Datasmurf Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Synes nesten de som starter med "da har man...blablabla" er verre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ble så flau på dine vegne at jeg bare rapporterte den for spam. 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Folk er forskjellige. Betyr ikke at jeg er mindre glad i vennene mine pga at jeg er direkte. Noe de også er. Ellers hadde ikke vennskapet holdt, om vi hadde vært ulike. Folk er forskjellige. Betyr ikke at jeg er mindre glad i vennene mine pga at jeg er direkte. Noe de også er. Ellers hadde ikke vennskapet holdt, om vi hadde vært ulike. Nå tenkte jeg på det du sa om at du ikke gadd henge med folk som ikke tåler å høre sannheten direkte. Jeg er direkte med de som tåler det, men for meg er det ikke så viktig å være direkte at jeg heller mister en venn enn å gå litt rundt grøten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Kast den og få deg en ordentelig telefon. Irriterer meg at ingen er hjemme akkurat nå. Iphone er jo ikke så gale da, har en iphone 5 som funker kjempe bra og bruker ikke 12 timer på lading Reklamepauser Endret 29. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ble så flau på dine vegne at jeg bare rapporterte den for spam. Jeg tok det heldigvis opp med gutten. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nå tenkte jeg på det du sa om at du ikke gadd henge med folk som ikke tåler å høre sannheten direkte. Jeg er direkte med de som tåler det, men for meg er det ikke så viktig å være direkte at jeg heller mister en venn enn å gå litt rundt grøten. Som sagt, folk er forskjellige. Og ja, jeg omgås ikke med folk som ikke tåler sannheten direkte. Om noe så har jeg heller fått mer venner ved å være direkte, enn å "miste" noen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Finnes det virkelig så mange situasjoner der du må gå rundt grøten eller si noe direkte? Det er en problemstilling jeg sjelden møter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ble så flau på dine vegne at jeg bare rapporterte den for spam. Jeg forstår ikke hvorfor. Kan ikke si at Daniel akkurat tok det opp med meg heller. Han spurte hva som var galt med meg, og jeg føler meg litt skuffet om han ikke vet bedre etter 20 år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Alt irriterer, alt skal være så jævla tungvidt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Work smart, not hard. Livet har ingen garanti for at det skal være lett. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Faen, har mer minustimer enn jeg trodde. Må nok ta en kontroll med loggen før den skal leveres. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Tror jeg er i ferd med å bli syk, fordi jeg har hatt en med på opplæring som var hjemme med syke barn tidligere i uka. Her bor jeg helt alene og skyr folk, men ender opp med å bli smittet av unga til kollegaer. Kjekt! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Iphone er jo ikke så gale da, har en iphone 5 som funker kjempe bra og bruker ikke 12 timer på lading Reklamepauser Du quotet akkurat et nesten 3 år gammel innlegg Irriterer meg over folk som ikke klarer å stå for sine meninger, og bare tuller det bort om noen virker kritisk. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Mange av pakkene mine fra DX blir rekommandert post, slik at jeg må ned på postkontoret og signere for dem i stedet for å få dem rett i postkassa. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Alt fra Hong Kong/Kina blir sendt som rekkomandert brev. Tror faktisk det er billigere for dem å sende det slik. Endret 29. august 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ja de tilbyr av og til free frakt til Norge så det tyder på det. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 De gir alltid fri frakt, virker det som. Men hvis det er det som gjør det så billig, så er det vel greit. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Du quotet akkurat et nesten 3 år gammel innlegg Irriterer meg over folk som ikke klarer å stå for sine meninger, og bare tuller det bort om noen virker kritisk. Ops, glemte av det, var å så igjennom de gamle trådene og må ha glemt meg Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nok en sak om rompakket som går rundt og skaper kvalme i Norge, Når skal vi ta til vettet og sende disse utakknemlige rottene tilbake der de kom fra? Steng grensene før det utvikler seg enda mer. 6 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 De må jo få penger fra et sted. Skal de gå og sulte lixm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå