Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Da vil det nok funke. Er 18 nå. Hadde sikkert funka å se på OC om jeg ikke hadde sett det før. Amerikanske dramaserier kan være megaklisjé :love:

Edit: For å ikke spore helt av:

Jeg er en type som irriterer meg over mye rart, som en del her kanskje har merka. Dette er tross alt en av de trådene jeg er mest aktiv i. Jeg irriterer meg over at Dexter S05 er over, og at det er pause på Gossip Girl. Nothing left to watch :cry:

Ehem.:dremel:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Klikka" virkelig openoffice nå?

hardcore banning i spoiler

:scared::realmad::realmad::scared::scared::realmad::scared::scared::realmad::realmad::scared::realmad::scared::scared::realmad:

:scared::realmad::scared::scared::realmad::scared::realmad::scared::realmad::scared::scared::realmad::scared::scared::realmad:

:scared::realmad::realmad::scared::realmad::realmad::realmad::scared::realmad::realmad::scared::realmad::scared::scared::realmad:

:scared::realmad::scared::scared::realmad::scared::realmad::scared::realmad::scared::scared::realmad::realmad::scared::realmad:

:scared::realmad::scared::scared::realmad::scared::realmad::scared::realmad::realmad::scared::realmad::scared::realmad::realmad:

irriterer meg at mitt forsøk på å skrive "f*en" med smilyer gikk i vasken

Endret av olehh
Lenke til kommentar

Bokmål er et resultat av at nordmenn var nødt til å skrive som danskene mens vi var under union med de. Så nei, det er ikke omvendt.

Fler enn meg som har fryktelig lyst til å skrive blomkål istedet for bokmål hver gang de skriver ordet? Irriterer litt, egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...