Delvis Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 At det aldri er jeg som vinner førstepremie i Vikinglotto eller lotto. Alltid noen andre. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Feber og hodepine. Ting blir ikke bedre av å sove hele dagen. Om mulig, har ting blitt verre. >< Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Presentasjoner av andre programmer rett før et program du skal se. Er ikke interessert i noen tullinger som står og støyer og skaper seg på skjermen rett før jeg skal se Dagsrevyen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Moderatormelding Nok en gang måtte jeg slette en del innlegg pga påpeking av skrivefeil i tråden etter at dette ble gitt beskjed om i stad. Retting av skrivefeil skal ikke tas opp i tråden - send heller en PM Dette innlegget skal ikke kommenteres Endret 28. august 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Når Netflix gir muligheten til å lage en "se-senere liste" aka instant queue eller hva de kalte den, men senere fjerner muligheten og gir en teit "HEI DU KAN HA PROFILER!" istedet. Som gjorde at jeg og min mor havnet på samme profil og gjør det litt mer krevende å se serier. Ikke nok med det, men å oppdage at de av en eller anenn grunn har fjerna filmer som jeg hadde planer om å se. Jeg kan godta at filmene ikke blir lagt ut særlig fort eller i stort kvantum, men når de er der en dag, men ikke den neste - ja da blir jeg litt skuffa. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Folk som ikke har guts nok til å si det de mener, og går rundt grøten. Get a grip, ffs Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Folk som ikke har guts nok til å si det de mener, og går rundt grøten. Get a grip, ffs Er pga erfaringer med at personen blir dritsur og bitchy om det senere. 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 At det aldri er jeg som vinner førstepremie i Vikinglotto eller lotto. Alltid noen andre. Kanskje på tide å sette seg inn i sannsynlighetsberegning. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Snitches. Snitchere er svin de óg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Er pga erfaringer med at personen blir dritsur og bitchy om det senere. Det er jo den personen sitt problem, ikke ditt. Gidder ikke henge med slike personer, ettersom de sluker energi. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ingen liker sannheten. Man må sukre pillen om man vil noen vei. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 At det aldri er jeg som vinner førstepremie i Vikinglotto eller lotto. Alltid noen andre. Du er nok ikke alene der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Å drømme at jeg er frisk, bare for å våkne og finne ut at det er jeg ikke. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det er jo den personen sitt problem, ikke ditt. Gidder ikke henge med slike personer, ettersom de sluker energi. Jeg har en tendens til å være glad i vennene mine :-) Jeg forteller heller halvveis hva jeg mener enn å være dønn ærlig, om jeg kjenner personen godt nok. Men klart, jeg står ikke å lyver dem rett opp i ansiktet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Facebookstatuser som starter med ordnene ''Den følelsen når'' Synes nesten de som starter med "da har man...blablabla" er verre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Synes nesten de som starter med "da har man...blablabla" er verre. Eller verre de som poster innlegg hele tiden for å fortelle alt dem gjør i privat livet sitt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Eller verre de som poster innlegg hele tiden for å fortelle alt dem gjør i privat livet sittJeg derimot synes dette er hyggelig. Ingenting er bedre enn å scrolle nedover feeden om morgenen med en kaffekopp i hånda mens jeg fordøyer livet til andre mennesker. Av og til skjer det at jeg til og med tar frem notatboka jeg har liggende og noterer ned alt jeg ser i feeden. Jeg skal heller ikke legge skjul på at timene går der jeg sitter. Det er fantastisk å ha en bok der jeg har nedskrevet alt om livet til facebookvennene mine. Det er også digg å lese den i ettertid for eksempel på senga rett før jeg sovner eller på bussen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg derimot synes dette er hyggelig. Ingenting er bedre enn å scrolle nedover feeden om morgenen med en kaffekopp i hånda mens jeg fordøyer livet til andre mennesker. Av og til skjer det at jeg til og med tar frem notatboka jeg har liggende og noterer ned alt jeg ser i feeden. Jeg skal heller ikke legge skjul på at timene går der jeg sitter. Det er fantastisk å ha en bok der jeg har nedskrevet alt om livet til facebookvennene mine. Det er også digg å lese den i ettertid for eksempel på senga rett før jeg sovner eller på bussen Men folk avslører enorm mye av privat livet dems når de gjør slikt, når man har født en baby for eksempel poster man bilde rett etterpå og sier, Ååå akkurat fått ei nydelig liten jente btw hvordan går det med typen din? virker som at folk sjenerelt er veldig hekta på sosiale medier. skal tro hvordan framtiden vil være når de på gamlehjem vokste opp til facebook og nettbrett når de var barn:) Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg har en tendens til å være glad i vennene mine :-) Jeg forteller heller halvveis hva jeg mener enn å være dønn ærlig, om jeg kjenner personen godt nok. Men klart, jeg står ikke å lyver dem rett opp i ansiktet. Folk er forskjellige. Betyr ikke at jeg er mindre glad i vennene mine pga at jeg er direkte. Noe de også er. Ellers hadde ikke vennskapet holdt, om vi hadde vært ulike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå