindre at folk går tilbake. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Jeg og en jeg trente med før kjøpte et belte vi brukte i forbindelse med trening for et par år siden. Han flyttet rett før sommeren fordi han skulle studere. Jeg fikk nå en melding av han om at siden han har flyttet så kan jeg betale han for den andre halvparten av beltet, siden han ikke trenger det lenger.. Greit nok, jeg skal betale 350kr jeg, men fy faen så sleipt å kreve penger for noe vi kjøpte sammen for 2 år siden Endret 31. august 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Da kan du teknisk sett kreve penger av at han lånte ditt belte i 2 år. 4 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Tastet inn feil "max bid" på en auksjon på eBay og nå får jeg ikke fjerna det, som betyr at jeg ligger i faresonen for å betale 400 kroner mer enn jeg vil. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Kunder som ikke vil gå når du skal stenge på jobb. Fy satan så irriterende. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 At jeg var uhøflig her på forumet, så fant jeg ut at jeg skulle redigere det bort. BOOM. Nettet forsvant. Deretter kom enda et BOOM. Utestengt i tre dager. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 At jeg var uhøflig her på forumet, så fant jeg ut at jeg skulle redigere det bort. BOOM. Nettet forsvant. Deretter kom enda et BOOM. Utestengt i tre dager. Slutt å være tøff på internett, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 At jeg var uhøflig her på forumet, så fant jeg ut at jeg skulle redigere det bort. BOOM. Nettet forsvant. Deretter kom enda et BOOM. Utestengt i tre dager. 3 fantastiske dager. Deilig. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Slutt å være tøff på internett, da. Jepp. Jepp. Jepp. Edit: Ikke kjøp noe som helst fra NGT eller Telenor. Og kjøp aldri en pc med intel centrino advanced 6235 nettverkskort. Lag som fuck. Kobler ut og inn en gang i minuttet. Endret 31. august 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvis Anja Weløy Aarseth har blitt drept Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå