Sk!ppy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Be hun lage en bruker, og henvis henne til inlegget ditt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg klarte å overse en side på prøven. Verste av alt var at jeg kunne det oppgaven spurte om også! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Jeg klarte å overse en side på prøven. Verste av alt var at jeg kunne det oppgaven spurte om også! Det der gjorde jeg tre-fire ganger i fjor. Fiksa det lett senere. Du kan klare det du også. Endret 20. oktober 2010 av Ishq Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg anser disse skattelistene som et brudd på min rettigheter til privatliv. 8 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva er det som skjer???? ALLE artikler hanlder om skatt, hvor mye en har råd til og hvor mye en er verdt i dag! Faen da! Jeg vil ha ekte nyheter! 3 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg anser disse skattelistene som et brudd på min rettigheter til privatliv. Helt enig. Dessuten kan man lett se hvem som mottar uføretrygder. De har ofte 80 000 oppgitt som inntekt i listene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg bryr meg ikke at skattelistene er på nett, men jeg irriterer meg over at media skal ha så satans mange artikler om hva x kjendis tjener. Jeg gir faen! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg anser disse skattelistene som et brudd på min rettigheter til privatliv. Helt enig. Dessuten kan man lett se hvem som mottar uføretrygder. De har ofte 80 000 oppgitt som inntekt i listene. De får oppført en sum tilsvarende den G de får. ca 75 000,- pr G. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Supertyfon på Filippinene? Fredsprisvinneren og Kinas forhold til Norge? Kraftledninger i Hardanger som skal bygges i dag? Kriger i Afghanistan og Irak? Sult i hele Afrika? NEI RYDD FORSIDA! VI KJØRER 20-30 ARTIKLER OM KJENDISERS INNTEKTER. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Snømåkking er ikke spesielt morsomt. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg irriterer meg grenseløst over at folk ikke kan plassere seg riktig i rundkjøring. Kjører selv m.sykkel og da er det faktisk nesten alltid plass til meg og en bil ved siden av meg med god margin! Bytter man fil har man vikeplikt! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå er jeg syk igjen :/ Derfor du ikke var på skolen i dag, altså? Jeg irriterer meg over at jeg våknet til Justin Bieber på hodet i dag morres. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå er jeg syk igjen :/ Derfor du ikke var på skolen i dag, altså? Jeg irriterer meg over at jeg våknet til Justin Bieber på hodet i dag morres. Jepp. Sto opp som vanlig, og så bare "åh fuck har fått øyebetennelse igjen" >.< Gikk jeg glipp av noe fett? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jepp. Sto opp som vanlig, og så bare "åh fuck har fått øyebetennelse igjen" >.< Gikk jeg glipp av noe fett? Får ta dette på PM. Enda en ting som irriterer meg er at youtube serverene er jævla treg atm. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Satans skattelister! Alle skal se hvilken bedriten inntekt jeg har, ja. Jeg hater dette samfunnet. Kan ikke en asteroide komme og treffe denne jævla kloden, pretty please. Det har jeg håpet på lenge. Kanskje en dag går ønsket i oppfyllelse og jorda blir renska for menneskedritten. Edit: Så irriterer det meg at det snart er jul. Endret 20. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Satans skattelister! Alle skal se hvilken bedriten inntekt jeg har, ja. Jeg hater dette samfunnet. Kan ikke en asteroide komme og treffe denne jævla kloden, pretty please. Regner med du har hørt Tool - Aenima. Den kan tilfredstille et slikt ønske. Jeg anser disse skattelistene som et brudd på min rettigheter til privatliv. Ja, så enkelt er det. Hele opplegget er helt idiotisk og unødvendig. Faen det er så mange sosialistsider ved Norge jeg bare HATER. Snømåkking er ikke spesielt morsomt. Jo, det er koslig det. Så lenge man ikke har det travelt med å måke fram bilen f. eks. Jeg irriterer meg grenseløst over at folk ikke kan plassere seg riktig i rundkjøring. Kjører selv m.sykkel og da er det faktisk nesten alltid plass til meg og en bil ved siden av meg med god margin! Bytter man fil har man vikeplikt! Hvis det er mulig (lite, eller ingen trafikk) kutter jeg rundkjøringa som bare f jeg hvis jeg skal rett fram. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) At jeg er på skolen nå, og det er mørkt ute. Endret 20. oktober 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) What? Mørkt ute? NORDLÆNDING! GET HIM! WE MUST BURN HIM KILL HIM WITH EPIC SHTICKS. Endret 20. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er jo strengt tatt ikke direkte mørkt ute (oppi nord) atm. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 What? Mørkt ute? NORDLÆNDING! GET HIM! WE MUST BURN HIM KILL HIM WITH EPIC SHTICKS. Ja, ja og nei. Det er ikke mørkt mørkt, mer kveldsmørkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå