Datasmurf Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 At den betente tåa mi har blitt mer betent og smertefull etter at jeg gikk til fastlegen min og fulgte rådene hans. Møkkakvakksalver. Fett, fått utskrevet feil medisin. Min er mot blodforgiftning. Enda mer irriterende. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Og hvordan skal de kunne kontrollere det? Bodene er bare no sånn jalla gittermøkk så kan jo se rett inn i dem, og jeg har jo en hylle bak bilen min i garasjen med masse olje og spraybokser (dvs jeg har dytta alle sprayboksene ned i nederste skuff i verktøybenken min og låst den) Så får vi skaffe et skap å sette inni boden så jeg kan "bli kvitt" olja og poleringsmidlene.. Også skal jeg være en hai på å kontrollere de i styret som har kommet med reglene. Ser jeg så mye som et malingsspann (som da inneholder en væske) så skal de få høre det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har en blemme på tungespissen som gjør sabla vondt hver gang den kommer i kontakt med noe i munnen. Må snakke helt rart for at det ikke skal svi som et helvete hver gang jeg åpner kjeften. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Bør vel kunne gå til legevakt med det. Når det er problem snakke så. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Legevakten? Det er jo bare en liten, hvit prikk. Den er ikke større enn en smaksløk. Den kjennes bare svær ut fordi det gjør vondt, men går ikke til lege pga. det. Går vel bort om noen dager, slik de pleier. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er vel bare å la være å snakke en stund det... (Noe som minner meg på at jeg hater folk som snakker høyt og kontinuerlig på lange buss, fly og togturer.) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kanskje det er kreft. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kanskje det er kreft. Oh the joy if internet diagnosis Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kanskje vi alle skal dø! ÅNEI! REDD MEG! :'( Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg blir så jævla irritert av Karen Marie Fucking Ellefsen! Det er så enkelt å høre om noe blir sendt i opptak i det som ellers er en direktesending, for KME fornekter seg ALDRI! Hun bare MÅ late som om det er live, også "estimerer" hun resultatet. Det gjør hun naturligvis med en stor grad av selvsikkerhet, noe som ikke er så jævla rart siden hun har resultatet på skjermen sin. Hun kunne selvfølgelig ha sagt resultatet rett ut i det f.eks en lengdehopper lander i sanden, men neida, hun må late som om det er live. Sett at en hopper leder med 8,26m og NRK viser en annen hopper i opptak som hoppet 8,24m, da kan Karen finne på å si noe lignende "Han hopper over 8,20, men det er nok ikke langt nok til å ta ledelsen.". Så venter hun i flere sekunder som om resultatet ikke er kommet opp ennå, før hun bekrefter 8,24m. Fy faen for noen ørne-øyne du har! Tenk å kunne se med egne øyne at et hopp var mellom 8,21 og 8,25 meter! Men så har du de gangene hoppene vises direkte, og da er Karen helt totalt lost! "Her går han opp i ledelsen! Eller nei, det blir målt til 8,07m." At du ser på nrk. Bodene er bare no sånn jalla gittermøkk så kan jo se rett inn i dem, og jeg har jo en hylle bak bilen min i garasjen med masse olje og spraybokser (dvs jeg har dytta alle sprayboksene ned i nederste skuff i verktøybenken min og låst den) Så får vi skaffe et skap å sette inni boden så jeg kan "bli kvitt" olja og poleringsmidlene.. Også skal jeg være en hai på å kontrollere de i styret som har kommet med reglene. Ser jeg så mye som et malingsspann (som da inneholder en væske) så skal de få høre det. Gå til retten dersom det ligger en halvtom brusflaske i bilen i garasjen til en av naboene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 At du ser på nrk. Ingenting galt med NRK. Liker veldig mange av programmene de sender, jeg, spesielt naturdokumentarene deres. Synes hallo-damene er koselige også! 3 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jepp, jeg og. Skrev feil, mente sportsnyheter. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Æ betale faan ikkje nå bot førr ikkje å ha væst Haha, slike nordlendinger må vi ha flere av! Det irriterer at folk ikke kan lære, og "skal beholde det gode gamle" fordi "alt var bedre før". Og han er frekk i kjeften også, til purken som ikke bryr seg videre om det. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jepp, jeg og. Skrev feil, mente sportsnyheter. Jeg så ikke sportsnyhetene. Jeg så VM i friidrett. Valget står mellom NRK og Eurosport. Sistnevnte har også irriterende kommentatorer, i tillegg til reklamepauser... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ingenting galt med NRK. Liker veldig mange av programmene de sender, jeg, spesielt naturdokumentarene deres. Synes hallo-damene er koselige også! Ja unntagen hun Fjærtoft. Hun der klarer jeg bare ikke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ja unntagen hun Fjærtoft. Hun der klarer jeg bare ikke. Jo, spesielt hun, faktisk! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det irriterer at folk ikke kan lære, og "skal beholde det gode gamle" fordi "alt var bedre før". Og han er frekk i kjeften også, til purken som ikke bryr seg videre om det. I følge reporteren, hadde han en lett tone. Ser ikke noe frekt i det. Lenke til kommentar
Tuxedo Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 At hun jeg liker ignorerer meg uten grunn :'( Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 At folk ignorerer meg og snakker dritt bak ryggen på meg etter jeg har komt hjem fra ferie. Er det ikke bare å si hva jeg har gjort?! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) At folk ignorerer meg og snakker dritt bak ryggen på meg etter jeg har komt hjem fra ferie. Er det ikke bare å si hva jeg har gjort?! Her mener du eller i RL? Edit: Ja det var kanskje et dumt spørsmål forresten. Endret 16. august 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå