Mchansern Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg hadde skammet meg hvis jeg var arbeidsfrisk og gikk på trygd. 7 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Russekro i kveld, dette er selvsagt en god ting. Det som irriterer meg er at vi skal ha rugby i gymmen i morgen tidlig Kan bli interessant! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Sikkert, har hørt at det suger sykt så da liker jeg det vel. Har prøvd å se House og sånn, men det er jo bare noen blir syk, doktorene fixer de og Grigori House oppfører seg litt småteit. Når jeg at så lenge noe handler om amerikanske ungdommer, så sa jeg vel egentlig feil. Alderen spiller ikke noen rolle, synes amerikanere på tv/film er knallis uansett. Med mindre de er sånn CSI tøffinger, det suger. Fanboy. Se litt japansk animasjon for faen, Hayao Miyazaki (helvetes japanske navn) har noen geniale filmer for en god del aldere. Japansk er så kjipt, da ser jeg heller mafiafilmer fra Hong Kong. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Japanske serien forbinder jeg med sære folk. Alle jeg har møtt som ser på det er veldig merkelige personer. Uansett, jentungen bak meg i klasserommet som ikke greier å stoppe å le, forferdelig latter. Ingen vet hvorfor hun ler heller. Aaah Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 At jeg har eksamen i morra. Jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 at latias må ta alle høydepunktene i bannetråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har en kamerat som ikke har nok mellom ørene på de fleste punkter. Han har en PC som han fikk før han fikk dattera si (hun er 6 år), PCen nærmer seg 10 år og presterer deretter. Han har voldtatt PCen siden han fikk den, og nå mener han at jeg "deformatere" (defragmentere disken) den sånn at den går fortere. Også skal jeg legge inn "Vista XP" (Win7) på disken på 10 GB. Så skal jeg kjøpe minne, selv om PCen ikke tar mer enn det som står i. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 at latias må ta alle høydepunktene i bannetråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Det irriterer meg også, snakk om å være teit Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 at latias må ta alle høydepunktene i bannetråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Det irriterer meg også, snakk om å være teit også er det hans egen tråd Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 At i morgen er 4dagen på rad jeg har tentamen >( Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 at latias må ta alle høydepunktene i bannetråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Det irriterer meg også, snakk om å være teit også er det hans egen tråd Han kommer aldri til å la noen andre få et høydepunkt, nå har han faen meg 9 stykker Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 at latias må ta alle høydepunktene i bannetråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Det irriterer meg også, snakk om å være teit også er det hans egen tråd Han kommer aldri til å la noen andre få et høydepunkt, nå har han faen meg 9 stykker 10000 skal bli min Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 At i morgen er 4dagen på rad jeg har tentamen >( Du vet at det der ikke er lov. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Vi har tentamen spredd utover 4-6 uker vi. Og er nesten alltid ferdig før desember og juni At i morgen er 4dagen på rad jeg har tentamen >( Du vet at det der ikke er lov. står de i loven ett sted? Isåfall kan fyren ta med seg den paragrafen på skolen og kreve å få tentamen seinere Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Pugger ikke lover. Vet bare at det finnes regler for hvor mange prøver man kan ha per uke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Du vet at det der ikke er lov. Tror ikke det er noen lov om det. De finnes rettningslinjer på hver skole, men de går som regel på hvor mange prøver man kan ha pr dag.Heldags er generelt ikke noe man skal trenge å lese på. Endret 15. desember 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det står ikke i lovene, men ligger i kunnskapsløftet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 vi har at det ikke er lov å ha flere enn 3 på èn uke. også ikke mere en èn på en dag (altså, ikke 2 eller flere på èn dag) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det står ikke i lovene, men ligger i kunnskapsløftet. Okei, hvor tar du dette ifra? Btw, noen som vet hvorfor HTC Desire noen ganger ikke reagerer når du kobler den til pcen? Den bare lader som om den var koblet i en stikkontakt. Det er frustrerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå