Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Man kan ikke betale med kort på bussen. Jeg vet, det er jævlig irriterende. Som da busskortet mitt var sperret helt ut av det blå. >< Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jepp, det har skjedd med meg òg. Også må jeg gå av bussen, gå og ta ut penger, også vente på neste buss igjen. Fy faen som jeg gleder meg til å få lappen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Man kan ikke betale med kort på bussen. Hæ? Kunne det de gangene jeg har tatt buss i Oslo iallfall. Endret 15. august 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Dere lever fortsatt i steinalderen ser jeg. Er det fortsatt noen som ikke har et Ruter reisekort? Endret 15. august 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Dere lever fortsatt i steinalderen ser jeg. Er det fortsatt noen som ikke har et Ruter reisekort? Tar ikke buss ofte nok til at et busskort ville svare seg. Vet ikke helt hva som inngår i det nevnte kortet, men dersom det er et slags periodekort er det jo dyrt dersom jeg sjelden og aldri tar buss. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 De som ikke bor i Oslo? Se mitt ovennevnte innlegg - er det ikke mulig å betale med kort i Oslo? Eller er det selskapet som bestemmer? Brukte nettbuss/Bus4you i Bergen, og de hadde kortterminal. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jepp, det har skjedd med meg òg. Også må jeg gå av bussen, gå og ta ut penger, også vente på neste buss igjen. Fy faen som jeg gleder meg til å få lappen. Hvorfor ikke bruke mobil? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Tar ikke buss ofte nok til at et busskort ville svare seg. Vet ikke helt hva som inngår i det nevnte kortet, men dersom det er et slags periodekort er det jo dyrt dersom jeg sjelden og aldri tar buss. Jeg retter på meg selv. Du trenger ikke engang reisekortet. Det holder å eie en fuckings telefon. Laste ned ruter-app, og kjøpe en billett der. Det jeg egentlig lurer på, er hvorfor sedler og mynter fortsatt er i rotasjon i Norge. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det jeg egentlig lurer på, er hvorfor sedler og mynter fortsatt er i rotasjon i Norge. Det kunne jeg ikke vært mer enig i. Men Høyre heller jo mot å få det bort for å bli kvitt en del kriminalitet - det støtter jeg! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg retter på meg selv. Du trenger ikke engang reisekortet. Det holder å eie en fuckings telefon. Laste ned ruter-app, og kjøpe en billett der. Det jeg egentlig lurer på, er hvorfor sedler og mynter fortsatt er i rotasjon i Norge. Pga mødre som ikke gir barna kort. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hæ? Kunne det de gangene jeg har tatt buss i Oslo iallfall. Kanskje Oslo-bussene har det, men ikke de grønne bussene. Dere lever fortsatt i steinalderen ser jeg. Er det fortsatt noen som ikke har et Ruter reisekort? Jeg hadde, men det er gått ut nå. Tar egentlig ikke så mye buss lenger, så lønner seg ikke å kjøpe nytt heller. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Pga mødre som ikke gir barna kort. Da endrer vi på den loven. Barn som ikke er voksne nok er ikke voksne nok til å handle ting selv heller, og de trenger det heller ikke. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Man kan ikke betale med kort på bussen.Her har alle bussene kortterminal, men de tar ikke Electron kort. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Nordnes-forsoplet-etter-fadderfest-2947466.html#.Ug0XW0Dh6-M Studenter ftw! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Betennelse ved neglen på stortåa. >< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg retter på meg selv. Du trenger ikke engang reisekortet. Det holder å eie en fuckings telefon. Laste ned ruter-app, og kjøpe en billett der. Det jeg egentlig lurer på, er hvorfor sedler og mynter fortsatt er i rotasjon i Norge. Ikke alle busser lar deg betale med mobiltelefonen. Du trenger ikke dra langt utenfor de store stedene før man støter på slik faenskap. Personlig liker jeg sedler og mynter, mye enklere når man skal på dass, siden det er skremmende mange offentlige toaletter på kjøpesenter, butikker, stasjoner og i byer hvor du må putte på en femmer for å komme inn. For ikke å snakke om steder som ikke har kortterminaler, som f.eks. tombolaer og basarer. Og frisøren min (for å holde prisene nede). Og så er det jo litt koselig, da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Personlig liker jeg sedler og mynter, mye enklere når man skal på dass, siden det er skremmende mange offentlige toaletter på kjøpesenter, butikker, stasjoner og i byer hvor du må putte på en femmer for å komme inn. For ikke å snakke om steder som ikke har kortterminaler, som f.eks. tombolaer og basarer. Og frisøren min (for å holde prisene nede). Dette her er noe jeg aldri har lagt merke til før jeg kom til Trondheim. Eneste stedet jeg har sett dette er på Oslo S (noe som er forståelig) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, Trondhjem er full av tiggere, uteliggere og narkovrak som gjerne bruker dassene til andre ting enn å gjøre sitt fornødne. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) De kommer å kaster deg ut bare du sitter på potta lenge nok. Endret 15. august 2013 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå