Thommesen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Deres arbeid er høyt verdsatt mr Gavekort! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Og henge opp klær. Verdens kjedligste ting jo. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Og henge opp klær. Verdens kjedligste ting jo. Hva vil det si, "henge opp" klær. At man henger noen klær på en knagg eller noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Hva vil det si, "henge opp" klær. At man henger noen klær på en knagg eller noe? Sannsynligvis å henge opp klær etter å ha vasket dem. For det er jævlig kjedelig. Og drive å brette og styre. Endret 25. august 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det stemmer. Det er sp kjeeedelig og det tar aldri slutt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Åja selvfølgelig. Sorry det burde jeg skjønt 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hva vil det si, "henge opp" klær. At man henger noen klær på en knagg eller noe? Tror mora di har tatt litt for godt vare på deg... 3 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hva vil det si, "henge opp" klær. At man henger noen klær på en knagg eller noe? Å henge dem opp til tørk på et tørkestativ. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Sannsynligvis å henge opp klær etter å ha vasket dem. For det er jævlig kjedelig. Og drive å brette og styre. Bare sleng det på gulvet, og la vaskedama fikse det 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Og henge opp klær. Verdens kjedligste ting jo. Jeg elsker det for da kan jeg medvirke til at klærne bevares lengre og sørge for at det ikke blir krøller eller bretter til jeg skal bruke de. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Bare sleng det på gulvet, og la vaskedama fikse det Ikke alle som har ei vaskedame, vett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Tar en slurk med kaffe - må drite. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Du har i det minste kaffi, då. Eg har ikkje... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Folk som røyker rett før de skal gå på bussen, men som ikke rekker å røyke opp hele siggen. Løsning? Putter halve siggen i jakkelomma. Det stinker altså så jævlig at jeg ikke kan fatte at en person som greier å reise med buss på egenhånd ,ikke skjønner at noen andre kan reagere på lukten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har kaffi, har ikkje WC. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Folk som røyker rett før de skal gå på bussen, men som ikke rekker å røyke opp hele siggen. Løsning? Putter halve siggen i jakkelomma. Det stinker altså så jævlig at jeg ikke kan fatte at en person som greier å reise med buss på egenhånd ,ikke skjønner at noen andre kan reagere på lukten. På en buss er det da så mange slags lukter fra folk. Kan ikke si at jeg har merket noe til stumpede røyker i jakkelommer. Verre med lukt av tyggegummi, spray og sånne ting. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Suuuukkk. Blitt truet på grunn av noe dritt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 På en buss er det da så mange slags lukter fra folk. Kan ikke si at jeg har merket noe til stumpede røyker i jakkelommer. Verre med lukt av tyggegummi, spray og sånne ting. For ikke å snakke om alle de som på død og liv skal bade i parfyme / after shave / spraydeo før de forlater huset. :| Da tar jeg heller sur røyklukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ikke alle som har ei vaskedame, vett. Dette argumentet hadde vært bedre om du ikke bodde hjem hos din mor imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå