Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere lever fortsatt i steinalderen ser jeg. Er det fortsatt noen som ikke har et Ruter reisekort?

Tar ikke buss ofte nok til at et busskort ville svare seg. Vet ikke helt hva som inngår i det nevnte kortet, men dersom det er et slags periodekort er det jo dyrt dersom jeg sjelden og aldri tar buss.

Lenke til kommentar

Tar ikke buss ofte nok til at et busskort ville svare seg. Vet ikke helt hva som inngår i det nevnte kortet, men dersom det er et slags periodekort er det jo dyrt dersom jeg sjelden og aldri tar buss.

Jeg retter på meg selv. Du trenger ikke engang reisekortet. Det holder å eie en fuckings telefon. Laste ned ruter-app, og kjøpe en billett der. Det jeg egentlig lurer på, er hvorfor sedler og mynter fortsatt er i rotasjon i Norge.

Lenke til kommentar

Hæ? Kunne det de gangene jeg har tatt buss i Oslo iallfall.

Kanskje Oslo-bussene har det, men ikke de grønne bussene.

Dere lever fortsatt i steinalderen ser jeg. Er det fortsatt noen som ikke har et Ruter reisekort?

Jeg hadde, men det er gått ut nå. Tar egentlig ikke så mye buss lenger, så lønner seg ikke å kjøpe nytt heller.

Lenke til kommentar

Jeg retter på meg selv. Du trenger ikke engang reisekortet. Det holder å eie en fuckings telefon. Laste ned ruter-app, og kjøpe en billett der. Det jeg egentlig lurer på, er hvorfor sedler og mynter fortsatt er i rotasjon i Norge.

Ikke alle busser lar deg betale med mobiltelefonen. Du trenger ikke dra langt utenfor de store stedene før man støter på slik faenskap.

Personlig liker jeg sedler og mynter, mye enklere når man skal på dass, siden det er skremmende mange offentlige toaletter på kjøpesenter, butikker, stasjoner og i byer hvor du må putte på en femmer for å komme inn.

For ikke å snakke om steder som ikke har kortterminaler, som f.eks. tombolaer og basarer. Og frisøren min (for å holde prisene nede).

Og så er det jo litt koselig, da.

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg sedler og mynter, mye enklere når man skal på dass, siden det er skremmende mange offentlige toaletter på kjøpesenter, butikker, stasjoner og i byer hvor du må putte på en femmer for å komme inn.

For ikke å snakke om steder som ikke har kortterminaler, som f.eks. tombolaer og basarer. Og frisøren min (for å holde prisene nede).

Dette her er noe jeg aldri har lagt merke til før jeg kom til Trondheim. Eneste stedet jeg har sett dette er på Oslo S (noe som er forståelig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...