Delvis Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Bursdager. Ja spesielt med sånne som tar det for gitt at det bare er til å troppe opp på døra og invitere seg selv. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 for noen mnd siden pratet jeg med en jævlig artig kar fra røde kors som overbeviste meg om å gi noen penger i september når jeg får bedre råd og de fikset lett at jeg signerer da og så begynner de å trekke seinere, men i nettbanken så jeg at de begynte å ville trekke i forrige mnd. 3 mnd før de egentlig skulle. Og sist gang jeg skulle gi noen penger til den mongoorganisasjonen trakk 3 mnd lenger enn hva avtalen var. jeg dret i det da, men nå som alle erfaringene mine med den organisasjonen er at de bare har et et svært rot og ikke greier de enkleste oppgaver kan jeg ikke akkurat si meg imponert. skal kansellere alle betalinger til dem i banken og om jeg ser de igjen på gaten der de kommer og skal lure penger ut av fattigfolk som sikkert går til kolagjeld elns så skal de faen meg få høre Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 ble påkjørt bakfra i dag tidlig, 2 timer senere fikk jeg parkeringsbot.. *gir finger til verden!* Kanskje det var jeg som ga deg parkeringsbot Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Faen heller, oppdaget nettopp spillet Papers, please, men vil jo faen ikke fungere! Aner ikke om det er maskinen min det er noe problemer eller jeg må kjøre det i en eller annen kompa-modus. Finner ikke noe på Google heller. Tester både offisielle beta-versjon og "full"-versjon. Edit: Fikk det til å funke på XP Mode. Rart det ikke funker vanlig. Endret 13. august 2013 av Myst Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Når frakten på en vare er dyrere enn selve varen 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja hva faen. Skulle bestille noe varer fra Amazon i går for 500 spenn, med frakt ble det 1800 kroner. What the fuck... Nei takk. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Når frakten på en vare er dyrere enn selve varen This ^ Irriterer meg grønn over alle insektene over alt nå, og tydeligvis er jeg magnetisk for nevnte insekter Har prøvd diverse innsektkrem/spray, men det gjør liten eller ingen forskjell, av og til blir det faktisk verre+ at det som regel lukter mindre bra. Endret 13. august 2013 av K_7 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Smatting, drep meg nå. Voksne mennesker ass. Sitte ved siden av min far når vi spiser er også ganske irriterende, han høres ut som en vaskemaskin som trenger pustepauser, 2 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja du sier noe der. Faren min smatter ikke, men han spiser som om maten enda lever når han tygger den Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ja du sier noe der. Faren min smatter ikke, men han spiser som om maten enda lever når han tygger den Han spiser som en mann* Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ja hva faen. Skulle bestille noe varer fra Amazon i går for 500 spenn, med frakt ble det 1800 kroner. What the fuck... Nei takk. Merkelig, frakt har aldri kostet meg mer enn 200 kroner på Amazon. Var det fra US du ville bestille? Prøv UK eller DE istedenfor. Selv om det er litt dyrere på UK og en del dyrere på DE sparer du litt på frakt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Folk som prater og ler høyere enn de trenger slik at alle forsøker å overdøve hverandre og man ender opp med masse støy. Hvis jeg starter opp en uteplass skal jeg ha melding på høyttalere hvert kvarter om at folk vennligst skal prate så lavt som mulig og at brudd på dette medfører utestengelse. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Min mor irriterer meg så grusomt. Jeg er 24 år, har jobb og egen leilighet og allikevel vil hun nekte meg å kjøpe den TVen jeg har lyst på. Jeg kan ikke bestille på nettet, for det er farlig! Jeg trenger da ikke 50"! Over 4k for en TV et da altfor dyrt! Nei, jeg må kjøpe akkurat DEN TVen på Elkjøp, fordi den er jo så fin! Og hvis ikke jeg tar akkurat den beslutningen hun vil jeg skal ta, så er jeg verdens verste datter. Endret 14. august 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvorfor bry deg? Det er ditt liv, lev det som du vil og ikke som moren din vil. 3 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hadde jeg vært deg hadde jeg nok ha bedt hun om å dra langt langt vekk eller holde kjeft. :-/ Irriterer meg grønn over folk som skal spare penger på billige produkter (jobb), men ender opp med å bruke mye mer totalt pga lønnsutgiftene. I tillegg til å tape penger irriterer de sine ansatte. Ryk og reis! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Og folk som tror de sparer masse penger ved å kjøpe alt mulig rart på tilbud, som de ikke hadde kjøpt om det ikke hadde vært på tilbud. 3 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) At flyet blir forsinket med 1 døgn... 1 døgn mindre ferie så sitter bare å sløver og prøver å gjøre noe fornuftig samtidig som jeg må holde meg oppdatert på flighten Endret 14. august 2013 av Rolf_X Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvorfor bry deg? Det er ditt liv, lev det som du vil og ikke som moren din vil. Joda, det er bare det at hun vil betale litt for den. Og da vil hun ikke at jeg skal kjøpe det jeg har lyst på, selv om jeg betaler mesteparten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 så er jeg verdens verste datter. Så slutt å snakk med henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå