Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har mange på forumet her foreldre issues?!

hver gang noen har kranglet eller er uenig i foreldrene sine, så er alltid noen som kommer med råd som:

"flytt langt unna de"

"bryt kontakten med de"

"still de et ultimatum" osv..

det kunne ikke falt meg inn å gjøre noe slik på grunn av småting ihvertfall.

det virker hvertfall ufattelig lett for mange her å bare gi blankt faen i foreldrene sine.

skjerpings!

• Liker 5
Lenke til kommentar

har mange på forumet her foreldre issues?!

hver gang noen har kranglet eller er uenig i foreldrene sine, så er alltid noen som kommer med råd som:

"flytt langt unna de"

"bryt kontakten med de"

"still de et ultimatum" osv..

det kunne ikke falt meg inn å gjøre noe slik på grunn av småting ihvertfall.

det virker hvertfall ufattelig lett for mange her å bare gi blankt faen i foreldrene sine.

skjerpings!

Tja, for egen del er det aldri snakk om å bryte kontakten eller komme med ultimatum. Det er heller snakk om å si tydelig ifra hvis de gang på gang irriterer.

Lenke til kommentar

Strenge foreldre blir ofte greie besteforeldre... :wee:

Og, merkelig nok: Strenge foreldres barn blir ofte strenge foreldre selv...

Geir :)

YGqhbdw.jpg

Foreldre har en veldig stor innflytelse på sine barn. Om foreldrene slo deg som barn, så vil du mest sannsynlig slå dine egne barn, og om du hadde kompis-foreldre så blir du mest sannsynlig kompis-far/-mor selv.

Lenke til kommentar

Foreldre har en veldig stor innflytelse på sine barn. Om foreldrene slo deg som barn, så vil du mest sannsynlig slå dine egne barn, og om du hadde kompis-foreldre så blir du mest sannsynlig kompis-far/-mor selv.

Så rart. Min erfaring tilsier at dette ikke stemmer. Ingen av mine foreldre eller tanter oppfører seg slik de har fortalt meg at mine besteforeldre var som foreldre.

Skjønt, deres oppfattelse av sin egen barndom er kanskje ikke objektiv nok til å stole på.

Lenke til kommentar

Det er virkelig et ork å dra innpå nettbanken.

Jeg utsetter ikke regninger fordi jeg ikke har råd, men fordi innloggingen er så FORBANNET SLITSOM, herregud jeg gidder ikke mer

Det loader tregt pga javashit, sikkerhetskode for hver minste ting du gjør, automatisk utlogging hvis jeg blir heftet bort et par minutter, gud det er mye styr.

Endret av coyotemannen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...