Sexylubb1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 På sikt blir det vel å kvitte meg med leilighet og flytte til skogs eller noe. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det irriterer meg egentlig litt at BadCat har krysset den streken hvor han ikke lenger irriterer meg. Nå her han bare en av forumets tidvis underholdende rariteter sammen med elgen og et par andre. (Jeg liker å irritere meg over ting). Kan ikke bli irritert på noen med formål av å ha et privat tivoli hjemme! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 På morgenen er det 10 grader, så jeg tar på meg en jakke eller genser, også blir det 25 grader og sol når jeg er ferdig på skolen. Skjer altfor ofte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 På sikt blir det vel å kvitte meg med leilighet og flytte til skogs eller noe. Det jeg mente. Det er et flott alternativ. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Frontfigurer på jobben som med bisk rynke mellom øynene sier til deg: "du må være mer sosial vet du". Idioter. Vedkommende kan ha rett. Vennene mine (de virkelig gode, altså) ville jeg ikke ha bytta mot et par biler og et hus en gang. Et punkt i livet er man plutselig veldig ensom om man bare har kjæreste. Familien er jo grei å ha, men det er jo ofte begrenset hvor mye tid du kan tilbringe med dem. Den høye lyden på kino er det som er verst det Limda den. Neste gang jeg skal på kino må jeg ha med ørepropper, knebeskyttere, nervepille og ca 20 kilo tålmodighet. Enig. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det jeg mente. Det er et flott alternativ. Trenger bare litt mer penger først, eller eventuelt ei kjerring som kan være med å få høyere lån. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 lyden er ikke for høy på de kinoene jeg besøker. ( colloseum, Saga, ringen,... ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Eldorado, er den nedlagt den? Ja det er den når jeg sjekket. Var mest rundt der skjønner du og ofte på den kinoen. Endret 22. august 2013 av Delvis Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Besteforeldrene til samboeren bestemte seg for å ta seg en tur sånn ca nå... Arrrgh. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Besteforeldrene til samboeren bestemte seg for å ta seg en tur sånn ca nå... Arrrgh. Folk som ikke avtaler sånt er jævlig irriterende ja... Jeg svarer bare ikke på ringeklokka uten avtale jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 partilederen i SP. Må sku av tv hver gang hun kommer på. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Folk som ikke avtaler sånt er jævlig irriterende ja... Jeg svarer bare ikke på ringeklokka uten avtale jeg. Hjelper jo ikke når samboeren sier kom inn og serverer kaffe... Tror nok jeg bare legger meg og håper de tar hintet. :-| Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hva i alle dager. Plutselig har teksten når man skriver inn nettadresser blitt så stor i Chrome. DETTE IRRITERER MEG SÅ JÆVELIG. Finnes det noe løsning? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hjelper jo ikke når samboeren sier kom inn og serverer kaffe... Tror nok jeg bare legger meg og håper de tar hintet. :-| Det som er aberet med samboer. Plutselig er det helt ok å bare komme på døra! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) her kommer ingen uanmeldt på døren, da jeg har sagt til både familie og venner vet at det er det værste jeg vet! Deilig å ikke uroe seg for slikt Endret 22. august 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hva har du å skjule? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg har hybelkaniner og skittent undertøy. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det er vel papir overalt på gulvet kan jeg tenke meg. For forskjellige grunner. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Nei det ligger i søppelbøtta. Æsj så ekkel du er. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Mye greier å gjøre fra seg det arbeidet på gulvet. Bare å kjøre på med gulvfille en gang hver andre måned så er ikke det noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå