Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Mobilversjonen av forumet er fucka. Får ikke sett sist leste innleggi tråder, "Mine Innlegg"-knappen er borte, pilene som tar deg til første, forrige, neste og siste side er borte og sitater vises ikke. Eneste positive er at av en eller annen grunn ser jeg YouTube videoer som blir postet nå istedenfor "couldn't load plugin". Men ellers er mobilforumet ubrukelig akkurat nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobilversjonen av forumet er fucka. Får ikke sett sist leste innleggi tråder, "Mine Innlegg"-knappen er borte, pilene som tar deg til første, forrige, neste og siste side er borte og sitater vises ikke. Eneste positive er at av en eller annen grunn ser jeg YouTube videoer som blir postet nå istedenfor "couldn't load plugin". Men ellers er mobilforumet ubrukelig akkurat nå.

Enig. Håplaust å navigere seg på mobilsidene no. Leser fra fullversjonen, men er bra tungvint med all zoominga og scrollinga.

Lenke til kommentar

At det er 6 varmegrader ute. Om sommeren. :|

Scooteren min starter ikke, så jeg kommer meg ikke ut for å kjøpe frokost.

Irriterer meg at alle tråder er markert som ulest. Plutselig ble Mine Innlegg litt mer meningsløst, og jeg er avhengig av den :(

Ikke alle. Når jeg gikk bakerst, var alle trådene leste. Bare kommet meg fra 2004 til 2006 vel og merke, men …

e: At polet brant ned i går! ><

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Har en viktig avtale klokken halv 5 og for å nå den må jeg ta buss. Bussen går litt over 4. Skal jeg rekke den bussen må jeg gå fra jobb kvart på. Vanligvis er ikke sånne ting noe problem, men sjefen måtte jo gi meg en hel leksjon om hvordan jeg helst skal være her hele arbeidstiden. Det er snakk om et kvarter og vi er flere enn det som er nødvendig på jobbi dag. FFS. :hrm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Halv fem er da ikke midt på natta, eller i nærheten av noe natt for den saks skyld. Halv fem er enten på morgenen eller på ettermiddagen, og jeg antar at hun gjorde avtalen på ettermiddagen.

00:00 -> 05:59 - Natt

06:00 -> 11:59 - Morgen

12:00 -> 17:59 - Dag

18:00 -> 23:59 - Kveld

04:30 er natt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

00:00 -> 05:59 - Natt

06:00 -> 11:59 - Morgen

12:00 -> 17:59 - Dag

18:00 -> 23:59 - Kveld

04:30 er natt.

Pff.

00:00 - 03:59 er vel det som regnes som natt.

Morgen er fra 04:00 til 09:29.

Formiddag fra 09:30 til 11:59.

Middag fra 12:00 til 12:29.

Ettermiddag fra 12:30 til 17:59.

Kveld fra 18:00 til 23:59.

Ergo 04:30 om morgenen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...