Akrapovic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, Trondhjem er full av tiggere, uteliggere og narkovrak som gjerne bruker dassene til andre ting enn å gjøre sitt fornødne. 100% enig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) At det ikke er mulig å sette passord på bildemappe® på telefonen. E; Og at det ikke er mulig å skrive R i en parentes, før R'en ovenfor dukker opp. Endret 16. august 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 At min betente stortå har blitt verre etter at jeg behandlet den. Fuck yeah! >< Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Brant tungen min på noe varmt her om dagen og gjør fremdeles vondt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Folk som irriterer seg over at andre irriterer seg, men de irriterer seg visst aaaldri selv ... eller vent litt, var det ikke det de nettopp gjorde??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg har flis i fingeren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Slo hånden mot en kant for flere dagen siden, er enda vondt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen sånne eldre feite typer som står og plystrer og ser bedaglig på deg når du strever med et eller annet problem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg har flis i fingeren. Sikker på at det ikke er deler av brodden fra en jordveps som ikke liker gjestfriheten din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg berget unna jordvepsene. They know better then to mess with me. Verre med kidza Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen sånne eldre feite typer som står og plystrer og ser bedaglig på deg når du strever med et eller annet problem. Jeg skal bli sånn når jeg blir gammel. Skal dedikere livet mitt til å være en pest og en plage for alle rundt meg. Gå rundt å være frekk og fæl hele tiden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Butikk som ikke har inne varer de har tilbud på. Argh! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Nabohelvete slår til igjen Nå får vi ikke lov til å oppbevare gass (aka spraybokser), eksplosiver (ikke no problem) og væsker i garasjeanlegget eller boder i sameiet her.. Aka kan ikke ha en oljekanne, malingsbøtte eller noe stående i garasjen eller boden.. Er det rart folk dreper ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Om det er begrunnelsen til å drepe, så er det veldig rart, ja. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er vel heller det at nabokukene har vært vanskelige fra dag 1 og kommer med idiotiske regler som passer de veldig bra og som ødelegger for andre. Noen av de kan jeg skjønne men nå har de gått for langt... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg blir så jævla irritert av Karen Marie Fucking Ellefsen! Det er så enkelt å høre om noe blir sendt i opptak i det som ellers er en direktesending, for KME fornekter seg ALDRI! Hun bare MÅ late som om det er live, også "estimerer" hun resultatet. Det gjør hun naturligvis med en stor grad av selvsikkerhet, noe som ikke er så jævla rart siden hun har resultatet på skjermen sin. Hun kunne selvfølgelig ha sagt resultatet rett ut i det f.eks en lengdehopper lander i sanden, men neida, hun må late som om det er live. Sett at en hopper leder med 8,26m og NRK viser en annen hopper i opptak som hoppet 8,24m, da kan Karen finne på å si noe lignende "Han hopper over 8,20, men det er nok ikke langt nok til å ta ledelsen.". Så venter hun i flere sekunder som om resultatet ikke er kommet opp ennå, før hun bekrefter 8,24m. Fy faen for noen ørne-øyne du har! Tenk å kunne se med egne øyne at et hopp var mellom 8,21 og 8,25 meter! Men så har du de gangene hoppene vises direkte, og da er Karen helt totalt lost! "Her går han opp i ledelsen! Eller nei, det blir målt til 8,07m." 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 At den betente tåa mi har blitt mer betent og smertefull etter at jeg gikk til fastlegen min og fulgte rådene hans. Møkkakvakksalver. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Nabohelvete slår til igjen Nå får vi ikke lov til å oppbevare gass (aka spraybokser), eksplosiver (ikke no problem) og væsker i garasjeanlegget eller boder i sameiet her.. Aka kan ikke ha en oljekanne, malingsbøtte eller noe stående i garasjen eller boden.. Er det rart folk dreper ? Og hvordan skal de kunne kontrollere det? Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ødelagt drill som hang seg opp og vrei seg i forrige uke. Fremdeles vondt i håndleddet. KJØP NOE SOM FUNKER DIN FORBANNA SPAREGRIS! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå