Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

blir utrolig irritert inni meg når læreren viser youtube-klipp på storskjerm i timen, og hun lar det være på 360p når hun KUNNE satt den høyere, f eks. 720p. ARGH

Det slår ikke når folka faen ikke klarer å bevege musen ut av skjermbildet. Jeg får seriøst spasmer. Den skal ned til høyre! Nei, ikke ned til venstre. Ned til høyre.

Høres jeg gal ut? Kanskje. Men jeg vet det er mange av dere som er enige med meg.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir bokstavelig talt trist når jeg ser mennesker som kjøper helt nye biler, men som ikke velger originale felger. Istedet velger de noen overdimensjonerte krumfelger som ødelegger utseendet på bilen fullstendig... Litt kjipt å betale masse penger for å ødelegge utseende på en flunkene ny bil til 400k...? :nei:

Lenke til kommentar

MEN I HELVETE!!!!!!!

I EN HALV EVIGHET HAR EN JÆVLA IDIOT HAMRET OG BANKET OG BRÅKET NOE HELT JÆVLIG!!

Vet det sikkert er noen et firma som holder på å fikse vinterhagene til borretslaget men steike da.

Jeg jobbet sistevakt + lite søvn fra før av.

Klokken 8-9 nå i flere år (føles det som) har de hamret.

Kunne drept fyren. Jeg trenger min søvn!

Lenke til kommentar

Folk som ser på et program som blir sendt i 4:3 men som setter tvn på stretch, wide eller andre settinger. Det finnes bare to settinger man bruker på en widescreen tv, enten 4:3 med sort på sidene, såkalt pillarbox, eller 16:9 (full) slik at bilde fyller skjermen med RIKTIG ASPEKT!

Trikken som ikke har vikeplikt for noen (inkludert barnevogner i fotgjengerfelt) bortsett fra når den skal inn i en rundkjøring. Det er strengt tatt galskap og slippe løs noe som veier ca. 65 TONN! i bygatene uten vikeplikt.

Syklister som tror de har forkjørsrett når de sykler over et fotgjengerfelt, enda bedre damer når de setter et bein på hvert side og liksom ruller/triller sykkelen. Du har ikke forkjørsrett FØR du går helt av og leier sykkelen ved siden av deg.

Også syklister som ligger midt i veien og ikke slipper frem biler. I vegtrafikkloven står det at er du syklist og sykler i veien der det ikke er eget sykkelfelt, så skal du følge trafikken på stedet, dvs. også fartsgrensen, hvis ikke så skal du slippe frem annen trafikk.

Folk som driter i oppgraderinger, være seg datamaskinen, mobilen osv. og så lurer på hvorfor ting går tregt/krasjer.

At Get ikke har IDTV og at det ikke går ann å trykke channel opp (+) eller ned(-) når man har valgt "mine kanaler".

Biler som kjører veldig under fartsgrensen.

At Sony Ericsson er så ufattelig trege med Android oppdateringene sine.

Endret av To be honest
Lenke til kommentar

Ødelegger noen skjønnhetsøvnen din? Dakar.

Ja, kom nettopp fra en 13 timers vakt og er tilbake på jobb nå for en 10 timers vakt. Men anywaayy.

Du skjønner det Léon at sånne som deg og meg må jobbe for å overleve mens andre drar seg på sofa'n og motar trygd eller andre goder fra staten og skjønner da ikke hvorfor vi trenger søvnen vår.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Sikkert, har hørt at det suger sykt så da liker jeg det vel. Har prøvd å se House og sånn, men det er jo bare noen blir syk, doktorene fixer de og Grigori House oppfører seg litt småteit.

Når jeg at så lenge noe handler om amerikanske ungdommer, så sa jeg vel egentlig feil. Alderen spiller ikke noen rolle, synes amerikanere på tv/film er knallis uansett. Med mindre de er sånn CSI tøffinger, det suger.

Fanboy. Se litt japansk animasjon for faen, Hayao Miyazaki (helvetes japanske navn) har noen geniale filmer for en god del aldere. :tease:

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Du skjønner det Léon at sånne som deg og meg må jobbe for å overleve mens andre drar seg på sofa'n og motar trygd eller andre goder fra staten og skjønner da ikke hvorfor vi trenger søvnen vår.

Ingen her i landet må jobbe for å overleve. Men om man vil ha masse andre materielle goder, så må man jo jobbe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...