Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, har hørt nygårdsparken åpner i 8-9tiden på morgenkvisten og stenger i elvetiden på kvelden, syv dager i uken, tror ikke heroin er spesielt dyrt engang.

Selv antar jeg automatisk at alle som røyker enten er prostituerte, narkomane eller homofile prostituerte, eller har mindreverdighetskomplekser, evt. kombinasjoner.

Tror det er snakk om ca 200kr for en dose. Altså, ikke så gærlig.

Men da tunge brukere må ha så mye som 3 skudd om dagen, ja da blir det dyrt!

Hold det til kun i helgene, så blir man ikke blakk! :tease: /ironi (om det var noen tvil)

Edit.

Den lille kidden som alle deler på facebook..

http://retardo.dk/videos.php?id=6309

Det blir for mye, det blir rett og slett FOR mye kliss.

Jeg orker ikke mer.. Det er først og fremst publikum, og alt rundt xfactor som gjør meg kvalm.

Finner ikke ordene jeg leter etter, takk for meg..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Nja, har hørt nygårdsparken åpner i 8-9tiden på morgenkvisten og stenger i elvetiden på kvelden, syv dager i uken, tror ikke heroin er spesielt dyrt engang.

Selv antar jeg automatisk at alle som røyker enten er prostituerte, narkomane eller homofile prostituerte, eller har mindreverdighetskomplekser, evt. kombinasjoner.

Ikke ille! Bedre enn Vinmonopolet.

Lenke til kommentar

Valgkampen. Jeg vet ikke om det er en valgkamp eller et fuckings reality show. Flaut og latterlig å sende slikt møl om en selv på tv. Falske jævla partiledere som prøver å virke "hippe" og kule på tv for å sanke stemmer. Det er så fantastisk kvalmende.

Og hvorfor kan vi ikke levere de jævla stemmene på internett i Norge i dag. Jeg må reise ekstremt langt bare for å levere en forhåndsstemme. Idioti på høyeste nivå. Jævla byråkratihelvete.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Att man ikke får se telenfonummeret til annonsører på finn. I stedet må man drive på og logge seg på og lage profil og motta mail, herregud jeg hater mail. Samme med folk som tar kontakt på mail enten det gjelder boplass eller stallplass, sjekker da for f ikke mailen! Bah, ring eller send sms sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Mye lettere å holde styr på mange henvendelser hvis de er på mail. Jeg skulle leie ut en leilighet en gang, og skrev i annonsen at jeg KUN svarte på mail. Helt håpløs å få telefoner omtrent døgnet rundt. Mye bedre å sette av en time eller to om dagen til å svare på mails. Da går kommunikasjon etter MIN timeplan.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Att man ikke får se telenfonummeret til annonsører på finn. I stedet må man drive på og logge seg på og lage profil og motta mail, herregud jeg hater mail. Samme med folk som tar kontakt på mail enten det gjelder boplass eller stallplass, sjekker da for f ikke mailen! Bah, ring eller send sms sier nå jeg.

Det er fordi de/vi er dritt lei av folk som lurker på finn bare for å finne nummer å spamme. Mer stress å lage konto for samme bruken, det hjelper.

Dessuten funker epost.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Har ca helt motsatt syn på det. Bare fint at ikke hvem som helst får set tlf nummeret mitt. Kan ikke fordra SMS og vil helst at mest mulig går på email.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...