Kea Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Så slutt å snakk med henne. Nei, fordi hun og min far er den eneste familien jeg har. Og selv om begge to har sine (massive) dårlige egenskaper, er de likevel familie og jeg akter å beholde forholdet til dem. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Da får du bare fortsette å irritere deg over deres idiotiske væremåter. Husk at du kommer til å få barn også en gang, og skal de også gjennomgå det samme med sine besteforeldre? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 har mange på forumet her foreldre issues?! hver gang noen har kranglet eller er uenig i foreldrene sine, så er alltid noen som kommer med råd som: "flytt langt unna de" "bryt kontakten med de" "still de et ultimatum" osv.. det kunne ikke falt meg inn å gjøre noe slik på grunn av småting ihvertfall. det virker hvertfall ufattelig lett for mange her å bare gi blankt faen i foreldrene sine. skjerpings! 5 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Å klare og trykke på "No" når man blir spurt om lagring må toppa lista ganske høyt, og jeg harn nettopp blitt med i klubben. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Idioter. Og jobben min.. Og idioter Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 har mange på forumet her foreldre issues?! hver gang noen har kranglet eller er uenig i foreldrene sine, så er alltid noen som kommer med råd som: "flytt langt unna de" "bryt kontakten med de" "still de et ultimatum" osv.. det kunne ikke falt meg inn å gjøre noe slik på grunn av småting ihvertfall. det virker hvertfall ufattelig lett for mange her å bare gi blankt faen i foreldrene sine. skjerpings! Tja, for egen del er det aldri snakk om å bryte kontakten eller komme med ultimatum. Det er heller snakk om å si tydelig ifra hvis de gang på gang irriterer. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Da får du bare fortsette å irritere deg over deres idiotiske væremåter. Husk at du kommer til å få barn også en gang, og skal de også gjennomgå det samme med sine besteforeldre? Strenge foreldre blir ofte greie besteforeldre... Og, merkelig nok: Strenge foreldres barn blir ofte strenge foreldre selv... Geir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 skjerpings! Har aldri problemer med foreldrene mine, og støtter meg gjenvt og trutt på de for hjelp og støtte om jeg skulle trenge det. Men nå er foreldrene mine fornuftige, voksne personer som er mulig å være uenig med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Jeg krangler en del med foreldrene mine om politikk. Eplet faller tydeligvis ikke så nærme stammen, for vi er ganske uenige. Men det er bare gøy, egentlig. Endret 14. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Strenge foreldre blir ofte greie besteforeldre... Og, merkelig nok: Strenge foreldres barn blir ofte strenge foreldre selv... Geir Foreldre har en veldig stor innflytelse på sine barn. Om foreldrene slo deg som barn, så vil du mest sannsynlig slå dine egne barn, og om du hadde kompis-foreldre så blir du mest sannsynlig kompis-far/-mor selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 det virker hvertfall ufattelig lett for mange her å bare gi blankt faen i foreldrene sine. Foreldre er oppskrytt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Skal du til New York? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Foreldre er oppskrytt. Det synes nok mine barn og barnebarn av og til også, og da sier jeg: Prøv å bli født uten.... Geir 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Foreldre har en veldig stor innflytelse på sine barn. Om foreldrene slo deg som barn, så vil du mest sannsynlig slå dine egne barn, og om du hadde kompis-foreldre så blir du mest sannsynlig kompis-far/-mor selv. Så rart. Min erfaring tilsier at dette ikke stemmer. Ingen av mine foreldre eller tanter oppfører seg slik de har fortalt meg at mine besteforeldre var som foreldre. Skjønt, deres oppfattelse av sin egen barndom er kanskje ikke objektiv nok til å stole på. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Foreldrene mine slo meg. Lugget meg ristet meg og brutaliserte meg på mange måter når de var forbannet på meg. Men jeg ble aldri sånn selv. Har aldri gjort noe sånt med noen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Det er virkelig et ork å dra innpå nettbanken. Jeg utsetter ikke regninger fordi jeg ikke har råd, men fordi innloggingen er så FORBANNET SLITSOM, herregud jeg gidder ikke mer Det loader tregt pga javashit, sikkerhetskode for hver minste ting du gjør, automatisk utlogging hvis jeg blir heftet bort et par minutter, gud det er mye styr. Endret 15. august 2013 av coyotemannen 3 Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 At Spotify pauser musikken når du åpner tv2 appen på iPhone irriterer meg hver bidige dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå