Battaman Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 At den dritt mobilen min av en s3 ikke kan spille av live sendinger på vgtv. Fordi den støtter ikke flashplayer, greit at iphone ikke gjør det fordi den har aldri gjort det. Men nå er det ikke på en dritt!!! Finnes det noen mobiler eller os' er som kan spille av live sendinger fra vgtv? Kan windows det? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1850772Du kan jo prøve å installere flash, så slipper du å irritere deg mer. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Skifte bæsjebleier... Klarer det rett og slett ikke. Nesen, hue, magen, ALT bare vrenger seg. det greide jeg da jeg var 9 år. 0 stress 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hvorfor faen har naboen begynt å sage på verandaen NÅ? 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hvorfor faen har naboen begynt å sage på verandaen NÅ? Forstår han godt. Det er noe spesielt med denne tida på døgnet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Finn deg en kjernesak eller to du helst ønsker å gjennomføre. Stem deretter. Prøv å unngå å stemme Rødt. Hitler. Eller FrP ikke sant hahahaha Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Mine innlegg knappen på mobilversjonen har flyttet seg ett hakk til venstre... Hmf 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 ja, hva er greia med det?! trykker alltid feil.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg også.. Bortsett fra når bremsene i tommelen funker.. Noe som ikke er altfor ofte.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Synes det er bedre. Selv trykket jeg alltid feil og traff "marker alle som lest" hele tiden. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det er ikke ikon på mone innlegg-knappen. Hmf. Uansett, jeg bruker desktopversjonen på mobil. Men den driver å resetter seg til mobilversjon i ny og ne. Eneste grunnen til å bruke mobilversjonen er hvis du har en 10 år gammel mobil. Med wifi. Liksom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 At det skal regne og tordne når jeg er på jobb, noe som fører til at jeg kommer til å sitte søkkvåt hele dagen, siden jeg ikke har regnbukse eller vanntette sko, noe som igjen fører til at jeg blir våt. Det er for kaldt til å kjøre i shorts også. >< Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Du klager jo faenmeg over det hele tida. Skaff regnklær eller ta med klesskifte som oss andre ffs. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg har ikke noe jævla klesskift. Jeg har ei bukse igjen, og får ikke kjøpt meg en ny før jeg får penger og et fungerende busskort. Jeg har brukt shorts og kortbukse hele sommeren frem til nå, men nå er det for kjølig å kjøre scooter. Og dette er ting som irriterer deg grenseløst, så da fortsetter jeg å irritere meg over det her fremfor å gjøre noe med det. Deal with it. For øvrig irriterer det meg at nymotens spill ikke er alt for glad i gammeldagse gamepader uten joystick. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Og har man nok klesskift i skapet, er det lurt å lukte på dem før man tar på seg noe. Flauheten min nå kan ikke beskrives da jeg bare tok på meg noe fint, men merket at den luktet litt surt når jeg kom på jobb. Tillegg hadde vi nettopp internmøte. Glad jeg har ekstra treningsskift her så fikk byttet for i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg har ikke engang noe skap å ha klær i. Jeg har 3 skuffer, og de var fylt da jeg kom hit, med ting og tang fra de som har hatt plassen her før meg de siste 30 - 40 årene, og som ingen vil rydde vekk. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 FOLK SOM KOMMER TIL FORELESNING, FOR Å GJØRE ANDRE TING ENN Å FØLGE MED PÅ FORELESNINGEN, SOM IGJEN FORSTYRRER DE SOM ER PÅ FORELESNING FOR Å FØLGE MED PÅ FORELESNINGEN.....::::::::::!!!!!!!!!!111111111111111 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 omgz ikke ta skole så seriøst da. Lol nerd. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 omgz ikke ta skole så seriøst da. Lol nerd. Det var ikke fint. Si sånn. Skjønner godt hva han mener jeg, hadde samme problem selv. På skole når elever skal konsentrere seg skal det være stille skjønner du. Skolen er viktig å ta seriøst. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Lolz det er jo bare nerder her liksom. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) omgz ikke ta skole så seriøst da. Lol nerd. Tro det eller ei, det er stor forskjell fra skole og universitet. Om man ikke er der å tar det seriøst, kan man like gjerne la være. Skjønner at du troller, men det ER et seriøst problem. Endret 19. august 2013 av Neppe 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå