Ajaco Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) blir utrolig irritert inni meg når læreren viser youtube-klipp på storskjerm i timen, og hun lar det være på 360p når hun KUNNE satt den høyere, f eks. 720p. ARGH Det slår ikke når folka faen ikke klarer å bevege musen ut av skjermbildet. Jeg får seriøst spasmer. Den skal ned til høyre! Nei, ikke ned til venstre. Ned til høyre. Høres jeg gal ut? Kanskje. Men jeg vet det er mange av dere som er enige med meg. Endret 14. desember 2010 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Posten. Her representeret av Newman! Endret 14. desember 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er da helt normalt det. TV-en vår har tilgang til youtube, men kan ikke ta imot høyere enn 480, så uansett hva en ser på er det dritt. Vil at den skal vise full-HD om mulig, men neida.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Sånn YouTube-greie på TVen gidder jeg ikke. Kobler heller til en laptop via VGA. Endret 14. desember 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 it's becouse of your smartassery! Folk som prøver å virke smart ved å plutselig og helt uprovosert bruke engelske setninger, ikke minst når de ikke en gang klarer skrive engelsk! 3 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Blir bokstavelig talt trist når jeg ser mennesker som kjøper helt nye biler, men som ikke velger originale felger. Istedet velger de noen overdimensjonerte krumfelger som ødelegger utseendet på bilen fullstendig... Litt kjipt å betale masse penger for å ødelegge utseende på en flunkene ny bil til 400k...? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 De nye snørrgrønne ikonene på µTorrent...fysj og fy! Hva er det med folk som digger den fargen? Samme med NRK2 når det ikke er noen sending, kaster opp. 3 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 De nye snørrgrønne ikonene på µTorrent...fysj og fy! Hva er det med folk som digger den fargen? Samme med NRK2 når det ikke er noen sending, kaster opp. Jag tycker om den färgen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 MEN I HELVETE!!!!!!! I EN HALV EVIGHET HAR EN JÆVLA IDIOT HAMRET OG BANKET OG BRÅKET NOE HELT JÆVLIG!! Vet det sikkert er noen et firma som holder på å fikse vinterhagene til borretslaget men steike da. Jeg jobbet sistevakt + lite søvn fra før av. Klokken 8-9 nå i flere år (føles det som) har de hamret. Kunne drept fyren. Jeg trenger min søvn! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ødelegger noen skjønnhetsøvnen din? Dakar. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 De nye snørrgrønne ikonene på µTorrent...fysj og fy! Hva er det med folk som digger den fargen? Samme med NRK2 når det ikke er noen sending, kaster opp. Jag tycker om den färgen. Men du er svensk. Du har ikke stemmerett på barnas dag engang 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Mobilen begynner å ta kvelden virker det som. Hadde minst 3 streker i går, våknet halv 10 i dag pga tomt batteri. En super start på bursdagen. Jippi. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Mobilen begynner å ta kvelden virker det som. Hadde minst 3 streker i går, våknet halv 10 i dag pga tomt batteri. En super start på bursdagen. Jippi. Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Folk som ser på et program som blir sendt i 4:3 men som setter tvn på stretch, wide eller andre settinger. Det finnes bare to settinger man bruker på en widescreen tv, enten 4:3 med sort på sidene, såkalt pillarbox, eller 16:9 (full) slik at bilde fyller skjermen med RIKTIG ASPEKT! Trikken som ikke har vikeplikt for noen (inkludert barnevogner i fotgjengerfelt) bortsett fra når den skal inn i en rundkjøring. Det er strengt tatt galskap og slippe løs noe som veier ca. 65 TONN! i bygatene uten vikeplikt. Syklister som tror de har forkjørsrett når de sykler over et fotgjengerfelt, enda bedre damer når de setter et bein på hvert side og liksom ruller/triller sykkelen. Du har ikke forkjørsrett FØR du går helt av og leier sykkelen ved siden av deg. Også syklister som ligger midt i veien og ikke slipper frem biler. I vegtrafikkloven står det at er du syklist og sykler i veien der det ikke er eget sykkelfelt, så skal du følge trafikken på stedet, dvs. også fartsgrensen, hvis ikke så skal du slippe frem annen trafikk. Folk som driter i oppgraderinger, være seg datamaskinen, mobilen osv. og så lurer på hvorfor ting går tregt/krasjer. At Get ikke har IDTV og at det ikke går ann å trykke channel opp (+) eller ned(-) når man har valgt "mine kanaler". Biler som kjører veldig under fartsgrensen. At Sony Ericsson er så ufattelig trege med Android oppdateringene sine. Endret 15. desember 2010 av To be honest Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ødelegger noen skjønnhetsøvnen din? Dakar. Ja, kom nettopp fra en 13 timers vakt og er tilbake på jobb nå for en 10 timers vakt. Men anywaayy. Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ødelegger noen skjønnhetsøvnen din? Dakar. Ja, kom nettopp fra en 13 timers vakt og er tilbake på jobb nå for en 10 timers vakt. Men anywaayy. Du skjønner det Léon at sånne som deg og meg må jobbe for å overleve mens andre drar seg på sofa'n og motar trygd eller andre goder fra staten og skjønner da ikke hvorfor vi trenger søvnen vår. 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Oh snap! Mener ikke noe vondt med mine små komentarer. Mottar foresten verken trygd eller andre goder, hvis det er relevant. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Sikkert, har hørt at det suger sykt så da liker jeg det vel. Har prøvd å se House og sånn, men det er jo bare noen blir syk, doktorene fixer de og Grigori House oppfører seg litt småteit. Når jeg at så lenge noe handler om amerikanske ungdommer, så sa jeg vel egentlig feil. Alderen spiller ikke noen rolle, synes amerikanere på tv/film er knallis uansett. Med mindre de er sånn CSI tøffinger, det suger. Fanboy. Se litt japansk animasjon for faen, Hayao Miyazaki (helvetes japanske navn) har noen geniale filmer for en god del aldere. Endret 15. desember 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du skjønner det Léon at sånne som deg og meg må jobbe for å overleve mens andre drar seg på sofa'n og motar trygd eller andre goder fra staten og skjønner da ikke hvorfor vi trenger søvnen vår. Ingen her i landet må jobbe for å overleve. Men om man vil ha masse andre materielle goder, så må man jo jobbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå