Delvis Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Folk som baserer meningene sine på anekdotisk bevis. Var litt diffust. Kan du gi et eksempel? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Youtube. Først spurte dem om jeg ville bruke samme navn youtube som på andre kontoer, og jeg svarte høflig nei. Noen dager senere spør den igjen. Og igjen, og igjen, og igjen. Og i dag fikk jeg denne meldingen av typen "vil du ikke så skal du": Jeg har jo ikke en gang Google +, og ønsker det heller ikke. Jeg klarte å avbryte den, og nå sier YouTube "Vi vil spørre deg igjen senere"... Geir Endret 24. august 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 At hotmail kom med noe securityshit som tok sin tid å fullføre, og nå har jeg glemt hva jeg skulle... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Begikk to store synder i går. -Kino -Inntak av E621 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 1. Når jeg glemmer og sette strøm til pcn 2. Når man laster ned film der det står det er sub men så er det ikke 3. Når man skal sjekke att suben man lastet ned funker, men då prater dem ALDRI så man må spole og spole Når pcn blacker ut pga strømmangel uten og si i fra. Arrrghgh. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 At min 6mnd gamle recieveren har tatt kvelden, eller, får lyd da, men bilde er den for lat til å vise. Godt den har noe felles med eieren sin. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 4. Når man finner en sub man vil laste ned men det står ikke last ned noen plass og det popper bare opp dritt ! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kjører 35 km inn til Bergen, betaler bompenger, bensin og parkering. Personen jeg skal møte fucker til alt som har med tid å gjøre og jeg venter i over en halvtime og vi mister forestillingen. Jeg prøver å være så tilgivende og hyggelig som mulig, men vil bare hjem og nå er jeg hjemme, noen hundrelapper fattigere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Youtube. Først spurte dem om jeg ville bruke samme navn youtube som på andre kontoer, og jeg svarte høflig nei. Noen dager senere spør den igjen. Og igjen, og igjen, og igjen. Og i dag fikk jeg denne meldingen av typen "vil du ikke så skal du": Skjermbilde 2013-08-24 kl. 21.00.17.png Jeg har jo ikke en gang Google +, og ønsker det heller ikke. Jeg klarte å avbryte den, og nå sier YouTube "Vi vil spørre deg igjen senere"... Geir Aldri sett på den kontoen jeg har brukt i mange år. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hater Google+. De skal bare tvinge det på alt og alle. Jeg vil gjerne ha Gmail og Youtube, men vil ikke ha Google+ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Fuck folk. Indeedio. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Begikk to store synder i går. -Kino -Inntak av E621 Hvorfor inviterte du dem ikke med hjem til deg for å se en film på hjemmekinoanlegget ditt da? Der hadde du jo hatt vann i springen og. 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tips til de som kan programmere apps og plugins: Lag noe som funker tilsvarende AdBlock, men at det blokkerer temaer eller personer på nettsider. Jeg er villig til å betale mye for å slippe å lese om og se trynene til Tone, Aksel, Sandra Lyng Haugen, Perez Hilton, Snåsamannen eller Idar Vollvik. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tips til de som kan programmere apps og plugins: Lag noe som funker tilsvarende AdBlock, men at det blokkerer temaer eller personer på nettsider. Jeg er villig til å betale mye for å slippe å lese om og se trynene til Tone, Aksel, Sandra Lyng Haugen, Perez Hilton, Snåsamannen eller Idar Vollvik. Bare å ikke surfe på tabloidavisene det. 3 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Å se på sola stå opp til lyden av fulle medstudenter som har hatt nasch i hybelen (som jeg også bor i) siden klokka 2 eller 3 i natt... De har rett og slett tatt med seg festen inn i den nye dagen. Endret 25. august 2013 av Ljóseind Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kvinnfolk som "rydder". Samboeren ber meg henge opp et bilde. Javel tenker jeg, det er fort gjort. Finner frem drill og bor, men gipspluggene finner hverken jeg eller henne, for de har hun jo selvsagt "ryddet bort". Nå må jeg på hovedlageret (biltema) og kjøpe nye. Til alle damer der ute: Det er tre ting dere skal holde dere langt unna, bil m/tilbehør, elektronikk og VERKTØY. På forhånd takk fra alle oss frustrerte menn. 7 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kan ikke folk bare ha en fast plass til ting da? Er jo mye lettere det enn at ting skal bli lagt tilfeldige steder for å ikke være i veien. Jeg har tre skrivebordsskuffer. I den første ligger alt av ledninger og elektronisk småplukk. I den andre ligger diverse dokumenter. I den tredje ligger skriveutstyr og spill. Er jo så mye lettere å finne ting og samtidig holde orden når alt har en fast plass i huset. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hvorfor inviterte du dem ikke med hjem til deg for å se en film på hjemmekinoanlegget ditt da? Der hadde du jo hatt vann i springen og. Det var en kvinne. Jeg tar aldri med slike hem. Det kan være at de ikke har vett til å gå hjem igjen og tenk om de begynner å rydde på et arbeidsrom slik at man aldri finner igjen delene. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kan ikke folk bare ha en fast plass til ting da? Er jo mye lettere det enn at ting skal bli lagt tilfeldige steder for å ikke være i veien. Jeg har tre skrivebordsskuffer. I den første ligger alt av ledninger og elektronisk småplukk. I den andre ligger diverse dokumenter. I den tredje ligger skriveutstyr og spill. Er jo så mye lettere å finne ting og samtidig holde orden når alt har en fast plass i huset. Det som er typisk for kvinner er at samme hvor noe ligger så ligger det i veien og da begynner de å rydde etter prinsippet "ute av syne og sinn". Da blir det enten kastet eller puttet så langt inn i et skap at det ikke er sikkert at det ser dagens lys igjen før en flytting eller oppussing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå