Barista Bob Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Irriterer meg at jeg har kikhoste. Helt jævlig å puste inn etter hostekulene. Irriterer meg også litt at fastlegen min er en idiot. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 er genialt og hører ikke hjemme her ihvertfall. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 PayPal. Javel, noe spesielt? Syns Paypal er glimrende. Aldri hatt problemer med den. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg har ikke hatt annet enn problemer med paypal. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Nei, jeg må støtte opp om at PayPal hører hjemme her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Whaaaat? Paypal er jo fantastisk. Alltid like kjipt når jeg må hente lommeboka for å betale med visa. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Har du ikke kortnummeret hodet? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det er jo et annet nummer enn kontonummeret. I tillegg må man huske utløpsdato og de tre siste talla på baksiden. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Utløpsdatoen og de tre tallene er jo letter å huske, men kortnummeret? Meh. Paypal er glimrende. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kvinnfolk som "rydder". Samboeren ber meg henge opp et bilde. Javel tenker jeg, det er fort gjort. Finner frem drill og bor, men gipspluggene finner hverken jeg eller henne, for de har hun jo selvsagt "ryddet bort". Nå må jeg på hovedlageret (biltema) og kjøpe nye. Til alle damer der ute: Det er tre ting dere skal holde dere langt unna, bil m/tilbehør, elektronikk og VERKTØY. På forhånd takk fra alle oss frustrerte menn. forslag: rydde selv? :D Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det er jo et annet nummer enn kontonummeret. I tillegg må man huske utløpsdato og de tre siste talla på baksiden. Ja? Jeg kan alle sifrene. Trenger ikke kortet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ja? Jeg kan alle sifrene. Trenger ikke kortet. Ok. Ja hvis du bruker det mye så, det gjør ikke jeg. Men har et mastercardkort også. Har du pinkoden, den vanlige bankkontoen, personnummeret å huske på. Så da er det mer enn nok å huske utenat fra før syns jeg. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det er vanskelig å trolle på dette forumet, folk forstår ikke ironi eller sarkasme. Helvete dah. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det er vanskelig å trolle på dette forumet, folk forstår ikke ironi eller sarkasme. Helvete dah. Dette gir ingen mening. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Journalister som ikke vet forskjellen på "livet" og "i live" Tv2 nå: Alle reddet ut i livet 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Journalister som ikke vet forskjellen på "livet" og "i live" Tv2 nå: Alle reddet ut i livet Kanskje det er snakk om en massefødsel? 7 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Folk som mater troll. Det er for helvete ikke kreativ eller gøyal trolling det er snakk om engang. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 At blu-ray-spilleren min automatisk slår seg av midt i en film, eller bare fryser på det samme punktet om og om igjen. >< Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Folk som mater troll. Det er for helvete ikke kreativ eller gøyal trolling det er snakk om engang. Jeg vil kalle dette vellykket trolling. Men slapp av, vi tar oss av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå